Spontaan Bare

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
2 dvp's geneukt die spontaan bare gingen.

De eerste was Jennifer/Guadaloupe, die destijds nog in Den Haag werkte. Een keertje naar binnen bij haar en na eerst pzc stopte ze mijn pik ineens in haar kutje, tot mijn grote verrassing. Uiteindelijk over haar tieten gekomen
Hoewel haar gedrag wat overdreven was, nog een aantal keer teruggegaan en ook steeds weer bare geneukt, het liefst als zij op haar hoge stoel zat.
Toen een keer haar in Antwerpen bezocht, maar toen kon bare niet meer. Daarna nooit meer bezocht.

2e dame was in een sexhuis in Den Haag. Afspraak gemaakt met een dame van mijn leeftijd. Na eerst te hebben liggen tongen en ook pzc, wrong zij zich in een wat onhandige positie en was het mij niet meteen duidelijk dat ze 'm er bare in wilde hebben. Daarna van positie gewisseld om dat beter te kunnen doen.
Daarna nog een aantal keer afgesproken en bare geneukt. Misschien binnenkort weer eens langs. Op haar verzoek maak ik haar naam helaas niet bekend.

markren1355

Toogplakker
19 feb 2022
45
24
Mijn eerste keer nzc was destijds bij Cubaanse Ilona bij Diane Secret in Den Haag. In die tijd was ik bezig mijn grenzen te verleggen met pussysliding. Opeens vroeg Ilona: "wil je zonder condoom?". Ik aarzelde even en schoof hem er toen bare in. Daarna vaak teruggegaan en altijd bare. Ze wilde niet dat ik intern doneerde, omdat ze zei niet aan de pil te zijn. Ik vermoed dat dit laatste waar was.

En als je eenmaal met bare bent begonnen ga je steeds een stapje verder... Dit was eind jaren '90.

Voormalig lid 24606

Toogplakker
21 okt 2021
140
70
Vandaag nog spontaan bare geneukt met Sabrina uit Kerkrade. Ik had eerst een afspraak gemaakt voor met condoom maar eenmaal aan haar voordeur boeide het me allemaal niet meer. Ze is zo mooi en geil, voordat ik het wist zat ze al op me en neukte ze me zonder. Veel standjes gedaan en alles diep in haar gespoten.

Foto's komen niet echt overeen. In het echt is ze mooier en blonder:

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/zin-in-avontuur_7244318

Dodger

Toogplakker
3 dec 2018
66
55
Heb nu al een tijdje contact met M (sinds 2015)
Ze had in 2015 een advertentie op Kinky gezet voor erotische massage in Amsterdam onder een schuilnaam.
en valse leeftijd!
Enfin bij haar thuis, leuke tijd en daarna in gesprek met haar.
Zag een bekend schilderij in huis en ze kwam me zo bekend voor...
Op een gegeven moment zei ze : M nu moet je ervoor gaan!
Toen begon me wat te dagen....
Bij het verlaten van haar huis zag ik in het portiek haar naambordje bij het bellen tableau.

Thuis meteen de naam M v D gegoogled en via een vriend van me uit die tijd kwam ik op de site van de studentenclub van toen.
Opeens had ik het: Deze vrouw had mij op 18 jarige leeftijd ontmaagd( zij was toen 23!)
Ik was geen stadsdelen gewend ik kwam heel onschuldig vanuit de Veluwe en nooit verder gegaan dan tongzoenen en een beetje vingeren....

Ik heb hierna meteen contact met M opgenomen en het hele verhaal verteld: ze vond het zo leuk dat we 2 dagen later het maar over moesten doen
M was nog op 46 jarige leeftijd nog steeds zo strak als in 1992!!!! Ook haar kutje!!!
En deze keer was het on the house....

Daarna nog een keer een trio gedaan met M en haar vriendin S.

6 jaar geen contact met haar gehad en via FB gevraagd of we dat triootje konden herhalen...
Dat hebben we dus gedaan...
Terwijl S op mijn gezicht zat heeft M me klaargeneukt MC.
S wilde ook lul hebben dus samen hebben ze hem weer hard gepijpt....
S klom zo op het blanke sabel...
Daarna een solo date met M
Voor deze keer een super Kamagra genomen.
M deed open: totaal naakt!
Meteen tongzoenen en mijn motorpak werd vakkundig door haar verwijderd....
Ze was al zeiknat...
Meteen begon ze te pijpen en daarna klom ze mc bovenop.
Ik had het idee dat mijn pik een stuk dikker was want ging moeilijker haar natte grot in ( M is ondanks 2 kinderen nog steeds krap en strak van binnen....
Daarna moest ik haar nemen...
Ik nam haar eerst missionaris maar na een tijdje maar mee gestopt omdat mijn gekneusde ribben toch wel zeer begonnen te doen....
Ik heb haar omgedraaid en face down ass up gezet...
Het condoom viel zo uit haar kut....
Had ze niet gezien, wilde hem weer terugplaatsen dus begon ze: waar blijf je nou???
Lukte niet om het condoom weer om te doen dus ik haar kut en sterretje likken....
Ah lekker!!!! Zei ze! Maar nu erin!!!
Dan maar zonder....
Ik heb haar gigantisch hard genomen en haar heerlijk volgespoten:
Shit riep ze! Is het condoomgebruik geknapt? We gingen hard.
Wow wat nat!!!
En al mijn zaad viel op de deken!!!
Eigenlijk veel lekkerder zei M!
Dus voortaan doen we het maandelijks zonder!
Ze kan wel een zakcentje gebruiken en ik wat ontspanning!!!

fiebert3

Legende
27 jun 2020
2.813
1.258
Suge zei:
2 dvp's geneukt die spontaan bare gingen.

De eerste was Jennifer/Guadaloupe, die destijds nog in Den Haag werkte. Een keertje naar binnen bij haar en na eerst pzc stopte ze mijn pik ineens in haar kutje, tot mijn grote verrassing. Uiteindelijk over haar tieten gekomen
Hoewel haar gedrag wat overdreven was, nog een aantal keer teruggegaan en ook steeds weer bare geneukt, het liefst als zij op haar hoge stoel zat.
Toen een keer haar in Antwerpen bezocht, maar toen kon bare niet meer. Daarna nooit meer bezocht.

2e dame was in een sexhuis in Den Haag. Afspraak gemaakt met een dame van mijn leeftijd. Na eerst te hebben liggen tongen en ook pzc, wrong zij zich in een wat onhandige positie en was het mij niet meteen duidelijk dat ze 'm er bare in wilde hebben. Daarna van positie gewisseld om dat beter te kunnen doen.
Daarna nog een aantal keer afgesproken en bare geneukt. Misschien binnenkort weer eens langs. Op haar verzoek maak ik haar naam helaas niet bekend.

bijna alle meiden zeggen dat jij de enige bent die haar bare mag neuken.. :oops:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.166
497
Van dame2 zou het zomaar kunnen dat heel weinig klanten bare bij haar kunnen. Wat heel weinig is zal van de situatie afhangen.

Oral69

Ervaringsdeskundige
16 jul 2020
572
298
Soms vraag ik mij af of spontaan bare wel de juiste uitdrukking is voor een aantal dames. Als je hier al een tijdje rondhangt op het forum zie je dat er best een aantal dames zijn die helemaal geen nzc aanbieden maar het het liefst zonder doen, of met iedereen of met een groot aantal.
Als de definitie is dat je haar zonder mag neuken terwijl ze het niet aanbied dan klopt het maar naar mijn mening zijn degene die het graag met iedereen zonder doen niet meer als spontaan bare te bestempelen.

Suge

Toogplakker
15 aug 2021
62
42
Ik denk dat het "spontane" door het volgende bepaald wordt:
- niet geadverteerd
- niet om gevraagd
- wel gekregen :D

Voormalig lid 23930

Toogplakker
20 sep 2021
203
60
Lekkerbare zei:
Van dame2 zou het zomaar kunnen dat heel weinig klanten bare bij haar kunnen.

Soms klopt dat. Ik ken één dame in Duitsland waarvan ik op de Duitse AO fora geen enkele regel kan vinden terwijl andere dames (die overigens niet beweren het alleen met mij te doen) daar wel beschreven worden.

Nog geen bewijs, maar het komt al aardig in de buurt.

A

Anonymous

Guest
Maar laten we eerlijk zijn, als je bij een dame bare zou zijn gegaan waarvan je weet dat die dat niet bij iedereen doet, zou je dat hier delen? Er zitten hier best veel horken en Neanderthalers.

Ik had een paar weken geleden op de Doublet de mazzel dat ik bij een schoonheid bare naar binnen mocht onder voorwaarde dat ik niet in haar kwam. Ze was me heerlijk aan het pijpen, en toen ik vroeg of hij in haar kut mocht, schoof ze hem er zo in. Op het eind alles over haar gezicht gespoten. Wat me kwam te staan op het compliment "je bent net zo gek als ik"

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Ik deel niet alles. Het is de dame die bepaald.Helaas zijn er forumleden die een dame benaderen met opmerkingen dat ze hebben gelezen dat ze ook bare doet.

Terug
Naar boven