Squirtende vrouwen.

Ransom

Toogplakker
13 jul 2017
87
1
daster zei:
ik ben van de week bij christine squirtslet geweest,man man man,ik heb heel wat vrouwen laten squirten ook die er niet mee adverteren.
ben vaste klant van jordan maandelijks,vanwege haar borstoperatie even wat anders opgezocht,maar christine squirtslet geeft een hele nieuwe dimensie omtrent dat begrip,tipje van de sluier,als haar hard neukt vaginaal/anaal squirt zij :D als je haar vingert vaginaal squirt zij :lol: als je haar likt squirt zij :lol: ,als je haar klitje bewerkt squirt zij :lol: kortom zij SQUIRT bijna met elke sexuele aanraking :lol: :D voor mij de kroning van een nieuwe squirt dame.

Heb je een link?

teddy2103

Toogplakker
19 jul 2016
171
44
Ik zoek een bare date doe echt kan squirten zo als Amy van Maaseik
Maar wel in mijn omgeving Noorden van Antwerpen
Regio essen Kalmthout Roosendaal
Wie geeft mij de gouden tip?

Walterrr

Snuffelaar
5 jun 2019
23
1
Ransom zei:
daster zei:
ik ben van de week bij christine squirtslet geweest,man man man,ik heb heel wat vrouwen laten squirten ook die er niet mee adverteren.
ben vaste klant van jordan maandelijks,vanwege haar borstoperatie even wat anders opgezocht,maar christine squirtslet geeft een hele nieuwe dimensie omtrent dat begrip,tipje van de sluier,als haar hard neukt vaginaal/anaal squirt zij :D als je haar vingert vaginaal squirt zij :lol: als je haar likt squirt zij :lol: ,als je haar klitje bewerkt squirt zij :lol: kortom zij SQUIRT bijna met elke sexuele aanraking :lol: :D voor mij de kroning van een nieuwe squirt dame.

Heb je een link?

https://www.squirtslet.be/
Ze is eentje die ervoor gaat, laat haar in beide gaatjes hard neuken en komt echt veel en spuitend klaar (het bed is op het einde van de sessie helemaal nat)
..maar zoals gezegd GEEN bare mogelijk

Sinusibis

Snuffelaar
30 jun 2021
1
0
Schopje omhoog voor dit geweldige topic. Ik ben altijd opzoek naar goeie squirters. Laatst bij Lara in Leuven geweest, (ad offline), geweldige ervaring, zeik en zeiknat, heerlijk. Tikje aan de oude kant, en geen nzc, maar haar geilheid maakt veel goed. Paar jaar terug ook bij Christine squirtslet geweest, kon ook geweldig squirten, maar vond haar net wat te oud en fors en haar sap smaakte me niet, zou ik niet zomaar terug gaan (ook omdat het 1.5u rijden is..). Probeer nu met Amy (maaseik)af te spreken, maar krijg helaas geen reactie van dr. Hier in het zuiden adverteert nog ene Vanessa op SJ , maar daar ben ik beetje huiverig voor, geen recensie's te vinden en oude foto's die er bovendien toch al niet al best uitzien.. Laura in Geleen ben ik ook al paar keer geweest, maar meer dan goed nat word ze bij mij niet. Zoek toch meer een spuiter..

Hoop dat iemand me eens een gouden tip kan geven!

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Ik heb Enige ervaring met extreem squirtende vrouwen.. maar wordt er niet echt warm van. Het is net of ze pist.. en een eerste keer was grappig.. maar zo'n dame kan ik niet thuis uitnodigen. Die pist je hele bed of bank onder. En het stinkt uiteindelijk..

Maar voor degene die willen Laura uit haarlem.. of ze bare met iedereen gaat weet ik niet… maar als je vooraf vraagt weet ik zeker dat het een nee is.

Terug
Naar boven