Status "Legende"

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Voor de duidelijkheid, kan mij niet zo zeer schelen wat voor status ik heb. Mijn bijdrage is wat die is.

Wel vind ik het apart dat sommigen leden hier weet hoe je deze status kan bereiken met alleen "backup" plaatsen bij alle topics.
En voor de rest is hun bijdrage zeer middelmatig te noemen.

Zijn zeker leden met deze status die recensies & nuttige/leuke informatie plaatsen. En niet zo zeer alleen om en reactie te plaatsen voor de status.

Gewoon iets wat mij opviel. Is het storend? Niet per se. Wel is het zo dat de status "Legende" niet van toepassing zijn bij sommige leden.
Als iemand deze status hebben verdiend, zou je denken dat hun bijdrage dat ook weerspiegelt.

Fijne dag toegewenst.

Janneman

Ervaringsdeskundige
28 apr 2016
914
275
Hi kerel,

Nu denk ik niet dat er ledzn zijn die hier perse mee bezig zijn hoor. Of erger nog: opscheppen over hun status. Ik denk eerder dzt iedereen het luchtig en grappig vindt.

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
Misschien kunnen we een topic "hoe lag is de jouwe' openen voor diegenen die iets willen waar ze wél over kunnen opscheppen?

En v.w.b. dit onderwerp: De forumsoftware 'telt' idd gewoon de posts van iemand. Kwalitatief zegt het weinig en is er ook niets om je druk over te maken ;)

We kunnen natuurlijk altijd aan de leiding vragen of ze 'het uit kunnen zetten' voor die bezoekers die er mentale schade van oplopen 🤪

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Kreeg ook al een opmerking over mijn status en dat ik niet overal op moet reageren
alleen om mijn status en aantal berichten op te krikken.
Alsof ik me daarmee bezig hou!
Ik schrijf recensies en ik reageer op berichten of plaats een opmerking wanneer dat
mij uitkomt of wanneer ik dat nodig vindt.
Wie zich eraan stoort: je hoeft het niet te lezen hoor en je kan zelfs berichten uitschakelen.
Echt, het aantal berichten en de status kan mij gestolen worden en ik zou er niet wakker
van liggen als het niet te zien zou zijn.
Waar men zich al druk om kan maken maar goed, ik maak me soms ook druk om iets.

Terug
Naar boven