Sponsje (vh "Doekje" in vagina)

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Hi all,

Ik sta op het punt om met een massagedame iets verder te gaan dan ik normaal doe. Het onderwerp nzc kwam te sprake en ze gaf aan dat dit wel een keer mogelijk zou zijn, mits niet ongesteld enz... :D Ik wil dan wel all the way, met klaarkomen binnen haar kutje. Ze zei dat ze dan een "doekje" ging gebruiken. Weet iemand wat dit kan zijn, ik heb er namelijk nog nooit van gehoord.... :?:

guy6

Ervaringsdeskundige
27 mrt 2015
363
17
Ik heb eens voorgehad dat een dvp, duidelijk tegen haar zin, instemde met nzc en dan snel enkele stukken keukenrol in haar vagina stak. Dit voelde echt niet leuk aan ...

Dus, alle mogelijkheden zijn open. Ik stel voor dat ge er voor gaat en ons laat weten hoe het afliep...

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
ik ga het volgende keer toch maar vragen wat ze er precies mee bedoelt, want een stuk papier of billendoekje lijkt me niet heel lekker aanvoelen bij het diep penetreren... ze was al niet heel diep....

doornroosje

Toogplakker
7 apr 2015
198
43
Keukenpapier ? Lijkt me een behoorlijke rommel worden.
Trouwens, sponsjes voel je ook. Is niet altijd prettig

A

Anonymous

Guest
Sponsje is niet prettig de vagina wordt er ondieper door

bf_1

Toogplakker
11 jun 2016
47
37
Nog een keer geweest.... dame geeft aan dat het inderdaad een sponsje is. Die ze overigens altijd draagt, vooral rond haar periode. Dus mijn vermoeden dat ze niet zo diep was, kwam door het sponsje. Ze vraagt een aanzienlijk bedrag, maar ik mag haar dan wel helemaal volspuiten. Maar met het sponsje lijkt het me niet het geld waard :?

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Het sponsje en het doekje....

Eerst was er het sponje, enige tijd geleden kwam "het doekje"
Het doekje is vrij nieuw maar heeft hetzelfde doel als het sponsje namelijk, neuken tijdens de maandstonden.
Doorwerken dus.

Het houd het bloed tegen door het te absorberen.

Er zijn vrouwen die denken dat doekje en sponsje hun ook bescherming geeft, wel dames en heren dat is niet zo.
Beiden zijn poreus en virussen en bacteriën gaan er makkelijk door.

afhankelijk van de kwaliteit van sponsje of doekje, slorpt het ook wel eens vaginavocht op, zodat kutje droog is.

Verder hangt het af van de lengte van je penis, als die eerder lang is, kan je zow<el sponsje als doekje voelen, en dat is inderdaad niet prettig.

Het is niet uitgebracht als anticonseptie of bescherming tegen SOA, maar voor koppels die tijdens de maandstonden willen verder vrijen zonder er een "boedpik" van te krijgen en bloedvlekken op de lakens.

Vroeger toen ik jong en wild was, ben nu nog enkel wild, eens een meid geneukt die een OB tampon in had en constant het koortje vasthield zodat hij niet te diep gin, maar als je jong bent is neuken neuken als zit enkel de eikel er in, komen doe je toch.

JeroenNL

Ervaringsdeskundige
25 aug 2015
257
120
Een jaar of 10 geleden was er een enorme geile meid die onder de naam Marieke, GBs organiseerde rond Utrecht. Heb zeker een keer of 8 een GB met haar beleefd en ze kwam op het laatst ook een paar keer bij me thuis voor wat pervers kinky niet commerciele avondjes.

Ze was begin 30, had kort krullen donker rood haar en had altijd een paarse dildo bij waar ze meerdere kere hard op klaar kwam, liefst als ze net volgepoten werd (wat echt haar kick was). GBs waren goedkoop (60 euro dacht ik) en goed bezocht met 12-20 man.

Ik ben nogal een liefhebber van de 'clean up' enmeteen toen ze dat wist kreeg ik altijd volop de kans. Na een GB of 3 trok ze me aan het einde van de GB nog even met zich mee apart en vroeg ze of ik ECHT een geile sperma slet was? Vingerde haar sponsje eruit en duwde het in mijn mond en zei: zuig hem maar lekker schoon....

Ik was al 4 keer klaar gekomen en kwam bijna spontaan weer. hahahaha.

Liefhebber van sponsjes :lol: :lol: :lol: :lol:

A

Anonymous

Guest
Gadver, dit is wel heel ranzig. Laat me raden, ze gebruikte het sponsje ook meer dan 1x zeker..

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Het kan ranziger. Ik kan me verhalen (van aparte bronnen) herinneren van het zandpad tijdperk dat er heren waren (zijn) die de prullenbak van een paar dames mochten leeg lubberen tegen een redelijke vergoeding.

Ieder zijn meug zou ik zeggen.

Hooked

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Dat kan ik begrijpen.
Ik zoek echter dit soort dames.
Word wel opgewonden als een dame mij op z'n manier uitdaagt

A

Anonymous

Guest
Ok we hebben allemaal onze fetisj. Een vol kutje beffen vind ik ook geil als de setting goed is...

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Heerlijk als je net bent klaargekomen om dan een gevuld kutje of kontje te likken, al die gemengde sapjes die je dan proeft... :D

Terug
Naar boven