Spontaan Bare

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik heb afgelopen week een date gehad met een vrouw die op een adverteren van mij had gereageerd.
Ik adverteerde dat ik vrouw zocht die zin had in sex onder invloed van iets. (Weet niet of ik het mag benoemen hier).
Bij haar thuis in Scheveningen afgesproken. Klein bedrag afgesproken zonder het over tijd hebben gehad.
Ze werd retegeil op het moment dat het insloeg bij haar en terwijl het condoom en glijmiddel al klaar lag kwam ze zo met haar natte kut op m'n pik zitten.
Uiteindelijk een heerlijke date gehad van 2,5 uur en haar meerdere keren volgespoten.

Mrtnw

Snuffelaar
14 sep 2019
9
3
Voor de lockdown, afscheid van een collega in een kroeg. Na tijdje blijf ik alleen over met een vrouwelijke collega die nog een hapje wil eten voor ze naar huis gaat. Ik zeg okay.

Wat gegeten en ik moet pissen. Kom ik terug staan er twee glazen whiskey op tafel. Na drie whiskey de man moet ik weer pissen. Bij terugkomst zijn de glazen weer vol. Dan vraagt ze me ineens of ik intiem geschoren ben. Ik zeg ja. Mag ik voelen zegt ze en ik ben verbaasd en zeg niet direct wat terug maar daar voel ik haar hand al in mijn broek glijden. Ze voelt een beetje rond en pakt mijn pik kort vast. Dan durf ik te vragen "en jij?" waarop ze ja zegt. Meteen laat ik mijn hand naar haar kruis gaan en duw ik hem haar maillot en slipje in. Ik voel een gladde heuvel en dan een nat kutje.
Dan zegt ze ineens. Ik wil dat je me neukt!

Ze zegt dat ze geen zin meer heeft naar huis te gaan, dat ze een hotelkamer neemt en wil dat ik mee ga om haar te neuken. Ik hou de boot af want dit is een collega, ik ben soort van haar baas zelfs en ik moet de volgende ochtend ook nog mijn vriendin op Schiphol ophalen.

Dan vraagt ze of ik een condoom heb, waarop ik zeg euhm thuis. Ze beslist dat we die gaan halen en dan door gaan naar het hotel. Ik aarzel weer net te lang, de whiskey doet zijn werk blijkbaar, waarop ze vraagt "of wil je me soms liever thuis neuken?". Hierop zeg ik resoluut nee. Ik ben gelukkig nog helder genoeg om haar niet mee naar huis te nemen. Wie weet wat daar van komt en ik moet niet vergeten op tijd naar Schiphol te gaan.

Ik zeg ik breng je wel even naar de trein, dat is op weg naar huis voor mij en dan kom jij ook gewoon thuis.
De trein is alleen net weg en vanwege het tijdstip duurt het een uur voor de volgende gaat en dus besluiten we een rondje te lopen en wat te ontnuchteren.

Als we bij een hotel voorbij komen zegt ze nog een keer dat ze best wil blijven slapen, maar ik wandel door.
We lopen verder en ze blijft maar zeggen hoe jammer ze het vindt dat ik haar niet wil neuken, dat ze er al tijden aan denkt, dat ze droomt hoe ik haar volledig onderdanig maak en hard pak. Ik hou het bijna niet meer...
Net op dat moment komen we bij een donker hoekje bij een kerk. Ik pak haar vast draai haar naar me toe, pak haar kont vast en duw mijn tong in haar mond. Ze beantwoordt meteen en we staan flink te zoenen, handen overal.

Meteen maak ik mijn broek los, ze pakt mijn pik vast, haalt hem uit mijn boxershorts en trekt eraan. Ik duw haar naar beneden en duw mijn pik haar mond in en ze begint vol overtuiging te pijpen. Dit hou ik niet lang vol denk ik. Zonder verder na te denken trek ik me terug, help haar omhoog, draai haar kont naar me toe, duw haar schouders omlaag, doe haar rokje omhoog, trek haar maillot en slipje naar beneden en duw mijn eikel van achter tegen haar kutje. Zij wacht geen moment en duwt haar kont naar achteren en laat mijn pik zo haar natte gleuf in glijden. Zonder condoom.

Vol overtuiging neuk ik haar flink door. Tussendoor probeer ik haar nog even om te draaien, haar kutje te likken en van voor haar te neuken maar door de strakke maillot lukt dat niet. Ze draait meteen weer om en eist dat ik van achter verder neuk. Na een paar stoten hou ik het niet meer en trek me terug, draai haar om, duw haar naar beneden en laat mijn lul leeglopen in haar mond. Ze staat op, slikt alles door, trekt haar slipje en maillot op en we lopen terug naar het station. Daar wil ze me nog een kus geven voor ze het perron opgaat, en die beantwoord ik nog. Geil hè zegt ze nog, me kussen met je zaad nog vers in mijn mond en ze loopt het perron op en ik loop verder naar huis.

Hierna hebben we het er nooit meer over gehad, en hebben we ook nooit meer zo'n moment gehad. De laatste tijd denk ik wel eens dat ik post-Corona met haar koffie wil gaan drinken en dan kijken of ik haar nog eens mag neuken of dat misschien haar fantasie al vervuld is met deze avond...

jeroen90

Snuffelaar
18 apr 2018
12
3
ben ongeveer een jaar geleden een oud klasgenootje tegen gekomen die die bleek wel lesbisch te zijn en ze wouden een keer met een man erbij
was toen met condoom die was zonder dat we het door hadden gescheurd sinds dat moment spreken we ongeveer 1 keer in de maand af en laten nu zelfs condoom achterwege

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik ben zo'n drie jaar geleden naar een voor mij toen nieuwe DVP geweest in de buurt van Delft. Zij intrigeerde mij al tijden omdat ik haar al heel lang zag adverteren.
Nederlandse Milf, lang slank en blond.
Adverteerd niet met NZC. Dus zonder verwachtingen er heen gegaan.
Vanaf het eerste moment klikte het tussen ons. Ze begint met een massage van de achterkant, wat overgaat in het likken van je kontgat. Dat doet ze echt zeeeeeer uitgebreid, en stopt haar tong ook zo diep mogelijk er in.
Tijdens de eerste date netjes met condoom geneukt. Een week later ging ik er weer heen voor een uurtje, en de date begon hetzelfde. Na weer een uitgebreide rimbeurt te hebben gehad terwijl ik op handen en knieën zat mocht ik op m'n rug gaan liggen. Ze kwam op me zitten om me te tongen en begon met haar kutje over m'n pik te glijden. Steeds net niet er in maar ze keek er wel heel ondeugend bij.
Vervolgens ging ze op haar rug liggen en ging ik haar beffen. Na een tijdje kroop ik omhoog en tijdens het zoenen duwde mijn pik tegen haar kutje. Wat was dat al een heerlijk gevoel!
Ze keek me weer ondeugend aan en ik duwde een stukje door…..
Vervolgens pakte ze m'n billen en duwde me met m'n pik tot aan m'n ballen zo haar natte kut in…..
Heerlijk geneukt waarbij ik veel te snel kwam naar m'n zin en haar flink volgespoten.
Sindsdien kom ik zo'n twee keer per maand bij haar en geen rubber meer gezien.
Ik kan er voor en na de daad heerlijk douchen en de ontvangstlocatie is supernetjes, schoon en discreet.

Soms kan je het treffen, en zij zorgt er voor door het totale plaatje dat ik tegenwoordig bang ben om bij een andere dame m'n neus te stoten….

Greetz, Handy

Forsale

Toogplakker
21 dec 2016
201
145
Zo af en toe laat ik iemand komen voor een massage, ik sport relatief veel en dat is dus weleens lekker ontspannend. En een happy end als extra'tje is dan natuurlijk ook mooi meegenomen. ;)

Degene die langs komt deed dat ooit voor 80/uur, momenteel 100/uur. Ze is half Aziatisch en geeft een heel verdienstelijke massage, goed stevig, naakt en inclusief body 2 body. Adverteerde eigenlijk alleen met handmatig happy end, maar af en toe zat er al eens wat (kort) pzc tussen wat uiteraard een welkome afwisseling. :D Op een gegeven moment lag ze bovenop en probeerde met te laten komen door me tussen haar dijbenen in te knellen en zo op en neer te glijden. Misschien dat het te lang duurde, maar vanuit het niets dirigeerde ze m'n jongeheer voor haar poesje en liet zich er zo overheen zakken, heerlijk. Vervolgens rijdt ze me klaar, op moment suprême gaat ze er wel vanaf, in haar komen zit er dus (nog) niet in.

Morgenmiddag komt ze weer, kan al niet wachten. :mrgreen:

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Ik kom al jaren bij een dvp die al jaren in omgeving Amsterdam werkt. Altijd met geneukt, vaginaal.
Tijdens de eerste lock down had ze het de eerste keer dat ik weer kwam over de matige verdiensten. Denk dat het klantenbinding was, zij schoof na het pijpen mijn jongeheer zo in haar kont. Heerlijk natuurlijk, mocht ook in haar klaarkomen. Resultaat was wel dat ik binnen één week weer terug ging en ook weer anaal zonder.
Weer snel terug gegaan probeerde ik in missio haar te neuken maar daar kwam een kussen onder haar billen en kon ik haar anaal penetreren. Maar vorig jaar zomer veranderde dat ook en nu is het vaginaal zonder.
Zij adverteert er niet mee dus ik laat het zo zonder naamsvermelding

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Lekkerbare zei:
Ik kom al jaren bij een dvp die al jaren in omgeving Amsterdam werkt. Altijd met geneukt, vaginaal.
Tijdens de eerste lock down had ze het de eerste keer dat ik weer kwam over de matige verdiensten. Denk dat het klantenbinding was, zij schoof na het pijpen mijn jongeheer zo zonder c in haar kont. Heerlijk natuurlijk, mocht ook in haar klaarkomen. Resultaat was wel dat ik binnen één week weer terug ging en ook weer anaal zonder mocht (moest).
Week later weer snel terug gegaan probeerde ik in missio haar te neuken maar toen kwam er een kussen onder haar billen en kon ik haar wel zonder c anaal penetreren. Maar vorig jaar zomer veranderde dat ook en nu is het vaginaal zonder.
Zij adverteert er niet mee dus ik laat het zo zonder naamsvermelding

Iron mike

Snuffelaar
18 jul 2018
6
12
Onlangs bij lekkere Spaanse in De omgeving van Leuven voor gfe. Vroeg voor het pijpen met of zonder. Ze pijpte goed, ik lag op mijn rug en ze kwam af en toe hoger om mijn borstkas te kussen. Ik zei haar dan telkens fuck me, en na wat aarzelen stak ze hem blank erin. Afgewerkt in missio waarbij ze aangaf dat in haar mond moest klaarkomen maar ik reed rustig door en spuitte haar vol.
Nog nagenietend van dit avontuur stelde ik vast dat ze een vrouwencondoom gebruikt. Niet echt bare maar toch beter dan mannencondoom.

A

Anonymous

Guest
Een aantal maanden terug een toffe ervaring meegemaakt. Een privéhuis waar ik af en toe kom, en waar nzc taboe is. De dames die er werken zijn wel professioneel en goed, maar alles mc. Nu was er een nieuwe dame en wou ik deze eens uitproberen. Een prachtig Vlaams meisje dat bloedgeil stond. Bij het pijpen voelde ik al dat ze kletsnat was. Na de pijpbeurt vroeg ze, zullen we een condoompje nemen? Ik vroeg of het niet zonder kon. Ze knikte stellig van nee. Ze bleef mij tongzoenen en kwam op mij zitten. Ze daagde mij uit door met haar kutje over mijn lul schuren en toen probeerde ik toch stilletjes hem erin te steken. Ze genoot er enorm van. Ze bereed mij als een wilde amazone. Toen ik haar daarna doggy neukte kwamen we samen spuitend klaar. Wat een ervaring. Eén van de betere in mijn wandelcarrière.

kwakky90

Snuffelaar
24 jul 2019
20
5
Afgelopen week in het Belgisch Limburg bij een privehuis op bezoek. Ik ben er al een paar keer geweest en voor de tweede keer was ik nu met de betreffende dame. De vorige keer was overigens gewoon met cd. Ook niet naar gevraagd of zonder cd mogelijk was.

Deze keer was het anders, ze herkende me nog van een aantal weken geleden en op één of andere manier hadden we dezelfde klik als de vorige keer. Direct flink zoenend en een echte GFE. Heerlijk slobberend maakte ze mijn pik keihard en beroerde af en toe mijn kontgaatje. Zalig hoe die meid dat kan.

Na een poosje kwam ze bovenop me liggen en leken we wel een verliefd koppel. Onze leeftijden (30jr) zijn gelijk dus het zou zomaar kunnen. :) Met haar poes ging ze heerlijk rijden over mijn pik heen, telkens net niet erin. ik had al stiekem het gevoel dat er deze keer zonder cd zou inzitten. Dit was ik op voorhand niet van plan en dan is het altijd heel erg verrassend als het uiteindelijk zomaar spontaan gebeurt.

Na een paar minuten gevaarlijk met het poesje over mijn pik rijden liep het vocht zo bij haar naar buiten over mij heen. Al een paar keer duwde ik mijn eikel voor haar gaatje en in de twinkeling in haar gezicht zag ik dat ze meer wilde.

Ze had zin in pik en ging weer naar beneden om te slobberen aan mijn paal die zeiknat was van haar kutvocht. Ik hield het niet lang vol en wilde echt keihard neuken met haar dus haalde haar naar boven en rolde haar op haar rug. Hevig zoenend en met mijn pik tegen haar kutje duwde ze mijn kont stevig tegen haar aan zodat mijn pik zo naar binnen kon glijden.

Uiteraard hield ik het niet lang vol en na een paar minuten spoot ik diep in haar mijn hele voorraad leeg. Nog even blijven liggen en toen ik mijn pik eruit haalde liep mijn klodder langs haar roze lipjes naar buiten. Prachtig gezicht want de dame in kwestie is licht donker getint van huidskleur.

Ik ben nooit specifiek opzoek naar dames die bare aanbieden maar stiekem hoop ik toch dat het me spontaan lukt. Eerder ook al eens bij dames gelukt in de Duitse saunaclubs. Een soort van sport mag je het noemen, de lol is er bij mij vanaf als de dame op voorhand al vraagt met of zonder.
Ieder zijn ding ;)

A

Anonymous

Guest
heb bijna altijd zc geneukt, zijn wel maar enkele vrouwen waar ik regelmatig naar toe ga.

A

Anonymous

Guest
Klopt het dat vrouwen die "klaarkomen in mond" in hun diensten hebben staan, aanzienlijk eerder geneigd zijn om bare te gaan?
Er van uitgaand dat de vrouwen zelf hun profiel hebben gemaakt en niet dat hebben uitbesteed aan hun pooier.

sandstorm

Toogplakker
11 feb 2019
181
36
Denk dat het vaak de klik of geilheid van het moment is, bij amateurs lijk je meer kans te hebben. Ook wel is meegemaakt met amateur koppels waar niet expliciet bare bij staat, maar eens goed geil willen ze toch zonder.

Zonder moeite

Legende
4 jun 2019
1.808
1.485
Kapitein81 zei:
Klopt het dat vrouwen die "klaarkomen in mond" in hun diensten hebben staan, aanzienlijk eerder geneigd zijn om bare te gaan?
Er van uitgaand dat de vrouwen zelf hun profiel hebben gemaakt en niet dat hebben uitbesteed aan hun pooier.

Yep slikken ook een goede indicatie, Baltische, Oekraïense milfs ook veel kans, ik zal hier zo een advertentie neerzetten waar ik nog nooit geweest ben waar je veel slagingskans hebt

Terug
Naar boven