Stefanie - (Maylee Thai massage) Sint-Amandsberg

lebrunmarco

Snuffelaar
20 mrt 2018
2
0
Ietsjes ouder, maar supermooi lijf met kanjers van tepels en bloedgeil.
Laat ze eerst maar je rug masseren (als eerste kennismaking) en eens ze aan de voorkant begint kan je vlotjes haar poes vingeren en daarvan wordt ze zo bloedgeil en legt ze haar op haar rug zodat je haar zonder probleem zonder kan nemen. 80 euro voor 30 minuten
Ze doucht ook samen met jou.
Al meermaals genoten. Enkel vanaf 13.00 uur beschikbaar. Superstrak !

dschippy

Snuffelaar
12 feb 2017
4
0
vandag Stefani angebellt en bezoekt.
alles goed. heb kontje en ook de achtere locatie geneukt.
was ongelooflijke service.
100 4 60 !!

100% de tweede keer ......

A

Anonymous

Guest
Ik ben er deze avond gepasseerd. Zij was er niet en zou maandag terug zijn. Intussen probeerde mevrouw die open deed mij mee te krijgen maar ik ben terug weggegaan. :D

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Vandaag had ik een afspraak met Stefanie. Om tien uur nog bevestigd gekregen dat het ok was. Als ik daar aankwam zegden ze dat Stefanie een beetje ziekjes was, en misschien nog later in de namiddag kwam. Toen ik vertrok nam ze me vast en zei poeslief dat er nog dames mij konden verwennen... Ben toch vertrokken, alleen al omdat ze mij tot daar laten komen om dan te horen dat ze ziek is.

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Ik denk dat Stefanie werkt als ze zin heeft. Maandag was ik in de buurt en ik belde voor afspraak. Was ok ik mocht komen. Ik sprak af een half uur na het telefoontje. Als ik er aankwam, net voor ik uitstapte kreeg ik een sms van sorry maar Stefanie neemt verlof vandaag, ze komt niet. Vandaar dat ik denk dat ze haar opbellen als er een afspraak is en als ze wilt komt ze dan waarschijnlijk.

lebrunmarco

Snuffelaar
20 mrt 2018
2
0
Gisteren ze nog eens goed kunnen volpompen. Ze vroeg zelf om een anaaltje te doen. Daarna zeker een halfuurtje haar kut geneukt. Man, man, man... die meid snakt naar sex.... Je ziet ze gewoon genieten.... Wat een geilerd !!!

barecock

Ervaringsdeskundige
12 apr 2015
461
113
Na het lezen van deze reacties even besloten om met deze Thaise een afspraakje te maken.
Was de eerste keer voor mij in dit massage salon. Na het aanbellen aan de deur deed een Thaise dame de deur open, waarna ze mij binnen leidde in een kamer en mij direct al mocht omkleden. Ik vroeg of zij Stefanie was, nee antwoordde ze. Ik zei dat ik een afspraak gemaakt had met Stefanie. OK, dan maar even Stefanie gaan halen...even kort kennismaking en mee naar boven. Gekozen voor de erotische massage. Kostprijs 150 €.
Graag eerst even de douche in, waarbij Stefanie zich ook uitgebreid wast... ze heeft geweldige lekkere tepels en borsten. Al wat beginnen foefelen en teasen onder de douche en de toon was al gezet voor de volgende stap...Met een stijve paal naar boven in de kamer gegaan en dat was Stefanie niet ontgaan, waarbij ze me begon uitgebreid te pijpen op bed. Pijpen was best ok, waarna ik haar begon uitgebreid te beffen. Geniet er duidelijk wel van en toen ze zag dat het moment er was om er hem in te steken, haalde ze plots een condoom uit en stak hem over mijn paal :evil: :?: :|
Dit was niet de bedoeling toch? Ik vraag haar : kan dit zonder ? Waarop ze zei: NO !
Plan B dan maar: haar nog wat verder gebeft en wat geiler gemaakt en nog eens duidelijk gemaakt dat dit zonder plastiek muts anders niet lukt bij mij.
OK, fuck me now zei ze, en zo gezegd en zo gedaan, zonder muts lekker in haar sappige poes gestoken :lol:
Tijdens het doggy neuken werd ze zowaar nog geiler en ging het er van beide kanten nog gitsiger aan toe, tot op een gegeven moment ze plots een tube massage olie nam en er een handje vol aan haar aarsje wreef...plots nam ze me kloppende paal uit haar geile kut en stak hem zonder boe of ba in haar geoliede aars !!! Het ging er uiteraard nog heter en beter aan toe. Uiteindelijk klaargekomen in haar aars... Nog even nagenieten en wat praten,terug beiden de douche in en voldaan terug huiswaarts gekeerd. Conclusie : Stefanie doet dit met plezier als je bij haar de juiste snaar kan raken. Ze ziet mij zeker nog wel eens terug.

Voormalig lid 149

Toogplakker
1 apr 2015
34
3
op een gegeven moment ze plots een tube massage olie nam en er een handje vol aan haar aarsje wreef...plots nam ze me kloppende paal uit haar geile kut en stak hem zonder boe of ba in haar geoliede aars !!! Het ging er uiteraard nog heter en beter aan toe. Uiteindelijk klaargekomen in haar aars...

Mmm, retegeil zeg... Jammer dat ze zover weg is anders had ik haar ook een stevige beurt gegeven :mrgreen:!

loperken

Legende
17 okt 2016
1.795
717
Ben er ook geweest.
Ik belde aan,en er kwam een klein vrouwtje open doen.
Ik vroeg of Stefanie aanwezig was,bevestiging volgde.Ik dacht,zeer goed.
Toen ik haar zag,was ik aangenaam verrast.
Heerlijke grote borsten,mooi geschoren kutje,en tattoo's,die mij niet storen.
Ik vroeg ,hoeveel het was,ze zei:50 euro voor 30 min massage.
Toen we op de kamer kwamen,vroeg ik of er meer mogelijk was.
Ja,zei ze.Ik vroeg zc?Ok,zei ze.Dat is dan 100 euro,maar niet cum inside.
Dat vond ik spijtig ;)
Ze vertelde dat ze in de voormiddag als poetsvrouw werkt,en vanaf 13u00 doet ze ontvangst.
Heb haar heerlijk gelikt,ze rook zoals een kutje,moet ruiken,een beetje muskusachtig,heerlijk :mrgreen:
Op een gegeven moment,(toen ik haar bijna klaargelikt had)zei ze,kom ,fuck me,dat heb ik dan ook gedaan :D
Kwam veel te snel klaar,naar mijn oordeel :cry:
Herhalingsgevaar is groot.

Edouardo

Toogplakker
17 jul 2015
29
1
Dankzij de goede uitleg van "Loperken" ivm haar uren ben ik er ook geraakt. Ik was er vijf minuutjes te vroeg, maar ze was er al. Iemand anders deed de deur open en zei dat ze Stefanie ging halen. Als de mooie verschijning afkwam, waren we beiden een beetje verrast! We wonen ongeveer 500 meter van elkaar!! ik ken haar privé situatie en zij de mijne. Ik wist niet dat ze dit deed na haar gewone werk. Vandaar de verrassing. Maar goed, éénmaal boven hebben we dat opzij gezet en hebben we een zalig uurtje beleefd. Eerst tien minuten getaterd terwijl onze handjes elkaar verkenden. Daarna kwartiertje rugmassage, en dan het grote werk. Zalig genoten. Haar kutje verlangd gewoon naar je penis als je het goed opgewarmt hebt. Hij kon niet vlug genoeg in haar zijn. Terwijl ze boven op mij zat vingerde ik ook haar kontgaatje. Ze werd daar nog geiler van en liet dat ook horen, gelukkig zaten we alleen boven. ;) Ze nam dan ook idd de fles olie, en smeerde haar kontgaatje ermee in. Ik vingerde haar kont nog wat terwijl ze hevig te keer ging. Ze wou nog anaal, maar net toen ze het vroeg kon ik het niet meer houden. OMG wat was ze zalig. Ondertussen was het tijd om vlug te wassen en afscheid te nemen. Het anale zal voor volgende keer zijn. Bij de deur hebben we elkaar plagend afscheid genomen met een dikke kus en bijna gelijktijdig zeiden we : " tot volgende keer en braaf zijn in..... " goedlachs de deur uit en in de heilige overtuiging dat ik niet lang ga wachten haar nog eens te bezoeken.

cycle1983

Toogplakker
28 dec 2016
94
20
Ik ben er ook eens langs gegaan. Goeie date, zeer vriendelijke vrouw, veel mogelijk. Tongzoenen deed ze bij mij niet.
Ze heeft natuurlijk wel al wat haar leeftijd. Knap vind ik ze wel niet. Maar de service was goed.

ass 'n titties

Toogplakker
29 aug 2017
99
22
Wegens het afhaken van een andere afspraak, dan maar een afspraak gemaakt voor een half uur met stefanie. Het was mijn eerste keer daar. Een uur op voorhand gebeld en om 15u mocht ik gaan. Ze deed zelf de deur open. Eerst heeft ze me een beetje gewassen, dan een kwartier rugmassage, wat niet slecht was maar ook niet goed. Voor de massage legde ze een condoom op bed, maar ik vroeg of het mogelijk was om zonder te doen. Ze zei dat ze liever een condoom had en toen zei ik dat we het wel zullen zien. Dus na de massage begon ze te pijpen en heb ik haar doggy geneukt. Mocht niet in haar klaarkomen en heb ik gerespecteerd.
Ze zei nog dat ze liever jongere mannen neukt en dat ze de oudere mannen aan een vriendin doorspeeld door te zeggen dat ze niet vrij is.
Heb 100 euro betaald voor een half uur met massage en neuken zonder condoom.

cycle1983

Toogplakker
28 dec 2016
94
20
Even geleden ook eens langs geweest. Ook NZC maar niet klaarkomen inside. Ze is heel vriendelijk, doet hard haar best, en het neuken is zeer fijn. Maar de dame is natuurlijk niet meer van de jongste, en niet zo knap meer.
Was ik voldaan : ja. Ga ik nog teruggaan : neen.

Fritspits

Snuffelaar
25 jun 2017
20
0
Ik ben er 2 weken geleden geweest, ze kon maar een half uurtje omdat ze nog weg moest. Eerst een korte massage, een beetje pijpen en daarna de ze me deed 2 condooms aan omdat ik te groot zou zijn (wat ik zeker niet ben). Ik ben ook steeds proper en respectvol.
Ze rook hard naar de sterke drank. Bijgewerkte borsten (niet echt vakwerk) Ben dus eigenlijk blij met de condooms... weet niet of ik nog terug ga...

Terug
Naar boven