Spermakick - ( gezocht gangbang mannen )

spermakick

Snuffelaar
10 apr 2017
8
4
Leuk stel op zoek naar kinky creatieve minds. We zijn erachter wat haar juist zo opwindt. Sperma in en op haar. Juist dat is lastig aangezien de man dan klaar is terwijl juist zij extreem opgewonden is. Wij zoeken dan ook of feestjes of creatieve jongens die haar hiermee helpen. Niet van ik kom wel langs en spuit haar wel even vol... want dat werkt niet. Rondlopen en showen van sperma is juist haar kick. Ermee spelen. Alles condoomloos. We zijn benieuwd of er creatieve jongens zijn.

Kernwoorden zijn: creampie, gangbang, (vagina)bukakke, spermaspel, dogging, bare, bevroren sperma, grote hoeveelheden sperma en liefst niet ouder dan 45 jaar

9/4/2017 Gelukkig, de eerste ervaring zijn erg positief. Heerlijk genoten van een avond met een leuk groepje jongens. Helaas wel een stukje ver weg, Maastricht. Maar was echt super. Misschien een volgende keer dichterbij?

V

Verwijderd lid 1700

Guest
Ja hoor...... Ik was gisteren in Maastricht. Had nog gekeken of er wat te beleven was op zc gebied. Maar dat viel tegen.

Hoe kon ik en we weten dat je gisteren een feestje in Maastricht had?

spermakick

Snuffelaar
10 apr 2017
8
4
CWP zei:
Het liefst wel, maar we begrijpen dat als er een locatie gehuurd moet worden er kosten aan zitten, evenals de sneltest voor ons (als nodig). Dus wij willen wel een bijdrage leveren in de gemaakte kosten. Afgelopen weekend waren voor ons de kosten van het vervoer van Amsterdam naar Maastricht en vv. Verder was alles geregeld voor ons.

spermakick

Snuffelaar
10 apr 2017
8
4
cedric78 zei:
Van waar zijn jullie juist ? En kunnen jullie ontvangen ?
Hey hallo, wij zijn woonachtig in Amsterdam Zuidoost. Helaas is ons appartement te klein om iets te kunnen doen.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Ik ben al een poostje actief in het neuken zonder.. maar bevroren sperma? Wat is dat? Sex op de noordpool ? Of worden er zakjes zaad ingevroren opgestuurd naar jullie ?

spermakick

Snuffelaar
10 apr 2017
8
4
CWP zei:
Ik ben al een poostje actief in het neuken zonder.. maar bevroren sperma? Wat is dat? Sex op de noordpool ? Of worden er zakjes zaad ingevroren opgestuurd naar jullie ?
Hey hallo. Dank voor je reactie. Dit is inderdaad ingevroren sperma om mee te spelen. Dit kunnen we bijvoorbeeld gebruiken als glijmiddel, opdrinken of... wees creatief. We snappen dat het wat vreemd klinkt, maar we hebben dit al aangeboden gekregen en zijn erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken. Wens jullie een fijn weekend/pasen toe.

Latino79

Snuffelaar
16 mei 2017
4
1
Ik kan jullie misschien helpen met het organiseren van leuke feestjes. Ik ben een 37 jarige latino. Ik woon in Leiden en zo af en toe een bare feestje is altijd lekker. Ik hèb veel contacten en ik ken ook iemand met een ruime locatie. Hoe kom ik met jullie in contact? Groetjes!

Terug
Naar boven