Spontaan Bare

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Ik hebbhet verzoek aan de moderator gedaan om het te verplaatsen naar noord Holland!

Eva gaat gewoon bare, ik weet niet met iedereen maar de topicstarter, ik en verschillende forum leden die ik op haar spoor heb gezet ook.

Eva gaat geen negatieve recensies krijgen want ook na de verhalen rubriek recensie kreeg ze al meerdere verzoeken om bareback te gaan.

Dit soort dames en ik mag geen andere namen noemen van de moderators anders slaat de zoekmachine op hol hebben gewoon een duidelijke aanpak hun zelf ook hoor vergis je niet.

Eva kan die verzoeken tot bare echt wel handelen tot nu toe gaat het haar uitstekend af.

Pietermike

Ervaringsdeskundige
17 dec 2018
493
177
Ik heb het dus ook geprobeerd en heb er over geschreven. Van te voren wist ik dat de kans op non-bare aanwezig was. Desondanks toch een leuke en goede ervaring gehad, vooral door het squirten. Dus het is niet automatisch een negatieve recensie als ze niet bare gaat ;)

Haar lichaam, haar beslissing.

A

Anonymous

Guest
Niet iedere dame is ervan gediend dat na onze openbaring veel heren naar bare vragen. Ik heb het niet over of de dame haar boontjes kan doppen of niet. De meesten kunnen dat wel.

gekker

Snuffelaar
1 dec 2016
16
0
Het is bij mij 2 maal gebeurd dat een vrouw bare ging. De eerste keer was bij een echt huisvrouw waar ik een paar maal op visite was geweest. Elke keer pakte ze het condoom. Toen ze eenmaal zonder condoom m'n pik naar binnen schoof heb ik haar elke keer daarna gewoon bare geneukt en volgespoten.

De tweede keer was in een parenclub. De hele avond had ik leuk contact met haar. We hebben samen in de sauna gezeten, zij mij gepijpt en ik haar gevingerd. Na verloop van tijd zijn we samen de club rondgegaan om te kijken wat er allemaal nog meer te beleven viel. Daar zijn we samen in een klein hutje gekropen. Uiteindelijk hebben heeft ze mij toen bare bereden en mocht ik in haar klaarkomen. Dit is uitdrukkelijk tegen de regels van de club. Daarna lekker onder de douche en aan het eind van de avond gegevens uitgewisseld. Sinds dien is de een fwb.

veenklaas

Snuffelaar
23 nov 2019
3
0
Een paar jaar geleden plaatste ik met een zekere regelmaat een advertentie op Sexjobs waarin ik aangaf op zoek te zijn naar een niet professionele dame. Ik gaf aan een relatie te hebben waarin de sex minder geworden was en - voor de spanning - op zoek te zijn naar 'een gewone (huis)vrouw' die wel een paar Euro (100/150) kon gebruiken. Op deze advertenties kwamen altijd wel reacties en op deze manier in contact gekomen met een aantal leuke vrouwen. Hoewel deze dames steeds aangeven het alleen met condoom te willen doen, gebeurde het toch heel vaak dat als we eenmaal met elkaar bezig waren ik haar uiteindelijk zonder condoom neukte. Heel geile herinneringen heb ik aan een - iets te zware - dame uit Rijsjwijk die ik om de drie, vier weken bezocht. Ze was altijd supergeil en pas tevreden nadat ze meerdere keren klaargekomen was en mijn zaad uit haar kutje druppelde. Een mooie Turkse vrouw die ik helaas slechts eenmaal bezocht heb, maar die ik wel een aantal malen met mijn sperma vulde. Een verpleegkundige van een jaar of 45. De condooms lagen op haar nachtkastje, maar ik heb haar bare geneukt en gevuld met mijn zaad. Een leuk jong stel dat ik diverse malen bezocht hebt. Hij keek toe hoe ik haar neukte en regelmatig volspoot.
Kortom, de leukste en geilste contacten waren altijd met vrouwen die niet professioneel waren, maar die gewoon behoeft hadden een de combinatie van een zakcentje en een lekkere vrijpartij, waarbij ik altijd oog had voor haar genot.

LXIX

Ervaringsdeskundige
26 jun 2015
403
220
Wat nu Thida Massage is in Hilversum, een Thaise massage salon zonder vergunning, was 25 jaar geleden Tawanna, een Thaise massage salon met vergunning. Fascinerend is dat de toenmalige Mamasan absoluut geen intiem accepteerde. En verder dat de dames meestal hun slipje uittrokken en de BH aanhielden vanwege de massage olie. Echter, wanneer je zelf een condoom meebracht was er meer mogelijk zolang er maar niet over werd gesproken.

Ik werkte en woonde in die tijd in Londen maar was 2 tot 3 maal per maand een dag in Nederland en kwam de avond van te voren over. Meestal net op tijd voor een massage en mijn favoriet was May, 30 jaar lief en slank.

In het begin bleef het beperkt tot een aftrek job met een goede massage, maar toen vertelde ze dat wanneer ik voor een condoom zorgde er meer mogelijk was. Na een paar keer volledige bevrediging wist ze dat ik in een hotel in Loosdrecht verbleef. Het verrassende voorstel van haar was dat ik gewoon naar haar kamer boven Tawanna moest komen en daar de nacht met haar door moest brengen. Kosten NLG 200!

Zo gezegd, zo gedaan. De volgende week naar haar kamer waar de deur open was gelaten en om 22:00 uur stapte May naar binnen. Thee gedronken, gekletst, onder de douche en naar bed. Nooit een condoom gezien en waar ze in de club enigszins terughoudend en 100% voor condoom was gingen nu echt alle remmen los. Onverzadigbaar en in de ochtend ging ik helemaal leeg aan het werk. Zo'n 8 maanden ging dat zonder onderbreking door en toen was ze weg. Terug naar Thailand zonder ook maar iets te zeggen.

Sindsdien alleen maar Aziatische dames voor mij in de hoop op een vergelijkbare ervaring. En dat betekent heel weinig recensies, want het moet nog steeds stil gehouden worden.

A

Anonymous

Guest
Dit blijft het leukste topic.
Dat stil houden ga ik in het vervolg alleen maar doen.
Later meer.
Kom al jaren af en toe maar ook wel regelmatig bij een oudere dame. In hookers wordt over haar gezegd dat zij nooit zonder condoom neukt. Maar zoals gezegd ik kwam er regelmatig en altijd met condoom en best bevredigend dus waarom niet. Tijdens de eerste lock down werd ze wat losser en dat kwam niet door geld gebrek want ze had het druk. Ineens mocht ik anaal bare maar vaginaal moest met condoom, ik denk dat ik daarna nog 3 keer ben geweest, best lekker. Na de lock down een tijd niet meer geweest, ik heb een nog iets lekkere dame voor bare anaal dus helaas. Blijkbaar triggerde dat iets bij haar.
Vorige week weer langs geweest en ik voelde iets bij haar. Ze was zeer aanhalig en piepte van genot als ik haar intiem aanraakte. Ik heb het geduldig opgebouwd en zij kwam door het beffen al met de trein klaar. Daarna, jawel hoor vaginaal bare, ze stopte hem er zo in. Heerlijk. Nog flink weten te rekken tot ik lekker in haar klaar kwam. Dus dat wordt fijn de komende tijd.
Ik ga natuurlijk niet vertellen wie dat is want er zijn hier teveel kijkers niet schrijvers.
Dit is mijn laatste bijdrage aan dit forum.
Ik ga mijn profiel aan de wilgen hangen.
Barefan vond het nodig om mijn echt niet zo brute opmerking in Silvy-Utrecht te verwijderen terwijl de vraag 'wie heeft het telefoonnummer van Silvy?' wel blijft staan.

funmetrichard

Snuffelaar
14 mei 2018
12
0
Gelijk heb je, dat was een hele vreemde actie van Barefan. Succes in je verdere carrière. En bedankt voor je bijdragen!

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Heel jammer dat je weggaat!
Mss toch nog even polderen met de mods?
Ik lees hier nu de laatste maanden/jaar alleen maar omdat ik zelf ziek ben geweest en nu met Corona riskeer ik helemaal niets.

Groetjes

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Dit topic nagelezen maar ik heb het blijkbaar nog niet hier geschreven.

Een huis waar ik wel eens lang kom en waar ik dan ook naar binen ga. :eek:

Altijd erg netjes en altijd wel nette dames van jong tot net iets ouder maar nooit te oud.
Altijd uit een blik Letse meiden.

Die keer was er net een nieuwe binnen.
Klein opdondertje, zag er wel aardig uit.
Op de kamer de kleren uit en de bh uit.
Was niet zo veel meer te zien, jammer iets mis gegokt misschien?

Gewoon alles verder normaal gegaan.
Ze was wel jong en onervaren.
Op een gegeven moment wilde ze het condoom om doen maar ik wilde eerst nog even gaan beffen.
Ik gebaarde nog even te wachten maar ze dacht blijkbaar dat ik eerst zonder wilde!
Zij sprak geen duits en ik toevallig geen lets!!
Ze kwam gewoon op mijn paal zitten en begon heerlijk te rijden.
Ik wist niet wat me overkwam en maar kwam snel!
Ze heeft het niet gevoeld en is lekker doorgegaan tot er niets meer over was.
Toen ze afstapte wilde ze me een condoom om doen zodat ik heerlijk in haar zou kunnen neuken en in het condoom kon klaarkomen.
Hoe ik het beeindigd weet ik niet meer maar ik heb een goede spontane bare gehad.!

Noorman

Noorman

Ervaringsdeskundige
1 apr 2015
579
13
Ik heb mijn eigen reactie nu wel gevonden.
Het stond in duitsland clubs Stolberg bij Arina.

De tijd heeft enkele details iets vervormd! :x

Noorman

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Is mij ook eens gebeurd in een parenclub bij een "masked pleasure" feestje. Op een bepaald moment stond ik (met mijn stijve pik uit mijn slipje onder mijn cape) samen met een boel andere dames en heren op de dansvloer tegen elkaar aan te schuiven.

Op een bepaald moment voel ik hoe de hand van een lange slanke jonge blonde dame mijn pik aanraakt- misschien per ongeluk ? Ik weet het niet, maar opeens drukt ze zich tegen mij aan en heft haar been op. Ik voel tussen haar benen, voel geen slipje, geen beter signaal dan dat en een seconde later zit ik in haar wel heel natte kut en bewegen we op en neer op de maat van de harde muziek.

Zij de ogen gesloten, ik met mijn handen op haar heupen, kijkend naar haar kleine zachte tietjes. Na een paar minuten kon ik het niet meer houden en heb haar volgespoten. Zij liet niet merken dat ze het gevoeld had, maar danste verder, mijn slappe pik glijdt er uit, sperma drupt op de vloer, zij draait zich om en weg was ze.

Ik denk dat niemand het gezien heeft. Een beetje later zie ik haar dansen met een andere man die haar duidelijk aan het neuken was, en ik realiseer mij dat ik waarschijnlijk ook niet de eerste was. Ik verlies haar een poosje uit het oog en daarna was ze was weg... ik heb haar nooit meer gezien, ken zelfs geen naam.

Het was de geilst bare ervaring die ik ooit had. Ik hou altijd bij met wie ik bare geneukt heb, maar deze is nog altijd en mysterie.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Iets vergelijkbaar meegemaakt in de gouden tijd van de Maxfollies, kan wel 15 jaar geleden zijn.

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Was in Club Goesting, De Klinge, Januari 2014. Toen was "Masked Pleasures" nog daar. Ik hoop dat ze niet aan de pil was, want dan heb ik ne kleine ergens rondlopen want ik heb supervruchtbaar sperma :)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het zal 2011 zo ongeveer zijn geweest.....
Ik ontmoette via SecondLove.nl een dame uit Ouderker en we spraken af in hotel in Rotterdam.
Zij was getrouwd, ik niet. Maar op die site wel leuke dates trouwens.
Zij betaalde het hotel en ze ging al snel tot actie over, ze had zichzelf moed ingedronken zei ze, dat rook ik ook wel een beetje.
Ze was ongelukkig in huwelijk en al zo`n 10 jaar geen sex meer.......nou, dat heb ik geweten.
Kon en mocht alles met haar doen, meerdere donaties in allerlei standjes gedaan, ze luste er wel pap van.
Na lange tijd volgespoten, was allemaal prima, niet over condooms gehad.
Ze was een leuk vrouwtje, rond de 44 - 45 jaar, klein ongeveer 1.60m en mooi lang haar en lief koppie.
Ze ging na afloop weer weg naar huis.
Helaas niet nog eens kunnen afspreken want ik moest naar buitenland voor werk en toen ik na een jaar
terug kwam was haar profiel van SecondLove verdwenen.
Leuke heerlijke ontmoeting en mijn eerste spontane bare.
Geen idee hoe het met de dame in kwestie is gegaan, dat heb je zo met dit soort dates.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Haar naam schiet me weer te binnen: Judith.
Benieuwd of iemand hier haar destijds ook gekend heeft en dezelfde
goede ervaring met haar heeft gehad (date via secondlove.nl)

Rogier en Sabine

Toogplakker
13 feb 2021
139
314
Zo'n 13 jaar geleden leerde ik Kiara en haar man kennen via sexjobs (foto van sexjobs) - beiden 20'ers uit de buurt van Nijmegen (Druten). Ikzelf was 20 jaar ouder :) Eerste date was een triootje, haar man zonder condoom en ik met. Dat beviel zo (en blijkbaar was de man gerustgesteld) dat ik haar alleen kon daten. We hadden afgesproken de vrijpartij te beginnen zonder en het condoom pas aan te trekken als ik intiem wou gaan. Tja, dat ging natuurlijk fout - toen ik haar kutje aan het plagen was, zat ik er plots eikeldiep in - elkaar even diep in de ogen gekeken en lekker verder geneukt. Ik meen me te herinneren dat ik me eerste keer nog netjes teruggetrokken heb en op haar buikje geschoten heb (wat ze wel netjes maar totaal overbodig vond), maar de weken en maanden daarna kwam er geen condoom meer aan te pas en heb ik ze in alle standjes volgespoten, soms meerdere keren per date. Ze was aan de pil en ik ben er vrij zeker van dat ze niemand anders neukte. Op een bepaald moment had ik deze 'vader en dochter' fantasie en nodigden we een andere man uit die dan toekeek hoe ik mijn 'dochter' volspoot en die dan zijn gang met haar mocht gaan, ook bare.... Geile tijden waren dat :) Zo'n 8 jaar geleden alle contact verloren nadat ik verhuisd ben. Ben wel nieuwsgierig of ze nog actief is :)

Bijlagen

• 5994573.jpg
    5994573.jpg
    35,6 KB · Weergaven: 1.777

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Een spontane bare heb ik nog maar bij 1 dame moge beleven. Had afgesproken met een koppel (toen sprak ze enkel zo af nu ook alleen). Ik had gelezen dat ze pijpt zonder cd met kim. Neuken doet ze enkel mc. Maar daar ik enorm problemen ondervind om een erectie te behouden eens ik een condoom aan heb had ik aangegeven dat neuken niet echt nodig was en dat ik wel ik haar mondje zou schieten. Zij heeft toen in samenspraak met haar man besloten dat ik zonder mocht neuken maar wel geen interne donatie. Als bedankje ben ik nog verschillende keren terug geweest met haar. Maar vermits dit zeker geen standard procedure is bij haar ga ik ook zeker haar naam hier niet vermelden.

Schierbeek88

Snuffelaar
22 okt 2020
14
12
1 keer meegemaakt een half jaartje geleden. Na wat tinder contact belande ik rond middernacht in Heerenveen.

Een meid van 21 jaar en nog wonend bij haar ouders en had net de relatie met haar vriend verbroken. Ik was ondertussen 58. Begon vrijwel gelijk in de woonkamer zeer intens te zoenen en greep naar m'n kruis. Zij ging voor me staan terwijl zij zich uitklede. Ze bleef in haar string voor me staan die ik naar beneden mocht trekken.

Wat volgde was een kei harde neuk partij zonder condoom. Heb haar kutje volgespoten met m'n warme zaad. Daarna moest ik van haar haar sappige kutje likken. Proefde haar kutvocht en mijn zaad tegelijk. Tussendoor een paar keer zoenen, ze wilde proeven hoe het smaakte. Daarna haar klaar gelikt. Hun leren bank was ondertussen erg glibberig geworden. Toen ik het huis verliet stond haar vader boven in de trapopgang. Ze had niet gezegd dat haar ouders thuis waren. Die moeten ons wel hebben horen bezig te zijn. Daarna niets meer van haar vernomen, helaas.

Terug
Naar boven