Squirten = urine lozing?

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Heren,
Maandje geleden bij mijn favoriete schatje geweest. Daarbij gebeurde er iets, iets wat ik niet had verwacht.
We waren lekker bezig in standje 69….
Ik proefde een ziltig smaakje wat me deed denken dat ze klaarkwam. Ik had echter veel goesting en ging dus lekker door.
Ineens een schok en en tsunami aan vocht. Ik wist niet wat me overkwam en verslikte me goed. Vond het niet vervelend, hoopte dat het goed was, maar dit was een nieuwe ervaring. Dus ik onzeker.
Nou gaf ze onlangs aan, op mijn vragen, dat ze er geen controle over had, dat het haar niet vaak gebeurd en dat dat alweer lang geleden was. Maar ze had het dus wel enorm lekker gevonden….

Iemand ook zulke ervaringen?

Yuri

Toogplakker
17 jan 2022
184
79
Dat vraag ik me dus af. Dus ja…. Maar tevens of andere dit ook wel eens is overkomen.

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.695
1.107
@moderatoren

Kan hier een poll toegevoegd worden?

Squirten = urinelozing

*Ja

*Nee

Expert

Toogplakker
19 nov 2019
247
117
Die discussie zal nooit stoppen denk ik. Heb een vriendin gehad die meerdere gevoelige plekjes had. daarbij kwamen 2 verschillende vloeistoffen vrij. Als ik haar dieper in haar kut masseerde smaakte het meer naar urinee, en wat meer vooraan smaakte naar geil maar was dan veel meer en dunner. Ik ben dus van mening dat het niet hetzelfde is, maar afhanelijk van de plek

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik heb zo'n lozing wel meegemaakt. Niet in mijn mond maar over mijn hand en ook een keer over mijn penis (toen ik hem eruit trok).

m1ichel

Toogplakker
5 aug 2016
137
78
Ik vind het squirten niet zo optimaal. Kwa vocht en smaak vind ik het niks.. het is waterig dus geen geil want dat is glibberig. Zit kwa smaak tussen zuur en pis in voor mij. Dus nee een dame die zweemt bij "squirten" vind ik niks. Het is net of ze het bed volpist.. waarna je zowiso je bed moe verschonen.. ik sla over.

Gentlesyeux

Snuffelaar
4 feb 2024
17
28
Ik heb meerdere vrouwen meegemaakt die konden squirten, en dat kan inderdaad een natte bedoening zijn... Ooit eens in the Climax in Beldië ene Sandra, aangekondigd als de "Koningin van de Squirt", geholpen bij de uitoefening van haar ambt, gelukkig van de goede kant: ik heb het droog gehouden... :giggle:
Los van de blaas bevinden zich rondom de vagina meerdere vocht producerende klieren. Volgens wiki komt het squirt vocht uit de kliertjes van Skene, is dus geen urine. Zeker omdat het klier"-tjes" zijn, verbaas ik mij weleens over de hoeveelheid vocht die sommige dames, soms vaker, kort achter elkaar, kunnen produceren bij squirten.

Johnsmithson

Toogplakker
11 dec 2022
44
23
Ik heb het meerdere keren meegemaakt (nog niet bij een DVP helaas). Vind het enorm geil als je een vrouw zo ver kunt krijgen. Het is deels urine, maar de percentage/urine gehalte hangt af van de vrouw.

bare-addict

Ervaringsdeskundige
14 mei 2018
912
897
Ik heb reeds meerdere keren met een 20 jarige half Spaans/Marrokaans geneukt . En die squirte altijd meerdere malen tijdens de sex. Die ene keer in de auto tot 4-5 keer. Op de duur zat heel mijn onderbuik rood door het zuurgehalte in "haar vloeistof" denk ik. Rook niet vies ofzo maar wordt wel pijnlijk na een tijdje.
Zat 2 weken geleden in Spanje, en stuurde haar bericht om voor 200€ te neuken. Jammer genoeg stuurde ze mij pas na 3 dagen terug. Toen was ik net terug in België en zij terug in Spanje.
Eén van de lekkerste kutjes en pijpsters die ik heb gehad.

Voormalig lid 14804

Ervaringsdeskundige
28 nov 2019
748
461
Als ik jou was zou ik het beschouwen als een grote compliment! Je deed het duidelijk goed, en de waardering bij de dame daarvan was nog duidelijker.
Ik ga niet in de discussie stappen wel of niet urine, maar ik zeg gewoon nee, is het niet.

• Like
Waarderingen: Yuri
Terug
Naar boven