Steffie - Antwerpen

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Laat iets weten indien deze info voldoende was, ik en pc bijna alfabeet, maar doe mijn best.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Pff, lukt me niet, maar het is deze wel, ga en geniet.

Balthasar

Ervaringsdeskundige
19 apr 2015
756
5
Een linkje kopiëren lukt niet, een account aanmaken op een forum wél.

Voor zover ik weet neukt deze Steffie absoluut niet zonder condoom.

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Snelkoppeling kopieren komt niet op scherm, deze dame doet het al jaren zonder, ken haar al van sinds ze bij Valeska bare ontvangde.

A

Anonymous

Guest
En wat voor iemand is die meid. Want de gegeven info blijft sumier nietwaar...

Bmw

Toogplakker
26 jul 2015
241
19
Als je telefonisch naar de mogelijkheden vraagt is het pijpen zonder en intiem met, tijdens de daad heb ik het zonder gedaan, ze zegt wel een paar maal condoom of ben je niet ziek maar zo zijn er wel meerdere, eerste maal bij toen nog Valeska waren haar afgesproken prijsjes 40e alles met en 50 pijpen zonder en intiem met, alles zonder gedaan voor 50e. Een 2tal jaren geleden haar nog eens bezocht en heb haar 60e gegeven voor 30m en 30e voor kamer voor alles bare. Heb toen in het vorige NZC forum ook een recensie geplaatst.Het zou kunnen dat ze haar diensten aangepast heeft maar dit zou me wel sterk verbazen of ze moest er een grondige reden om hebben. Ik wilde jullie ook maar nuttige info bezorgen.

A

Anonymous

Guest
De link hierboven werkt niet meer, maar ik vermoed dat het deze dame is (want dit is de enige Steffie op zowel redlights als afspraakjes.be):
Capture.JPG

A

Anonymous

Guest
Nu vraagt ze anders toch een flink pak meer eurotjes hoor....

Terug
Naar boven