SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

A

Anonymous

Guest
sprmktje zei:
Ja Rob, het viel me ook al op dat je er niet was de afgelopen keren. Je komt me tenslotte meestal meerdere keren even doen ;) en je paal voelt altijd heerlijk in m'n kutje

Ok, deal, ben er weer bij dan. 29/1 ok? Als het kan qua werk dan...

Vriendje3

Ervaringsdeskundige
6 mrt 2018
292
83
Ik ben niet zo goed in het verslag geven. Maar zal een poging wagen.
Door de mail dat het was en de einddatum precies de datum was waar op ik mij had aangemeld.
Was ik wat laat. Ging toch eerst even checken of ik nog op de lijst stond.
En ja ik was welkom.

Eigenlijk daar aan gekomen. Was het erg druk. En de meeste stellen gingen net pauze houden.
Susi was zo als altijd aan het roepen om meer zaad. En melanie liet haar dirigenten stokje ook niet los. :lol:
Bij linda en Jessy Jay was het ook erg druk. Dus alle 4 ben ik maar 1 keer klaar gekomen.
Er liep ook nog een Belgische dame rond die alleen maar met condoom dee.
Aangezien daar geen rij stond heb ik die toch ook maar genomen. Kan toch geen nee zeggen.

Later ging een lange slanke dame ( van stel) met zwart haar haar laatste ronde doen.
Daar heb ik ook nog aan mee gedaan en dat was echt super. Haar vriend vertelde dat ze hierna nog naar ami gingen.

Daar na werd het best rustig.
Er zat nog een stel op de bank en heb daar nog gezellig mee zitten kletsen. Ze waren er met een vriendin.
Hoe wel de kracht er wel uit was en mijn ballen aardig leeg waren, kreeg de vrouw m toch nog even om hoog maat was ook weer snel klaar.. En zing ze verder met haar eigen man.
Nog geen minuut later kwam de vriendin terug met een drankje. Zette haar drankje weg en begon me meteen weer op sterkte te zuigen. We belande uiteindelijk in de speelkamer waar ik het al snel verloor van de gevoeligheid van mijn eikel. Na even wat kunstig pijpwerk ( petje af ik weet dat je mee leest.) kon ik m er weer in steken maar helaas de lichten gingen aan en werden verzorgd naar huis te gaan.

Kortom was supper.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Maandag 21 januari rij ik naar Frankfurt, er loopt die dag een gangbang van spermagames en deze wil ik weer eens gaan bezoeken

Zijn er liefhebbers welke interesse hebben om met me me te rijden ik vertrek om 900 u vanaf Limburg hotel de valk in heerlen en rij om kort na 1800u weer terug vanuit Frankfurt naar
Huis

Alex

Daveke31

Ervaringsdeskundige
29 sep 2016
498
111
Is er iemand uit omgeving Limburg met wie ik eens mee kan rijden naar een feestje?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
hallo Daveke,

ik weet niet waar je vandaan komt,ik kom uit Brunssum ( Heerlen ) en ik vertrek de 29e naar Wulfrath, als je je kort voorstelt mag je eventueel meerijden.

ik vetrek om 10.30u en retour heerlen 18.30u

[email protected]

Kees&Brenda

Snuffelaar
21 jan 2019
11
8
Ik hoorde uit de wandel gangen dat dinsdag 29-1 het Alkmaarse meisje er met der vriend weer is ;). Weet iemand of die feestje altijd druk bezocht zijn?

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Ja, de feesten in Wülfrath worden altijd heel erg druk bezocht met heel veel amateur koppels.

Kan iemand nog iets laten weten hoe de afgelopen feesten op andere locaties waren? Wie er aanwezig waren etc.

Lele22

Toogplakker
2 okt 2018
59
37
Jammer dat er (bijna) geen nieuwe recensie over de laatste gangbangs zijn geschreven...

De 29e zal ik aanwezig zijn en daarna zal ik zeker een recensie schrijven over de dames, het gebeuren etc.

A

Anonymous

Guest
Wat mij betreft zijn alle Wulfrath gb's ongeveer hetzelfde. Veel bare neuken. That's it.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
gisteren 29 Jan 19 nog eens naar de spermagames bare gangbang geweest.
De eerste van het jaar en iets minder koppels, maar evenveel mannen.
De tijd dat ik er was heb ik 7 koppels geteld, waarvan eentje (die als laatste toekwam rond 1600hr), niets deed en zeer snel terug weg was.
1. Het dametje uit Luik (ze trekt een beetje op Edith Piaf), zeer actief, maar enkel met condoom. Ik heb haar niet geneukt.
2. De ietwat vollere dame uit Luik, Corinne voor de kenners. Zeer actief, ik heb haar niet geneukt.
3. Nog een mooi dametje uit Luik. Halflang bruin haar, mooie borsten, mooi modelletje. Zeer actief, enkel met condoom. Ze is zeer timide!! Ik heb haar wel geneukt maar zonder klaarkomen.
4. Nederlands, zeer jong koppel, waren ook in Rheinbach de vorige keer. Dametje met brilletje. Ik heb haar geneukt en lekker volgespoten. Ze komen uit Alkmaar. Zeer actief, maar ze konden niet lang blijven.
5. Sprmktje was er ook!! Zeer actief. Ik heb haar niet geneukt.
6. Nederlands dametje met kort blond haar en brilletje, iets voller kontje. Zeer actief. Ik heb haar tweemaal geneukt zonder te spuiten. Ze ziet er zeer lief uit.
7. Duits koppel dat rond 16.00hr binnenkwam, best een mooi blond dametje van rond de 40. Maar zoals gezegd, snel terug vertrokken.
- Verder de vaste dametjes, topper was de nieuwe Naomi, mooi jong en fris. Er was echter wat veel volk rond haar, dus ik heb niet de kans gehad. Dacada heeft me lekker gepijpt (en dat kan ze!!) en ik heb haar geneukt zonder te spuiten. Ik had nog zin tegen 17.00hr , ik heb nog een vluggertje met de rondborstige Jessy gedaan en haar een lading ingespoten.
Zoals ik al zei, een iets mindere sessie, maar toch geneukt. Ik hoop dat er einde Februari terug het normale aantal koppels zijn.
12 Februari waarschijnlijk naar Rheinbach, een verslagje volgt.

A

Anonymous

Guest
Ik was er ook weer 'ns. Verhouding mannen vrouwen was niet zo best, ik was om 2 uur weer weg. Voorlopig weer genoeg SG gehad.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Tja,

zo schrijft iedereen zijn eigen zijn eigen beleving, ik was er ook en ik vond het een prachtige dag, je kunt neuken zoveel als je wilt en de dames zijn perfect, zowel de vaste als de gastdames.

waar krijg je dit geboden voor dit geld ?? kortom nergens.

Gr Alex.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.881
waar krijg je dit geboden voor dit geld?

Zo goedkoop vind ik het ook weer niet 120€. Ga vrij regelmatig naar kleinere besloten sexparty's en ik als regelmatige bezoeker betaal minder dan bij de SG. Oké; er zijn minder dames en de tijdsduur is wat korter maar het aantal mannen is ook beduidend minder. Bij de SG kun je nooit lang met een dame bezig zijn of een ander staat weer te popelen om in te loggen.

Terug
Naar boven