Spontaan Bare

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Goed verhaal gozer. Leest lekker weg ook je verhaal.
Jammer dat ik totaal niet handig ben met klussen en zo anders had ik het ook zo aangepakt.
Blijf vooral schrijven wat je mee maakt op zijn tijd.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Leest lekker weg... Jezus man. ik had, ik kreeg, ik zij, zij zij, zij wilde.

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
ik had een aantal jaar geleden date met leuke meid die ik kende vanop een werkplek
afgesproken bij haar thuis maar niet echt afgesproken voor te sexen
na uurtje toch in bed geduikt en neuken met..
maar ik kon maar niet klaarkomen met.. was dit nu vanwege het condoom of eerste date...?
dus maar neuken zonder maar niet in haar poesje komen want ze nam de pil niet..

A

Anonymous

Guest
De verhalen zijn leuk maar niet om topic.
Misschien een nieuw topic aanmaken?
De titel zou kunnen zijn "Bare neuken zonder betalen"

JeeVee

Snuffelaar
14 apr 2017
18
8
Bij een thaise massage vele jaren geleden :
Eentje was een zeer knappe 25j die voor een paar maanden haar zus kwam bezoeken en dan ook in hetzelfde massage salon werkte. Haar zus die iets ouder was en waar ik klant van was stelde zelf voor haar zus eens te proberen want die had weinig klanten. Doch die was super knap maar sprak helaas geen woord anders dan Thai. Ze had een middelmatige massage maar ik mocht haar wel overal aanraken. Terwijl ze body to body deed kon ik haar vingeren. Ze kuste ondertussen mijn nek en oren. Ik draaide mij om en hing plots over haar en tongzoende haar. Ondertussen zo stijf als iets wreef ik met mijn staaf langs haar lipjes. Ze zei iets dat ik niet verstond maar ik zag wel dat ze genoot. Ik bleef wrijven langs haar lipjes. Ze werd zo geil dat ik hem er gewoon kon induwen. Ik neukte haar zonder en ze kreunde van genot, kronkelde van links naar rechts met haar bovenlichaam. Niet veel later kwam ik diep in haar klaar.
Dit hebben we nog een paar herhaald en telkens was het bare en lekker. Ben ook met haar gaan winkelen, eens gaan eten. T was allemaal nogal close. Tot ze terug naar thailand moest.

Nadat ze terug naar Thailand was, ging ik terug naar haar zus. De eerste keer dat ik terug bij haar kwam vroeg ze hoe haar zus was. Ik zei zeer goed en dat ik het heel leuk vond. Was een beetje verrast. Ze begon haar massage en ik voelde dat ze wat plageriger was. Ik had haar nog nooit geneukt enkel manueel hoogtepunt. Ze was ook veel sneller klaar met haar massage dan normaal en begon aan een vrij hete en stomende body to body. Dan vroeg ze ineens sensueel in mijn oor of ze het beter deed dan haar zus. Ik zei natuurlijk ja en ze likte aan mijn oor. Ik draaide mijn hoofd en ze kuste me op de mond. Ik dacht woaw wat is er veranderd? Ze gaf me de instructie om om te draaien en ze deed verder met haar body to body. Ze gleed met haar borsten over mijn hoofd en stopte zodat ik haar tepels hard kon leegzuigen, en helemaal met haar kutje zodat ook daar mijn tong overging. Ik werd helemaal gek en had genoeg van het plagerige. Ik pakte haar vast smeet haar af mij en ging over haar hangen. Kuste haar innig, tongzoende haar. Ik herhaalde dat ze beter was dan haar zus en daalde via haar tepels af naar haar kutje dat ik zachtjes begon te likken. Haar rug kromde haar hoofd in haar kussen en ik stak er wat vingers bij. ze werd kletsnat, veel natter dan haar zus en zei fuck me. Ik liet het me geen tweede keer zeggen en brachtmijn stijf lid naar haar kutje. Hij gleed er vanzel in en ik stootte ineens diep in haar door. Ze zei me ooh baby please fuck me. Ik begon harder en harder te gaan. Tussen door kon ze nog zeggen dont come inside baby. Oke en ik kwam na een tijdje op haar buik en heerlijke borsten. Man zou dat nu zijn omdat haar zus alles vertelde? Of was het toeval? In ieder geval de volgende maanden werd dit alles herhaald. De massage werd ook geskipd en we gingen meteen over tot actie. Meerdere keren klaarkomen geen probleem. Op een keer fluisterde ze in mijn oor terwijl we aan het neuken waren, you can come inside. Really? En zo gezegd zo gedaan een heerlijke creampie als gevolg. Ben er ook een paar keer na de uren van het massage salon geweest en haar dan geneukt op de sofa. (die waren gratis en allemaal bare)

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Mooi verhaal! @JeeVee

Een paar maanden geleden nog een spontane penetratie meegemaakt. Ditmaal bij een supersexy jonge thaise die helaas niet meer te vinden is. Tijdens de massage hadden we het erover dat sex met condoom toch echt minder lekker is, waarna ik aangaf dat ik dat al een tijdje niet gedaan had, waarna zij mij beklom en hem er zomaar in stak zonder. Superlekker strak kutje, een tijdje lekker geneukt, maar toen toch maar gestopt en verder gegaan met condoom.....

Laatst wel met een jonge thaise all the way gegaan, was niet goedkoop, maar :p wat was dat fucking lekker, dat nauwe kutje helemaal volgespoten :eek:

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
Ik was net 20 en had wel al eens dvp of 3 bezocht van rond mijn leeftijd. Nu kwam ik een leuke advertentie tegen van een blonde amateurdame niet slank niet dik maar wel een F cup rond de 40 die enkel op zaterdag dates deed maar in haar profiel stond enkel massages. Nu ik wou het in mijn onwetendheid wel eens een erotische massage ervaren. Vrijdagavond gebeld en zaterdag rond de middag mocht ik komen dus zo gezegd zo gedaan het was zaterdag rond de middag en ze ontving in een rendez vous hotel ik werd begroet door een spontane dame in gewone kleding.

Ik verwachte me aan een massage maar ze trok al haar kleren uit en deed bij mij hetzelfde ik werd op het bed geduwd waar ze op mij kwam liggen en lekker tongzoenen (huh waar is de massage :lol: ). Ik natuurlijk wat overdonderd maar ze was super enthousiast dus lekker meegedaan na 5 min lekker tongen kwam ik al klaar van geilheid om haar billen...oei dat is niet erg zei ze paar minuutjes babbelen en dan hetzelfde lekker tongen en rap terug stijf natuurlijk. "Dat accident gaan we geen 2de keer laten gebeuren" ze was zo geil geworden van de situatie dat ze mij gewoon kwam berijden zonder condoom (die lagen wel op het kastje). Ik hoef jullie niet te vertellen als knul van 20 die wordt afgereden door een lekker wijf van 40 dat het lekker was na 10 min rijden van haar kant afgewerkt in doggy en haar poes volgespoten.
Al een 45 min voorbij maar mevrouw was zo geil geworden van haar eerste jonge klant dat ik nog een keer stijf moest worden. Dat ging zonder al te veel moeite klaarkomen zat er niet te rap in maar dat was klaarblijkelijk geen probleem paar standjes zij boven missio doggy even pauze en weer verder haar nogmaals gevuld zelf zat ik ook goed onder het vocht want tussen door had ze alles laten zitten. :D

Uiteindelijk een heel leuke massage van uur en half gekregen. het hoeft niet gezegd te worden dat ik hier vele bezoekjes gebracht heb over een jaar of 4/5 want soms was ze er een paar maand niet en als jonge knul heb je niet altijd budget.
De laatste keer was in 2015/16 dat ik ze een laatste keer geneukt heb. Sindsdien compleet van de radar verdwenen. Moest ik die nog eens tegenkomen ik zou het wel nog eens langs mijn neus weg vragen of ze niet nog één keer wil :mrgreen:

motormuis

Toogplakker
26 jul 2015
51
38
Al een tijd had ik KIK contact met een stel in een kustplaats van Nederland. Op Chatgirl raakte ik met hen in gesprek en kreeg de veilige methode, Kik. Zo af en toe stuurde ik een berichtje of ze tijd hadden, kreeg dan dagen later een berichtje terug. We bleven zo wat maanden contact houden zonder af te spreken. Tot afgelopen zaterdag. Kreeg een berichtje dat zaterdag rond 18.00 de kids vertrokken waren uit huis, of ik zin had langs te komen.

Beetje vreemde tijd, maar ik kon op korte termijn dus tijd maken. Ooit al eens gevist of er meer mogelijk was dan alleen pijpen zonder. Nee absoluut nee, duidelijk dus. Verder dan ook niet meer over gezeurd, of naar gevraagd. 50 euro, voor de kick, is geen al te hoog bedrag.

Geen idee waar ik terecht zou komen, waarschijnlijk had ik op Chatgirl vast wel een foto gezien, maar de foto stond niet meer op mijn netvlies. Een blinddate dus, maar omdat het contact toch wel leuk was, er op ingegaan. Dus op weg naar de afgesproken plaats. Aldaar aangekomen kreeg ik de straat en het nummer door. Een mooie vrijstaande villa, keurig, netjes..

Binnengelaten door de heer des huizes, vlotte vijftiger, die als gastheer het matrasje alvast klaar maakte, drinken in schonk en de vergoeding van 50 euro in ontvangst nam. "ze komt er aan hoor, maar kind is net weg, ze trekt even wat leuks aan" Na een paar minuten geklak van hakken en komt me daar een stoot van een vrouw aan. In de vijftig, blond, mooie borsten, gladde huid... gewoon een heerlijke vrouw!

Beetje onwennig, want geef je een hand of niet, corona tijd, maar ze brak snel het ijs met een lekkere tongzoen. Maar eerst wat drinken,praten en het ijs breken. Na een half uurtje zegt ze kom, we gaan aan de gang, ik wil wel eens zien wat je hebt meegebracht, kleed je uit... zo gezzegd zo gedaan, ga maar lekker liggen.. de heer des huizes er naast, voelt eens aan haar kut en concludeert dat die al erg nat is. "Leef je uit kerel, niet anaal, neuk haar goed" waarop zij zegt, nouu mag ik eerst even pijpen? Na een paar minuten moet ik echt aan de handrem trekken, dat ga ik anders niet lang vol houden, waarop zij gaat liggen en mij vraagt haar te beffen, maar ook zij vraag na een paar minuten te stoppen, trekt me omhoog, en begint te tongen of het lever er vanaf hangt. Beetje onwennig voor mij, kruipt de gastheer ook op het matras en dirigeert mijn pik naar haar kut, stopt hem er in.. en beveelt me haar te neuken. He? het mocht absoluut niet zonder condoom? Fluister in haar oor... heb geen condoom om, waarop ze kwasieboos zegt, luister naar mijn man, wat zij hij? ja dan si dat een vrijbrief. Heb het een 20 minuten uit kunnen stellen, maar het hoogtepunt was echt niet meer uit te stellen, een flinke lading sperma zo haar kut in, heerlijk... "Blijf liggen beveelt ze" waarop de gastheer zn mobieltje pakt, en een filmpje maakt van mn pik die uit haar kutje komt, heerlijk zeggen ze beide, heerlijk zeg ik!

Ik moet weer gaan liggen en moeders likt mn pik van onder tot boven schoon, mag me opfrissen in de badkamer en kom terug bij het matras. Waarop ze doodleuk zegt, we gaan voor een tweede ronde... Die duurde langer dan de eerste ontlading, wederom bare, nu samen met de heer des huizes. Rond 20.00 uur liggen we alla drie te puffen op het matras, uitgeblust. Ik spreek mn dank uit en vis heel voorzichtig vanwaar deze surprise? De klik was er en het moest er toch maar eens van komen, bare geneukt worden door een vreemde. De 50 euro is voor de kick.

Jullie snappen dat ik de date van mn leven had. Op KIK kreeg is savonds het filmpje door en wat fotos. Met de vraag of ik nog eens terug wil komen.

Ja graag

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
Ik heb eerlijk gezegd nooit bijbetaald voor zoiets en als dat gebeurde dan was het zeker welkom.

Een keer na een paar keer te hebben afgesproken met een Franse blondine bij Maskardi gleed mijn gerief erin per ongeluk.
Zij was een grote blondine van 1,75 m met wie blijkbaar veel mogelijk was mits bijbetaling.
https://erotiek.aanbod.be/sofie-een-nieuwe-topper-te-berchemDe andere keren liet zij mij toe om mijn eikel tussen haar schaamlippen te steken, net binnen en dan trok zij zich weg om vervolgens nog een keer "per ongeluk" binnen mijn eikel toe te laten.
Het was zoj wie de touwen in de handen had en ik liet mij gewoon leiden.
Het was z'n i tens gevoel en die blondine was ook zo sexy.
Ik kreeg het nog steeds warm van daaraan te denken.
Toen was het een zwoele zomer waar ik mij kon gaan afkoelen.
Ik heb haar nooit volledig gepenetreerd maar dat was precies wat mij zo gelukkig maakte.

scdm

Toogplakker
15 jul 2015
35
1
scdm zei:
Ik heb eerlijk gezegd nooit bijbetaald voor zoiets en als dat gebeurde dan was het zeker welkom.

Een keer na een paar keer te hebben afgesproken met een Franse blondine bij Maskardi gleed mijn gerief erin per ongeluk.
Zij was een grote blondine van 1,75 m met wie blijkbaar veel mogelijk was mits bijbetaling.
https://erotiek.aanbod.be/sofie-een-nieuwe-topper-te-berchemDe andere keren liet zij mij toe om mijn eikel tussen haar schaamlippen te steken, net binnen en dan trok zij zich weg om vervolgens nog een keer "per ongeluk" binnen mijn eikel toe te laten.
Het was zoj wie de touwen in de handen had en ik liet mij gewoon leiden.
Het was z'n i tens gevoel en die blondine was ook zo sexy.
Ik kreeg het nog steeds warm van daaraan te denken.
Toen was het een zwoele zomer waar ik mij kon gaan afkoelen.
Ik heb haar nooit volledig gepenetreerd maar dat was precies wat mij zo gelukkig maakte.

Ik bedoel geil en gelukkig ook :mrgreen:
...sorry voor de fouten, het is niet zo handig om met de gsm te typen

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Op een GSM typen is inderdaad niet altijd makkelijk, zeker niet als u vingers heeft als de mijne. ;)

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
Bij twee van mijn 'vaste dames' is bare spontaan ontstaan. Beiden zijn, ook voor extra geld, niet bereid risico's te nemen. Dame 1 ken ik nu bijna 10 jaar. Een aantal jaren geleden haar mee naar huis genomen en na een douche en knuffel beurt gleed ik spontaan bij haar naar binnen. Na elkaar te hebben aangekeken hebben we het bare afgemaakt. Onze band is sindsdien zo dat ik rustig mijn gang kan gaan bij haar. Schuur, auto, incidenteel bed. Het gaat wel wat verder dan een paydate, inmiddels.
Dame 2 was een ongelukje, kapot condoom en vervolgens met alle geilheid doorgegaan. Sindsdien stond mevrouw erop dat ik haar zonder nam. Voelde beter, maar ook omdat het vertrouwen er was. Geen extra kosten, inmiddels vriendenprijsje omdat ik er ook voor haar ben als dat nodig is. Ergo: als vertrouwen er is kun en mag veel. Dame 2 is nu overigens tijdelijk bare gaan ontvangen, omdat dat nodig was. Dus eventjes een no go voor mij. Dat delen is ook een stukje vertrouwen.

Jehannis

Snuffelaar
5 sep 2019
15
0
Dame adverteert helaas niet zc. Weet eigenlijk ook niet waar ze momenteel adverteert, was voorheen speurders.

A

Anonymous

Guest
Het noemen van namen is toch wel een dingetje bij spontaan bare. Neem nu Eva waar bij Verhalen veel over geschreven is, alles is door de modurator verschoven naar noord-Holland voor als jullie het lezen willen. Ik lees vaak dat het gaat over een 'vaste' dame dus een dame waar al lange tijd een relatie mee is en die relatie wordt een bare relatie. Na het noemen van haar naam hier op dit forum krijgt die dame heel veel bare verzoeken en negatieve recensies als zij weigert.
Dat blokkeert mij de lust om ervaringen te delen. Ik heb het idee dat het delen van informatie nuttig zou zijn voor collega's (wandelaars) om bij hun bezoeken aan hun dames meer plezier te krijgen. Niet om na dat informatie delen mijn dame massaal te bezoeken

Terug
Naar boven