spermageil, slank negerinnetje

quiensea

Snuffelaar
17 apr 2015
3
0
Ik heb vorige keer meegedaan met haar gangbang. Ze is inderdaad lekker slank en laat zich met plezier volspuiten in haar poesje. Komt het in haar mondje, dan slikt ze het gewoon door. Kan haar iedereen aanraden.

A

Anonymous

Guest
Als Quiensea eigenlijk Moniek is, dan is dit niets anders dan een fake recensie in een poging klanten voor haar eigen gb te werven

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
quiensea zei:
Ik heb vorige keer meegedaan met haar gangbang. Ze is inderdaad lekker slank en laat zich met plezier volspuiten in haar poesje. Komt het in haar mondje, dan slikt ze het gewoon door. Kan haar iedereen aanraden.

Inderdaad hier klopt iets niet.
Ik ga dit morgen eens goed uitzoeken!

quiensea bij deze krijg je ook een eerst waarschuwing een 2e geef ik niet!
Ik stuur je nog een PM ook bij deze!

A

Anonymous

Guest
In 'Stel jezelf voor' meldt deze persoon zich als Moniek voor, dus of ze nu zelf Moniek is of de organisator, dat blijft dan eigenlijk hetzelfde. Zelf je eigen event recenseren komt niet echt heel erg vertrouwenswekkend over

Ajax3Stars

Legende
28 mrt 2015
1.000
20
PeeweeHerman zei:
In 'Stel jezelf voor' meldt deze persoon zich als Moniek voor, dus of ze nu zelf Moniek is of de organisator, dat blijft dan eigenlijk hetzelfde. Zelf je eigen event recenseren komt niet echt heel erg vertrouwenswekkend over

Het is natuurlijk ook mogelijk dat quiensea aka Monique (https://nzcforum.be/viewtopic.php?f=159&t=342) schizofreen (= iemand die aan een geestelijke ziekte lijdt vb: de schizofreen denkt dat hij/zij uit twee verschillende personen bestaat) is.
Quiensea is waarschijnlijk haar mannelijke kant die meedoet aan haar eigen gangbangs. Monique is haar vrouwelijke kant die zich laat afneuken tijdens de gangbangs.
Mogelijke oorzaak van schizofrenie is blowen ('Blowen maakt schizofreen' | Wetenschap | NU.nl).

A

Anonymous

Guest
...aldus een ervaringsdeskundig lid :lol: :lol: :lol:

Stekker

Toogplakker
27 mrt 2015
142
4
Wij denken daar anders over. De stemmen in ons hoofd vertellen ons namelijk iets anders. Het lijkt ons eerder een Dissociatieve identiteitsstoornis. (Verschillende identiteiten of persoonlijkheidstoestanden) Symptomen van een borderline persoonlijkheidsstoornis hebben invloed op angstproblematiek - Trimbos-instituut . Dat is iets anders dan schizofrenie (Wanen Hallucinaties, stemmen horen etc) Symptomen van een borderline persoonlijkheidsstoornis hebben invloed op angstproblematiek - Trimbos-instituut .

Toen wij in het centrum van 010 nog wel eens gingen blowen kregen we na een uurtje altijd het idee dat we voor Ajax waren. Maar bij ons was die waan gelukkig de volgende dag voorbij ;)
Wat we wel top vinden Ajax3Stars, is dat je vaak de links naar hookers en het kinky forum bij recensies van anderen plaatst. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Zo nu gaan we de cake afgieten (want honger) en op zoek naar een leuk bare adresje. Of dat laatste valt binnen de symptomen van een obsessief compulsieve stoornis is nog de vraag. Voorlopig gaan wij er van uit dat het een geheel natuurlijke drang is.

Ontopic: Ik ga niet naar de gangbang vanwege een opspelende sociale fobie. Dat geldt iig voor 1 van mijn persoonlijkheden. De andere zegt dat hij niet op donkere vrouwen valt.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Stekker zei:
Toen wij in het centrum van 010 nog wel eens gingen blowen kregen we na een uurtje altijd het idee dat we voor Ajax waren. Maar bij ons was die waan gelukkig de volgende dag voorbij ;)
Wat we wel top vinden Ajax3Stars, is dat je vaak de links naar hookers en het kinky forum bij recensies van anderen plaatst. Dat mag ook wel eens gezegd worden.

Lekker adrem :D :D :D :lol: :lol: :lol:

Barefan

Legende
Oprichter
26 mrt 2015
1.105
73
he he ho ho hold your horses.

Hijzij heeft een waarschuwing gehad en daar houd het voorlopig mee op!

Terug
Naar boven