Stapelverliefd op mij...

Spermakanon

Toogplakker
6 aug 2015
45
45
Ik ben ondertussen een man van tegen de 50 en draai toch al een jaar of 30 mee in betaalde afspraakjes met dames. Uiteraard liefst zonder condoom en hun pruimpje lekker volschieten. Helemaal in het begin, begin jaren 90, ging ik vaak op stap in de Brusselse tippelbuurt. Toen stonden er echt nog heel wat knappe, jonge meisjes. Mijn keuze viel op een Albanees meisje. Ze was toen 18 of 19 jaar oud. Zag er mooi uit. Beginnen babbelen en ik ging de eerste keer met haar mee naar één van de hotelletjes. Zoals het toen gebeurde: alles met condoom. Ook het pijpen. Maar ze deed zo haar best om het mij naar mijn zin te maken, dat ik haar ook de dagen nadien een bezoekje bracht. Ik denk dat ik haar vijf, zes keer op een week tijd heb geneukt. Alles dus met condoom.
De volgende keer dat ik ging, fluisterde ze in mijn oor dat ze me graag zag. Ik dacht van 'He?, dat zal wel een trucje zijn om me nog meer te laten afkomen'... En plots, zonder vragen of doen... pijpte ze me zonder condoom. Neuken nog wel met en toen ik ging klaarkomen, haalde ze snel het condoom eraf en mocht ik in haar mondje spuiten. Toen we samen naar buiten gingen, zei ze me dat ik het tegen niemand mocht zeggen, dat ze zonder condoom had gepijpt. Uiteraard niet. Ook tegen haar vriendin niet, naast wie ze elke avond stond.
Nog enkele dagen later kwam ze wenend naar mij en zei ze dat ze Brussel moest verlaten (van haar pooier dus). Ze moest gaan werken in een bar in Gistel, vlakbij de kust. Ik zei dat ik haar ginds zou komen bezoeken. Zogezegd zo gedaan...: ik naar die bar en zij was één van de meisjes die er werkten. Zelfs geen verplicht glaasje champagne gedronken, maar direct naar haar kamer. Ze zei me dat 'de madam' wou dat alles met condoom gebeurde. Maar ze begon mij te tongzoenen, pijpte mij zonder condoom en kwam uiteindelijk - eindelijk - ook zonder condoom op mij zitten. Toen ik het niet meer kon houden, schoot ik mijn zaad diep in haar kutje. Uiteraard mocht ik het tegen niemand zeggen en zei ze nogmaals dat ik het alleen mocht omdat ze verliefd was op mij.
Ik ben achteraf nog enkele malen naar die bar geweest en heb haar telkens bare genomen. Tot plots de bar gesloten bleek te zijn. Blijkbaar inval geweest van de politie: illegale meisjes aan het werk en gesloten. Sindsdien heb ik niets meer gehoord van mijn Albanese meisje... Spijtig.

Terug
Naar boven