spoelen voor bezoek aan een shemale

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716
Collega's.
Een vraagje aan wie af en toe of regelmatig een shemale bezoekt.
Hoe spoelen jullie je kontje en met wat,indien je van plan bent om je te laten neuken door de shemale?
Ben namelijk van plan om waarschijnlijk volgende week eens naar een shemale te gaan. :)
Dank voor suggesties en antwoorden.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Dat is niet zo moeilijk, ik heb daar een spoelkop voor gekocht. Maar je kunt in principe de douchekop eraf draaien en de slang voorzichtig gedeeltelijk inbrengen. Zet het water niet te hard en spoelen maar.
;)

loperken

Legende
17 okt 2016
1.791
716

Mövenpick

Toogplakker
5 dec 2017
170
7
Niet veel dagen meer over om bij Cristine langs te gaan in Gent. Volgende week voor 3 weken in Luxemburg.
Cheers.

amazing

Ervaringsdeskundige
26 jul 2015
274
12
Ben zelf niet happig op de trans/trav's uit Zuid-Amerika, ze zijn altijd zo dominant, ik hou daar helemaal niet van.
Gewoon de zaken z'n gang laten gaan en niet zo pushen. Ben veel liever zelf in control.
Wat dat betreft ga ik liever naar Aziatische of Vlaamse trans/trav's, die gaan gewoon mee met de flow. Of zijn vaak meer bottom.
Maar dat is natuurlijk een voorkeur, wie weet heb jij liever dat ze dominant zijn en je helemaal uitwonen :D

Pastore

Legende
20 feb 2017
1.690
1.100

Cumgiver

Legende
6 mei 2019
1.451
1.066
Zoals amazing het doet doe ik het ook. Alleen de 1e 5 keren niet te veel water in en.gelijk op de wc pot. Want die darmplakaten in je douche of bad... jakkes.
Straaltje niet te hard want het kan zijn dat je later verrast wordt dat her eruit loopt. Daarom doe ik dit voordat ik mijn lijf waar onder de douche. Soms kan je bij een trans dat doen maar dat is treffen. Je kan verwachten dat een trans na je geneukt te hebben haar pik in je mond stopt. Dus zeker aan te raden om je vooraf goed te spoelen.
Ben benieuwd naar leden die het met een pompje doen met zo'n knijp zak.

Groetjes cg

Cursedviolet

Toogplakker
3 aug 2019
147
16
amazing zei:
Ben zelf niet happig op de trans/trav's uit Zuid-Amerika, ze zijn altijd zo dominant, ik hou daar helemaal niet van.
Gewoon de zaken z'n gang laten gaan en niet zo pushen. Ben veel liever zelf in control.
Wat dat betreft ga ik liever naar Aziatische of Vlaamse trans/trav's, die gaan gewoon mee met de flow. Of zijn vaak meer bottom.
Maar dat is natuurlijk een voorkeur, wie weet heb jij liever dat ze dominant zijn en je helemaal uitwonen :D
Dit zoek ik juist wel dat ze dominant zijn en mij helemaal uitwonen.

Terug
Naar boven