Spontaan Bare

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Ook waar gebeurd:
Een hele tijd terug (2 jaar geleden) eens een advertentie op Sexjobs geplaatst. Afgesproken met een véél te knappe dame. 600 euro voor een hele avond en nacht. Werd veel te gezellig, lekker wijn gedronken, kaasplankje erbij etc. Totaal niet de bedoeling maar supergezellig.

Op haar initiatief toch verder gegaan dan alleen kletsen. Ze hiel van hard en heftig. Leuk! Maar met condoom kwam ik niet klaar. Daarbij is kamagra in combinatie met veel wijn niet goed voor mijn hart (was de eerste keer, ik wist het niet). Dus ik was helemaal stuk en bezweet. Ik was aan mijn einde.

Ze had door wat er aan de hand was en zei na een half uur: als je door het condoom niet klaar kunt komen, mag je die van mij wegdoen hoor. Condoom weggegooid op de grond.
Daarna pijpte ze me even en kwam ik doggy in haar klaar binnen 5 minuten.

14 jaar jonger. En ondanks dat ik er 'gewoon' uitzie en lrima communiceer... was zij way out of my league. Ze vond het ook gewoon lekker als er iemand in haar klaar kwam zei ze. Nou, dat deel ik wel.

Hendrik71

Toogplakker
13 dec 2022
59
48
Ook onlangs meegemaakt na de 2 keer blanco erin , eerst tongzoenen ze was al heel nat , haar gevingerd en gelikt ze kwam squirtend klaar , dan naar boven gegaan haar terug beginnen zoenen en hij glijde er zo in 😜

ErickVermaal

Toogplakker
23 nov 2021
47
61
Bedenk me net... De afgelopen 3,5 jaar heb ik best wat contacten gehad. Denk een stuk of 20 verschillende. Waarvan 3 betaald. Alle drie amateurs overigens. De rest oud-collega's en Tinder dates (of happn, badoo etc. Ik ben soms actief op een aantal apps tegelijk haha). Van tevoren heb ik condoomgebruik nooit besproken. Maar heb bij/met niemand in die jaren een condoom gebruikt.
Ja, bij 2 dames in het begin, maar die ging (in onderling overleg) altijd af.

Is dat ook 'spontaan bare?'

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Lees #1 van dit topic nog eens.
Dus je hebt een betaalde nmc date met een dvp die op dit forum onbekend is maar weet die dame zeer goed te raken en spontaan ………
Vul maar in.

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Jongens…Afgelopen zondag een mazzeltje gehad… Als 'noorderling' heb ik niet zoveel met carnaval maar was zondag in Den Bosch (Oeteldonk 🎭) om carnaval te vieren met wat maten daar.. We waren al heel wat kroegen gepasseerd
De nacht was al overgegaan in de vroege ochtend en we dachten er aan om weer naar huis te gaan. Dus eerst even langs het toilet om wat bier te lozen. Kom ik daar aan bij het herentoilet is het een drukte van belang. Er stond een kerel met z'n rug tegen de muur die zich liet pijpen door een meid. Zij werd weer van achteren geneukt door een kerel. De rest stond daar een beetje naar te kijken en ze een beetje op te hitsen. Geen idee wie wie was maar dat ze zo dronken waren als een tor was wel duidelijk. Die griet had er wel zin in. Haar rokje was helemaal omhoog en haar slip lag op haar enkels. Ze deed haar best op die paal in haar mond maar ik had niet het idee dat die kerel er veel van mee kreeg. Die hing maar laveloos tegen de muur. De gozer die haar neukte bakte er ook niet veel van. Stond te zwabberen op zijn benen en kreeg zijn halfstijve leuter er niet goed in. Ik zag wel dat hij ook verder geen condoom om had. En die meid maar zwaaien met haar kont. Ik kreeg meteen een staalharde lul.
De rest stond maar een beetje te kijken en te joelen. Ik begreep meteen dat hier kansen lagen!!! Dus ik naar die gozer toe die haar probeerde te neuken en zei dat ik het wel even voor zou doen. Ik sjor mijn broek open en schuif mijn harde pik zo bij die slet naar binnen. Ze was zeiknat! Heerlijk. Terwijl ik haar zwabberende tieten lekker beetpakte pompte ik haar een paar keer diep. Maar ja.. ik was zo geil dat ik binnen no time begon te spuiten. En die griet vond 't helemaal oké want ze duwde haar kont flink naar achteren.. Ondertussen had ze die lul die ze pijpte uit haar mond laten glijden en klampte zich vast aan die gozer. Misschien wel haar vriend? Ze hijgde en kreunde terwijl ik me in haar leeg spoot. Maarja.. toen was het voor mij klaar. Ik wordt snel slap als ik gekomen ben helaas. Dus ik trek terug en berg de boel weer op.. Ik zag m'n zaad tussen haar dijen lopen. Mijn god wat zag dat er geil uit. Die andere gozer lag inmiddels voor pampus in een toilet. De rest bleef nog steeds alleen naar kijken en joelen. Die meid bleef een beetje aan haar vriend hangen met haar slip op haar enkels en zicht voor iedereen op het zaad dat uit haar kut liep. Geen flauw idee wie ik zojuist geneukt had en of ze aan de pil was… Die vriend van haar leek ook aardig van de wereld. Maar het leek me verstandig nu maar snel het hazepad te kiezen dus dat deed ik.. Heb nog wel even snel een paar foto's van haar gemaakt. Gelukkig kent niemand me daar en waren m'n maten te bezopen om me te komen zoeken. Was wel blij dat ikzelf dus nog enigzins bij zinnen was anders had ik ook niks klaargemaakt.
Zo'n geil idee dat die meid en haar vriend op een gegeven moment gaan beseffen wat er gebeurt is… Als ze het niet meegekregen hebben wordt het ze wel verteld want er stonden er een hoop te kijken.
Die meid heeft zich gewoon gewillig bare laten neuken in de mannenplee door een vreemde… En ik heb er een mooie herinnering bij (met foto's!!)💦👅💦

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ja.. ik snap dat dat gevraagd wordt maar dat durf ik toch niet hoor… als zij of haar vriend die ooit tegenkomt is er meteen een link met mij….(zij/hij herkennen gegarandeerd)
En trouwens.. er zijn altijd handigers die ze toch weer herkenbaar kunnen maken heb ik al eens eerder gezien…
Sorry dus…

Jones

Ervaringsdeskundige
30 okt 2021
489
353
Als er zoveel omstanders waren zullen er door anderen toen je bezig was ook wel foto's en/of video's gemaakt zijn van jou en hen.
Tegenwoordig blijft niets meer geheim. Kan zomaar eens ergens op internet opduiken deze neukpartij als iemand het online plaatst.

Heb je gezien of er foto's of video's zijn gemaakt toen jij aan de gang was of was je te druk bezig om daar op te letten?

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Ja joh.. ik ben niet gek… Heb meteen m'n hoody omhoog gedaan natuurlijk toen ik naar haar toe ging en niet achterom gekeken.. de meute stond achter me. Met weggaan hoofd naar beneden. Ik heb niemand zien filmen/fotograferen maar ongetwijfeld gebeurd…
Ben benieuwd of ik er nog iets van tegenkom…

deghuvo@

Toogplakker
7 sep 2021
143
131
Ik hoop dat je snap dat dit niet echt kan he vriend?
Als de dame later spijt krijgt ben jij de lul. Pak nooit zomaar een dronken vreemde dame, die kan geen consent verlenen namelijk. Ik hou het erop dat dit je levendige fantasie was...........

Slagroombakker

Toogplakker
28 dec 2022
72
60
Aan zulke verhale merk je met wat voor ranzig en marginaal volk je je intresse eigenlijk deelt.

Swat als het dan nog waar is natuurlijk want wat snel duidelijk wordt is dat er hier op gans het forum veel mensen een serieus pak luidop fantasere en ongeloofwaardige fictie uit hun klein duimpje zuigen.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Zelf heb ik van deze diensten nooit gebruik gemaakt, ben niet gek.
Maar ik heb wel jaren op technisch vlak meegewerkt aan Aalst carnaval. En ik heb wat gezien hoor, wees gerust.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
In het centrum in de cafés op pleintje i donkere Stege achter een kermisattractie, enkel tijdens het carnavalsweekend. Vooral 's nachts. Dus jaar wachten, carnaval van dit jaar is voorbij. 😉

Terug
Naar boven