Squirtende vrouwen.

Snelle

Toogplakker
19 jun 2015
110
5
Hiermee bedoel ik squirten en niet gecontroleerd plassen. Joy, die indertijd ontving bij 4 star massage, maar nu verkast is naar Zaventem was zo 1tje die je kon laten stromen. Suggesties voor Antwerpen, Vlaams Brabant en Oost-Vlaanderen welkom; Noord-Brabant wil ik ook nog wel proberen.

Krispop

Snuffelaar
4 sep 2016
4
0
Nicky die kon dat ook als je aan haar foef zat te likken liet ze zich helemaal gaan ... Jammer genoeg niet meer aktief

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
kijk op x hamster, en zoek op haarlem en of carola. korte filmpjes van dit stel. en zeker zo belangrijk staan ook op kinky. en nzc is mogelijk.

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Geile jordan kan spuiten. Anastasia kan ook spuiten. Beiden adverteren er niet mee, maar zijn zonder pardon bare te pakken. Die kicken daar op zelfs. Bij Jordan zou ik wel vroeg boeken, einde van de avond kan ze al te veel gesquirt hebben en gaat het wat moeizamer.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
RebelwaClue zei:
Geile jordan kan spuiten. Anastasia kan ook spuiten. Beiden adverteren er niet mee, maar zijn zonder pardon bare te pakken. Die kicken daar op zelfs. Bij Jordan zou ik wel vroeg boeken, einde van de avond kan ze al te veel gesquirt hebben en gaat het wat moeizamer.

Over welke Anastasia heb je het? Een linkje zou leuk zijn.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Meestal in het weekend online, Dit is screenprint uit cache.
screenprint.JPG

Kinky ad no. 87403

RebelwaClue

Toogplakker
21 apr 2015
49
2
Nope... die underkoffer liet zien bedoelde ik. Er staat dan niet nzc in haar profiel, ze is er dol op

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
jordan uit schiedam(kinky) kan squirten als een fucking brandweer man die staat te blussen :D

harriew88

Ervaringsdeskundige
18 jul 2017
322
8
Donna uit boxtel is ook een goeie. Ze gaat eerst op je liggen om je een beetje op te 'warmen' daarna kan je je gang gaan. Het wordt een zeer natte boel. Als je je best doet kun je ook een beetje bare. Hoewel ze vanaf begin zegt van niet.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
harriew88 zei:
Donna uit boxtel is ook een goeie. Ze gaat eerst op je liggen om je een beetje op te 'warmen' daarna kan je je gang gaan. Het wordt een zeer natte boel. Als je je best doet kun je ook een beetje bare. Hoewel ze vanaf begin zegt van niet.

Waar kunnen we die Donna vinden (haar advertentie bedoel ik)

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
ik ben van de week bij christine squirtslet geweest,man man man,ik heb heel wat vrouwen laten squirten ook die er niet mee adverteren.
ben vaste klant van jordan maandelijks,vanwege haar borstoperatie even wat anders opgezocht,maar christine squirtslet geeft een hele nieuwe dimensie omtrent dat begrip,tipje van de sluier,als haar hard neukt vaginaal/anaal squirt zij :D als je haar vingert vaginaal squirt zij :lol: als je haar likt squirt zij :lol: ,als je haar klitje bewerkt squirt zij :lol: kortom zij SQUIRT bijna met elke sexuele aanraking :lol: :D voor mij de kroning van een nieuwe squirt dame.

daster

Toogplakker
11 mrt 2017
88
3
daster zei:
ik ben van de week bij christine squirtslet geweest,man man man,ik heb heel wat vrouwen laten squirten ook die er niet mee adverteren.
ben vaste klant van jordan maandelijks,vanwege haar borstoperatie even wat anders opgezocht,maar christine squirtslet geeft een hele nieuwe dimensie omtrent dat begrip,tipje van de sluier,als haar hard neukt vaginaal/anaal squirt zij :D als je haar vingert vaginaal squirt zij :lol: als je haar likt squirt zij :lol: ,als je haar klitje bewerkt squirt zij :lol: kortom zij SQUIRT bijna met elke sexuele aanraking :lol: :D voor mij de koningin van een nieuwe squirt dame.

Terug
Naar boven