Spontaan Bare

kapteinrld

Ervaringsdeskundige
18 okt 2018
408
334
marius13 zei:
Ik deel niet alles. Het is de dame die bepaald.Helaas zijn er forumleden die een dame benaderen met opmerkingen dat ze hebben gelezen dat ze ook bare doet.

Same. I have a couple that I'm willing to share over PM. Kind of "you show me yours, I show you mine" deal if anyone is interested let me know.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Alweer jaren geleden kwam ik regelmatig bij een mooie Braziliaanse in de doubletstraat, eerst altijd wel pzc, bare dacht ik toen niet aan bij een DVP.
ze was altijd erg geil en sensueel en had een goede klik met haar en na haar een aantal keren bezocht te hebben trok ze ineens tijdens het neuken het condoom van mijn lul en stopte ze hem bare in haar poesje. ik schrok hier een beetje van maar was wel ontzettend geil.
Ze vroeg nog, als je het niet wil doen we het weer met condoom, ik twijfelde en koos toch weer voor het condoom.

Bij de volgende keer zei ik dat ik het wel erg lekker vond zonder condoom en vanaf dat moment geen condoom meer gezien en was het iedere keer weer een feestje, ze vond het lekker als ik haar poesje volspoot of in haar mond klaar kwam.

Een aantal bezoekjes later vertelde ze me dat haar halfzus hier ook werkte en of ze haar mocht uitnodigen, leek me een goed idee en zo kwam haar halfzus lekker meedoen. Alleen mocht haar halfzus niet weten dat ze bare neukte. ze was haar halfzus net lekker aan het likken toen ik achter haar ging zitten en hem blank in haar poesje stopte, ze keer wel even naar me maar deed gewillig mee.

Haar halfzus heb ik toen ook op haar knieën gezet en hem er gewoon blanco ingestopt, ze keken elkaar en mij aan maar waren blijkbaar zo geil dat ze gewoon doorgingen en ben ik uiteindelijk lekker in haar gekomen.

ik heb haar nog regelmatig voor een paar jaar bezocht, alleen heb ik de halfzus niet meer gezien. Wel jammer want ze waren beiden zeer geil en deden alles met mij en elkaar,

terwijl ik dit schrijf wordt ik weer ontzettend geil, helaas heb ik dit niet meer op deze manier meegemaakt.

ik blijf gewoon doorzoeken en vind het het spannendst als vrouwen ineens bare willen zonder te vragen of vooraf aangegeven.

mrmikey234

Toogplakker
17 nov 2022
25
23
Dit is me een tijdje geleden overkomen. Was een Hollandse dame (49j) die ontvangt in Heusden-Zolder. 200€ betaalt all in (anaal,CIM...). Ze heeft niet in haar advertentie staan dat ze nzc doet. Ze doet op een gegeven moment het rubbertje af om me te pijpen, en opeens schuift ze hem er gewoon in, heerlijk! Dame is een aanradertje, kan lekker squirten

Pinoccio

Toogplakker
24 mei 2022
58
90
Mij is het een aantal keren gelukt een dame spontaan zo ver te krijgen, door de volgende 'strategie' toe te passen:
Gewoon naar binnen gaan, starten met een leuk gesprek voeren en ontspannen sfeer creëren, haar flirterig wat plagen, elkaar uitkleden en eerst aansturen op Pzc. Daarna de dame op haar rug leggen en uitgebreid strelen, vervolgens beffend haar helemaal geil maken. Als het dan zover is leg ik haar benen uit elkaar en ga ik met mijn pik voor haar liefdesgrotje zitten met de mededeling 'nu mag jij jezelf met mijn pik verwennen'. Dat aanbod wordt dan nooit afgeslagen en de dame start ermee over haar poesje te wrijven en te kloppen, even zichzelf helemaal verwennen met mijn pik. Dat is voor mij het allermooiste moment, ik zie letterlijk aan haar gezicht hoe ze geniet van het spelen met mijn speelgoed. Als ik dan ervaar dat ze kletsnat geworden is, probeer ik uit of ze bereid is verder te gaan en mij bare toe wil laten in haar geile grotje. Ongeveer 3 op de 10, hoe principieel ze ook vooraf mogen zijn, hebben dan ineens geen remmen meer en willen het liefst die pik zo snel mogelijk, zo diep mogelijk in zich….waar ik ze natuurlijk graag bij help.

Omdat ik vooraf nooit weet of het gaat lukken, maakt dit het voor mijzelf ook steeds weer een soort uitdaging. Telkens weer proberen de trofee te veroveren!
Maar de ware trofee is iedere keer weer zien hoe de dame zichzelf te goed doet met mijn pik. Ik loop daarvan altijd met een voldaan gevoel terug naar buiten.

Laatst bewerkt:

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Of dit nu een strategie is of niet maar vrijwel identiek zelf dit jaar ook dit zo meegemaakt. Bij het "kloppen" kreeg ik nog de opmerking "niet naar binnen hoor" en zei ik "waarom niet, is toch lekker" en daarmee was ze verkocht. Inmiddels nog weer geweest en geen condooms gezien.

Voormalig lid 35364

Toogplakker
18 jan 2023
80
41
Ik heb het zelf ook meegemaakt en denk ook een soort van klantenbinding.
Ze geeft jou het gevoel geeft dat ze het normaal niet met andere doet en met jou wel. Waarschijnlijk zal je dan sneller weer bij haar terugkomen.

Voormalig lid 15415

Toogplakker
2 feb 2020
28
13
Mij is het een aantal keren gelukt een dame spontaan zo ver te krijgen, door de volgende 'strategie' toe te passen:
Gewoon naar binnen gaan, starten met een leuk gesprek voeren en ontspannen sfeer creëren, haar flirterig wat plagen, elkaar uitkleden en eerst aansturen op Pzc. Daarna de dame op haar rug leggen en uitgebreid strelen, vervolgens beffend haar helemaal geil maken. Als het dan zover is leg ik haar benen uit elkaar en ga ik met mijn pik voor haar liefdesgrotje zitten met de mededeling 'nu mag jij jezelf met mijn pik verwennen'. Dat aanbod wordt dan nooit afgeslagen en de dame start ermee over haar poesje te wrijven en te kloppen, even zichzelf helemaal verwennen met mijn pik. Dat is voor mij het allermooiste moment, ik zie letterlijk aan haar gezicht hoe ze geniet van het spelen met mijn speelgoed. Als ik dan ervaar dat ze kletsnat geworden is, probeer ik uit of ze bereid is verder te gaan en mij bare toe wil laten in haar geile grotje. Ongeveer 3 op de 10, hoe principieel ze ook vooraf mogen zijn, hebben dan ineens geen remmen meer en willen het liefst die pik zo snel mogelijk, zo diep mogelijk in zich….waar ik ze natuurlijk graag bij help.

Omdat ik vooraf nooit weet of het gaat lukken, maakt dit het voor mijzelf ook steeds weer een soort uitdaging. Telkens weer proberen de trofee te veroveren!
Maar de ware trofee is iedere keer weer zien hoe de dame zichzelf te goed doet met mijn pik. Ik loop daarvan altijd met een voldaan gevoel terug naar buiten.
Mooi man, van dit soort anekdotes krijg ik altijd een half lauwe

gar

Snuffelaar
1 apr 2015
19
2
Ik herken de strekking van Pinoccio's verhaal. Verschil is dat ik al op pzc naar binnen ga en me geen illusies maak de dame zo geil te kunnen maken dat ze bare gaat. Heb ik nu ook de leeftijd niet meer voor. 😉
Geen beffen maar profileer me als nette, goed verzorgde klant met een paar extra euro's te besteden. En inderdaad, weet nooit of het gaat lukken, blijft een soort uitdaging, maar vaak genoeg gescoord.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Spontaan je pik bij haar warm en nat naar binnen voelen glijden is voor mij het ultieme genot. Mijn lekkerste keer was in een massage salon. Tijdens een Nuru massage stond neuken absoluut niet op het programma. Per ongeluk gleed mijn stijve roede toch bij haar naar binnen. Zij fluisterde in mijn oor, nu zit je toch al in me, ga nu ook maar door.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Dit is wel een mooi verhaal, ik heb er meer maar laten we hier maar beginnen

In Eindhoven heb je privehuis body to body en ik praat nu over 2000 ik daar naartoe komen ze zichzelf voorstellen mooi vrouwtje echt geweldige tieten mooie hakken crèmekleurige bikini met het voorstellen ( ze deden dat 1 voor 1 in een aparte ruimte) ze gaf me een kus nou ja we gingen meteen tongzoenen even over kutje wrijven en de keus was snel
Gemaakt het was nog in de guldentijd ik geloof 200 gulden

Zij
Liep voor mij de trap op ja het zijn de mooiste momenten, op de kamer meteen volle bak bikini ging uit ze sprong op me haar benen over mijn middel

Toen we uitgediend waren mijn kleren uitgegooid en geweldig kutje likken, beffen baffen kontje vingeren en we hadden nog steeds niks afgesproken ja hoor gewoon mijn blanke pik er zo in en ze kwam klaar en nog een keert man wat spoot ik veel niks dat overspannen gedoe ze was daar terecht gekomen omdat Johan vlemmix die koningshuis gek haar gruwelijk had opgelicht etc en het werd steeds gezelliger en geiler anaal ook uiteraard afgepaald en we bleven gaan met zijn tween

Ik zeg laten we bij jouw thuis volgende keer afspreken dan hoef je niks af te staan aan het privehuis en zo geschiedde

We gingen ook wat eten af en toe weekendje Scheveningen en zo ze kickte op buitensex dus mooie tijd was dat, ze is uit de s gulden geraakt, kreeg een goeie relatie daarna, en ons contact hield op

Godsamme als ik er weer aan denk

Jahoor

Toogplakker
11 jan 2021
55
36
Heb het 2 keer meegemaakt.

Eerste bij een meid die op mij ging liggen tongzoenen.
Mijn pik was zo stijf en haar kutje was nat.
Ik dacht als jij rechtop gaat zitten glijdt hij er zo in .
En dat gebeurde ook.
Oeps zij ze. We zij het condoom vergeten.
Ik zij hij zit er nu al in.
Zij lachen en ging geil door met neuken.

Tweede keer bij een stel dat een trio wilde doen of dat ik haar neukte in de kamer en hij toekijken.
Het draaide uit om 1 op 1 te doen met haar boven op de slaapkamer.
De deur open zodat man lief alles kon horen.
Ze vroeg op de trap aan mij of ik vrij was van soa's want ze wilde liever zonder condoom.
Nou daar zeg ik geen nee tegen.
Dus lekker vaginaal en anaal zonder condoom geneukt.
En haar mondje vol gespoten.
Daarna nog een drankje beneden of er niks gebeurd was.
Wat twee onvergetelijke dates waren dat.

Ragemos

Toogplakker
20 mei 2019
77
47
Laatst met dame die ook goede recensies op andere forum heeft.
Geen sprake van bare, hier zijdelings een keer genoemd dat het mogelijk is.
Al tijd bezig, zij pijpen, ik haar beffen wat ze niet als onplezierig ervoer. Daarna omhoog komen zei ik: "I want to fuck".
Hang dan boven de dame, al tonged, waarna ze flink aan mijn lid begint te trekken. Ik dacht klaar te maken voor het condoom wat al op bed lag.
Eigenlijk geen idee hoe lang het duurde, maar ze pakte die condom niet, in eens pakt ze mijn pik beet en bewoog het naar haar poes, voor mij het verstand op nul en drukte hem in één keer naar binnen. Geweldige ervaring, kreeg wel te horen dat het een uitzondering is en normaal niet gebeurde, binnenkort snel weer terug.

marc marc marc

Toogplakker
25 sep 2022
71
119
Wat een heerlijk draadje is dit. Zo geil om van iedereen de verhalen te lezen. Ondertussen spelen de keren dat het bij mij spontaan bare ging door mijn hoofd. De keer die nu door mijn hoofd schiet was in de EC van Amersfoort tijdens een gangbang. Langzaam zette ik mijn eikel op haar schaamlippen. Zij bleef mij indringend aankijken. Onze ogen hielden contact en stukje bij beetje verdween mijn pik in haar natte grotje. Zij glimlachte en zei: "Stouterd!" Ondertussen genoot haar man van het uitzicht en maakte o.a. de volgende foto. 😜

Bijlagen

• Schermafbeelding 2023-05-30 om 06.36.25.png
    Schermafbeelding 2023-05-30 om 06.36.25.png
    384,4 KB · Weergaven: 697

khmer35

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
303
152
Dit gebeurt mij regelmatig. Door de jaren heen bij Claire uit Hoorn, Jewel uit Alblasserdam, Femke uit Nijmegen (voordat het 'bekend' werd), bij een aantal dames uit de Geleenstraat, bij Poolse Roxy die een nomaden bestaan leidde tussen de privehuizen in Den Haag, 'Big tit Monika', etc.

Goed verzorgd, respect, social talk en zoeke naar de juiste snaar.

Eventueel bereid om deze en andere dames via PM uit te wisselen (met forumleden die wat langer lid zijn en ook wat schrijven)

Terug
Naar boven