Spontaan Bare

Brownie69

Toogplakker
24 dec 2015
44
19
Mijn eerste spontane bare ervaring dateert alweer van dik 22 of 23 jaar geleden maar ik herinner me het nog als de dag van gisteren. Het was bij een inmiddels niet meer bestaand privéhuis in Amersfoort waar ik regelmatig kwam. Meestal ging ik erheen zonder afspraak en dan werden de aanwezige dames allemaal aan me voorgesteld. Zo ook toen, de meeste dames kende ik wel tot ineens zij binnenkwam. Ze was nieuw voor me en stelde zich voor als Marion en ik schat in dat ze ergens eind 30, misschien begin 40 was. In elk geval ouder dan ik maar absoluut geen punt voor mij. Ze had een leuk kort blond koppie, niet superknap maar wel met een hele leuke en spannende uitdagende uitstraling. Meteen was me duidelijk dat ik met haar naar de kamer wilde.

Normaal gesproken rekende je eerst af voordat het plezier begon maar nadat we kamerdeur achter ons gesloten hadden, kwam ze gelijk tegen me aan staan, sloeg haar armen om mijn nek en begon zonder dralen me vol passie te tongzoenen. Dit had ik even niet zien aankomen maar ik ging maar al te graag in dit spelletje mee. Het was overduidelijk dat ze er zin in had want tegelijkertijd knoopte ze mijn overhemd en broek los. Ik kreeg niet eens de tijd me verder uit te kleden want terwijl ik mijn shirt over mijn hoofd probeerde te trekken, zat zij al op op haar knietjes, mijn broek op de enkels en had ze in no time haar lippen al rond mijn pik gesloten. Je hebt pijpen en je hebt opvreten en dat laatste was het geval. Tot op de dag vandaag is dit één van de beste pijpbeurten geweest die ik heb gehad, niet normaal hoe zij dit kon. Niet dat plichtmatige maar gewoon vol overgave aanvallen was het. Gelukkig stopte ze voordat ik klaarkwam want ze moest zichzelf nog uitkleden.

Toen we beide naakt waren, duwde ze me op bed en gaf ze te kennen dat ze standje 69 wilde doen, my all time favourite. Toen ze op me kwam liggen en ik haar kutje voor mijn neus had, zag ik dat ze zelf al kletsnat was. Omdat zij zichzelf zo liet gaan, kwam ik ook helemaal los en begon ik als een bezetene haar kutje te likken. Er is niks lekkerders dan dat heerlijke kutvocht te proeven en zij zat aan mijn pik te slobberen alsof het een ijslolly was. Vooral dat slobbergeluid blijft geil hoor om te horen. Maar toen ze voelde dat ik op het punt van klaarkomen stond, hield ze op.

Ze klom van me af en ging naast me liggen en begon weer te zoenen. Onderwijl zat ze met mijn pik te spelen maar wist precies wanneer weer te stoppen. Ik had mijn vingers natuurlijk tussen haar benen en zat haar heerlijk te vingeren. Dat moest steeds sneller en aan haar gehijg te horen, kon het niet lang meer duren. Nou, dit was niet enkel klaarkomen maar daar hoorde ook flink squirten bij. Ook dat was de eerste keer voor me dat ik dit meemaakte. Wat was dat ontzettend geil om te zien en de handdoek waar we op lagen was op sommige plekken goed doorweekt van haar vocht. Normaal zou je denken dat het nu even rustig aan doen zou zijn maar niet bij haar.

Ze kwam meteen op me liggen waarbij ze met haar kletsnatte kut heel teasend zachtjes tegen mijn eikel begon te drukken. Uitdagend zat ze me aan te kijken terwijl ze haar spelletje speelde. Ik denk dat ze me nu aan het uitproberen was, wat mijn reactie zou zijn. Alhoewel ik op ontploffen stond, had ik totaal niet het plan haar bare te neuken. Dat was in een privéhuis not done en was überhaupt niet in me opgekomen om te doen. Zelfs pijpen gebeurde in die tijd in privéhuizen nog met condoom. Dat ze dat al zonder had gedaan, vond ik toen al verbazingwekkend. Terwijl ik in mijn hoofd ontzettend in dubio stond, duwde zij steeds verder door en nog voordat ik "nee" kon zeggen, want ik had toch wel wat angst hiervoor, zat ik helemaal in haar. Nou die "nee" is er gelukkig nooit meer uit gekomen en het was gewoon vol ordinaire geile lust neuken waarbij ze me ook nog gewoon in haar liet klaarkomen. Dit hebben we in die anderhalf uur daarna nog 2x herhaald. Ik weet nog dat ik 's nachts thuis in bed die hele film in mijn hoofd keer op keer heb herhaald, zo ontzettend onder de indruk was ik van dat totaal onverwachte avontuur.

Het is dan ook niet verwonderlijk dat ik daarna nog veel vaker bij haar ben geweest en dat ik met de andere dames daar nooit meer naar de kamer ben geweest. Volgens mij is ze na zo'n 2,5 jaar daar te hebben gewerkt weer weggegaan en heb ik haar helaas nooit meer gezien. Internet stond toen nog in de kinderschoenen dus sexsites en fora als deze bestonden nog helemaal niet dus was ook nooit te achterhalen geweest waar ze dan eventueel zou werken. Dat bare neuken toen nog niet gebruikelijk was, blijkt wel uit het feit dat het zeker meer dan 10 jaar later was toen het me weer eens gebeurde. Maar nog steeds kijk ik met heel veel plezier op die eerste keer terug en nog steeds is Marion één van de beste en geilste bare ervaringen die ik heb meegemaakt met een een dvp.

Jodokuskwak

Snuffelaar
22 sep 2018
11
2
Mijn meest recente bare was met een kamermeid uit een Brussels hotel. Ik was er voor een weekend en had een onberispelijke kamer aangetroffen na de check-in. De volgende ochtend na het ontbijt ging ik nog even naar mijn kamer en trof ik op de gang een Aziatische kamermeid. Ze zag er leuk uit. Ik schatte haar rond de 40 jaar. Ik vroeg aan haar of ze gisteren mijn kamer had schoongemaakt, waarop ze positief antwoordde. Na een kort praatje bedankte ik haar, en liet vervolgens op de kamer een souvenir dat ik bij me had achter als kadootje met een bericht dat ze dat thuis mocht openmaken en had vervolgens mijn dag in Brussel besteed. Toen ik in de avond terugkwam zag ik met een schuin oog haar aan de bar zitten. Het duurde dus niet lang na mijn douche dat ik vond dat ik maar eens een drankje aan de bar moest gaan drinken en jawel hoor, ze was er nog. Al snel raakte we weer aan de praat en bleek dat ze na haar werk op me had gewacht. Dan zul je wel honger hebben zei ik, en vroeg haar of ze mee ging ergens eten. Dat wilde ze wel dus al snel waren we op pad en werd het al wat closer. Nadat de avond vorderde vroeg ze of ik niet in een ander hotel een kamer kon reserveren, want ze wilde met me mee maar niet naar haar werk zodat er geklets van kwam bij haar collega's. Op booking had ik al snel een appartement in de buurt geboekt. Na een snelle boodschap voor wat wijn en snacks bij een avondwinkeltje hebben we gelijk daar ingecheckt. We ploften samen op de bank en het duurde niet lang voordat we aan het vrijen waren. Op een gegeven moment vond ze het tijd om naar bed te gaan, dus al snel bedreven we verder de liefde in bed. Nadat we het de eerste keer met mijn enige condoom gedaan hadden vond mevrouw het nog niet genoeg en hebben we het nog een tweede keer zonder gedaan. Daarna vielen we in slaap en heb ik de volgende ochtend haar wakker gemaakt. Ze moest weer vroeg werken, maar is niet vertrokken zonder nog een bare vluggertje en het uitwisselen van onze telefoonnummers. Uiteindelijk ben ik een paar uur later weer terug gegaan naar het hotel waar ik oorspronkelijk sliep en deze geile kamermeid werkte. Ik moest mijn spullen nog ophalen en uitchecken. In de avond kreeg ik nog een lief appje waarin ze me bedankte voor het kadootje dat ze eindelijk had uitgepakt. Dat gaf weer aanleiding om een nieuwe afspraak te maken en hebben we samen in de maanden daarna nog enkele hotels in andere steden bezocht.

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Na lang zoeken heb ik uiteindelijk twee meisjes gevonden met wie ik een goede klik heb en met wie het meestal leuk of heel leuk is. Een van beiden adverteert niet meer - zij heeft genoeg vaste klanten en werkt sowieso maar heel zelden. Bovendien doet ze geen nzc en kan ik haar hier dus eigenlijk niet vermelden. Laat ik haar Karen noemen.

Karen werkt dus heel weinig, en helaas staat haar telefoon ook uit wanneer ze niet werkt. Daarom heb ik haar gevraagd mij iets te laten weten wanneer ze vrij is, en wanneer ze in de buurt is - ze komt eigenlijk van de andere kant van het land.

Enkele weken geleden belde ze me dus. Ze kon er zijn over een uurtje. Dat vond ik prima, en een goed uur later was ze er inderdaad. Karen heeft een prachtig, erg slank lichaam, een achterwerk om een misdaad voor te plegen en borstjes die zo mooi zijn dat het zonde is dat ze ze bedekt.

Toen zag ik echter dat ze er niet veel zin in leek te hebben. Ze positioneerde zich zodanig dat we lepeltje lepel kwamen te liggen. Ik wreef met mijn penis over haar kutje. Ze draaide zich telkens zodanig dat ik er niet in kon (zonder condoom doet ze immers niet). Naarmate we verder bleven wrijven, voelde ik haar natter worden. Ze kreeg er zin in. Plots bewoog ze zich weer, deze keer niet om ervoor te zorgen dat ik niet in haar kon, maar net het omgekeerde. Daar floepte mijn piemel in haar lekkere poesje. Na nauwelijks twee of drie bewegingen herpakte ze zich echter, en nam ze een condoom.

Het was dus heel kort geweest, maar het had niettemin fantastisch gevoeld. Was het omdat het eigenlijk verboden was? Geen idee, maar ik vond haar superlekker.

Op een of andere manier denk ik niet dat ze nzc uitsluit omdat ze bang is van ziektes ofzo - het lijkt eerder om zwangerschap te gaan. Karen zei me dat ze de pil niet kon nemen, en ze wilde niet zwanger worden. Enkele dagen later, omdat ik het niet uit mijn hoofd kon zetten, vroeg ik haar in een sms of de morning after pill misschien wel een optie was, maar daar heeft ze nog niet op geantwoord.

Ik blijf hopen!

NB: Het andere meisje kan ik hier ook niet vermelden. Zij doet normaal geen nzc en ik denk echt dat ik de enige uitzondering ben. Wij hebben werkelijk een oprechte klik - ik ken haar echte naam, ik heb haar privé-telefoonnummer, ik betaal haar minder en meestal blijft ze veel langer (soms zelfs de hele nacht). Ik denk niet dat het zin heeft haar naam hier openbaar te maken want niet iedereen zal zo'n ervaringen met haar hebben. Op een ander forum heb ik inderdaad al minder positieve ervaringen over haar gelezen...

Biggie

Toogplakker
13 mrt 2017
68
6
Milez zei:
Na lang zoeken heb ik uiteindelijk twee meisjes gevonden met wie ik een goede klik heb en met wie het meestal leuk of heel leuk is. Een van beiden adverteert niet meer - zij heeft

Op een of andere manier denk ik niet dat ze nzc uitsluit omdat ze bang is van ziektes ofzo - het lijkt eerder om zwangerschap te gaan. Karen zei me dat ze de pil niet kon nemen, en ze wilde niet zwanger worden. Enkele dagen later, omdat ik het niet uit mijn hoofd kon zetten, vroeg ik haar in een sms of de morning after pill misschien wel een optie was, maar daar heeft ze nog niet op geantwoord.

Ik blijf hopen!

Morning afterpil neem je niet voor de lol, aangezien dat echt een hormoonbom is. Die neem je omdat het echt niet anders kan. Iemand zal niet snel onveilig seks hebben, om daarna bewust een MAP te halen. Dus ik schat je kansen laag in als dat de reden voor haar is

Milez

Ervaringsdeskundige
13 apr 2015
259
54
Ja, dat klopt. Ik veronderstel dat de kans niet heel groot is. Anderzijds: MAP is maar een keer tegenover de gewone pil die je over een veel langere periode inneemt.

Ik hoop vooral dat ze toegeeft dat ze eigenlijk wel de pil neemt maar dat ze er eerder over had gelogen...

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Onlangs weer eens een nieuwe dame bezocht. Geile meid, leuk koppie. Ik had ze echt al heel lang op het oog maar het kwam er nooit van. We begonnen lekker elkaar op te vrijen waarna ik al lekker met mijn pik langs haar spleetje ging. Ze vond het lekker als ik tegen der klitje aan wreef. Ik wilde hem er langzaam inschuiven maar dat mocht niet. Ze wilde mc en dat stond ook in der advertentie zei ze. maar ja soms heb je weleens zo gevoel dat het wel eens zou mogen. Maar goed eerst dus mc. Het was wel fijn maar niet meer dan dat. dat vond ze blijkbaar zelf ook want ze haalde het er af en kwam promp op me zitten zc. Dat voelde uiteraard stukken beter.
Ik zei ik wil vaker bij je komen als we het altijd zo doen. Dus pas weer de proef op de som genomen. Er werd over condooms niet meer gesproken en ze pakte hem zonder aarzelen beet en neukten we lekker zc. Ze vindt het ontzettend geil om zaad over der heen te krijgen of tegen der klitje aan. Dit dan ook gedaan nadat de eerste lading in haar kutje verdween. En geen meerprijs. Dus ja uiteindelijk toch wel spontaan bare dacht ik zo.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Onlangs weer eens een nieuwe dame bezocht. Geile meid, leuk koppie. Ik had ze echt al heel lang op het oog maar het kwam er nooit van. We begonnen lekker elkaar op te vrijen waarna ik al lekker met mijn pik langs haar spleetje ging. Ze vond het lekker als ik tegen der klitje aan wreef. Ik wilde hem er langzaam inschuiven maar dat mocht niet. Ze wilde mc en dat stond ook in der advertentie zei ze. maar ja soms heb je weleens zo gevoel dat het wel eens zou mogen. Maar goed eerst dus mc. Het was wel fijn maar niet meer dan dat. dat vond ze blijkbaar zelf ook want ze haalde het er af en kwam promp op me zitten zc. Dat voelde uiteraard stukken beter.
Ik zei ik wil vaker bij je komen als we het altijd zo doen. Dus pas weer de proef op de som genomen. Er werd over condooms niet meer gesproken en ze pakte hem zonder aarzelen beet en neukten we lekker zc. Ze vindt het ontzettend geil om zaad over der heen te krijgen of tegen der klitje aan. Dit dan ook gedaan nadat de eerste lading in haar kutje verdween. En geen meerprijs. Dus ja uiteindelijk toch wel spontaan bare dacht ik zo.

:)

FrItSo0o1

Snuffelaar
2 mei 2018
5
0
na vele jaren op wandel laatst een spontane bare date mogen beleven met iemand die ik al jaren regelmatig bezoek we hadden een heerlijke date gehad en ze was ongelooflijk geil die dag haalde er speeltjes bij voor haar en mocht haar overal verwennen zelfs anaal en na een heerlijke pijpbeurt nam ze mijn pik gewoon tussen haar dijen en vroeg als ze verder mocht gaan heerlijk melkte ze me en ik vroeg of ik in haar mocht komen waarop ze mijn lul uit haar zeiknat kutje liep glippen lichtjes teleurgesteld keek ik haar aan en ze zette toen mijn lul tegen haar sterretje aan en drukte hem er in waar ik dan mijn goedje mocht deponeren het was een hemelse ervaring en ze keek me aan en vroeg wel als dit tussen ons zou blijven

Joepie1968

Toogplakker
5 jan 2019
220
50
Met een beetje geluk leest de dame in kwestie niet mee en deel je het met ons.
Toch de bedoeling van dit forum? 🤔

piet

Ervaringsdeskundige
12 dec 2015
849
800
Joepie, Het gaat hier om een spontane date. Geen garantie dat het jou gaat het jou dus gaat lukken. Of misschien ben jij zo iemand die dit zelfs aan de telefoon gaat vragen,dus waarom zou hij het gaan verkloten voor zichzelf? Zou ik ook niet gedaan hebben.. Of misschien een paar extra berichten posten :D

horny cowboy

Toogplakker
18 jun 2015
73
0
Een jaar of 10 geleden met een Belgische schone een spontane bare date gehad.
Ze adverteerde met alleen condoom.

Toen ik aankwam bleek ze nog mooier dan op de foto's.
Lang donkerblond haar
Super mooi slank figuur
Strakke D cup
Kaal strak kutje
Mooie heupen
Beetje verlegen (duidelijk geen pro)
Best wel onzeker en preuts
Gewoon perfect

Ze was jong en onervaren, boven zag het er niet uit maar dat maakte mij niet veel uit.
Ze was een beetje nerveus en doordat we even gepraat hadden en ik haar complimenten over haar uiterlijk gaf ontdooide ze een beetje.

Al snel zonden we zonder kleding te zoenen, waar ik super geil van wordt.
Bleek dat het haar ook niet onberoerd liet en al snel lagen we op bed.
Mijn stijve liet ik langs haar lipjes glijden terwijl we bleven tongen.
Ze lag heerlijk te kreunen tot mijn stijve er ineens in floepte ...
Ze schrok en zei, mag niet hoor :cool:
O, was niet de bedoeling maar wel erg lekker zei ik 😇
Wij weten wel beter, toen we doorgingen en hij er weer in gleed drukte ze door.
Ze keek me even aan, zei kreunend mag niet en ik begon te pompen ...
We gingen lekker door tot ik diep in haar spoot ...
Toen we klaar waren zei ze dat ik een stoute jongen was 😎🥳
En dat het de volgende keer gewoon met was.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
In bijberoep ben ik zelfstandige verkoop allerlei artikelen van stop gezette handelszaken, momenteel artikelen van seksshop. Vorige week zondag kreeg ik reactie van een dame die enkele artikelen wilde zien en eventueel lingerie passen. Afgesproken om 20.30 uur aan het magazijn en haar laten kijken en ik zei haar als ze wilde passen dat ik het lokaal zal verlaten en dat maar iets moest zeggen wanneer ze klaar was,. Maar ze wilde persé dat ik er bij bleef en ze zei misschien moet je met iets helpen. Alle gepaste lingerie ging ze kopen maar toen wilde een vibrator en een dildo testen, ik reageerde dat, dat niet kon zonder ook te kopen eb dat deed dan ook en ging poedel naakt op grond liggen en begon eerst te spelen met de vibrator en dan met de dildo. Maar met de dildo vroeg ze om haar te hiermee te helpen wat ik dan ook deed, vond dat zo heerlijk zei ze en vroeg me of ik zin had. Wat dacht na de ganse tijd een mooie jonge dame naakt te zien en haar nog te helpen met de dildo deed ik men broek uit en begon me echt zalig te pijpen en toen ik hard genoeg stond kwam ze spontaan op me zitten en duwde men pik bare in haar nauwe kutje.

Dat was echt genieten op een onverwacht moment.

befslet

Toogplakker
7 apr 2015
117
51
Petergust er is niks gefantaseerd ik heb er in ieder geval van genoten en men goederen werden betaald ook dus 2 maal winst.
En we houden nog contact met elkaar wan we zullen in de toekomst nog wel afspreken.

Terug
Naar boven