SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Creampiepat zei:
Hello, ik heb er nog niets over opgevangen. Als ik naar zo een gangbang ga, zijn het voor mij altijd vluggertjes, t.t.z. 2 a 3 minuten neuken, al dan niet klaarkomen en douchen. Ik laat me om de 6 a 8 weken volledig testen, nog nooit een probleem gehad. Ik ben nog getest begin december en ga nu 22 januari terug. Dus net voor de volgende spermagames gangbang. Het kost mij iets meer dan 60€ aan labokosten, maar dat heb ik er voor over.

Ik had eens een SOA opgelopen na mijn 1e spermagames en de kosten waren bij mij tweemaal zo hoog dus 120€. Wel via de huisarts want GGD duurt langer. Weet niet waarom bij jou de kosten een stuk lager uitviel

mulder123

Snuffelaar
3 apr 2017
6
0
Ik ben van plan om dinsdag 20-1 naar de gangbang te gaan. Wie heeft zin om mee te rijden. Ik vertrek zo rond 12 uur vanaf Utrecht. Stuur maar een pb,

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Zo; net thuis gekomen van een dagje sexen in Wulfrath. Was er al vroeg namelijk voor 12.30 uur. Gelukkig was het bij aankomst niet zo druk als eind november toen ik helemaal onderaan de trap stond. Dit keer stond ik helemaal bovenaan de trap. Al om 12.45 uur zat ik aan de bar. Nog geen bedrijvigheid bij aanvang zoals creampiepat dat wel had eind december met een dame die zich voor 12.45 uur liet volspuiten aan de bar. Toen ik een drankje nam werd ik aangesproken door een Hollandse man. Het bleek niemand minder dan creampiepat dus even met hem gesproken en later nog eens. Het gebeuren kwam wat laat op gang en Gundula deed om 13.00 eerst nog een showtje.

Heb in totaal met 5 dames geneukt en 3 heb ik er volgespoten. De eerste (Hollandse) dame was nogal stevig en had zwarte kousen aan en zat in de gynaecologenstoel. Ze was met haar partner en zei, toen ik met haar bezig was, dat ze al 4 ladingen had gekregen en ik gaf haar dus de 5e.

Wat later kwam er een jonge gast met bril binnen met links en rechts van hem 2 jonge (Hollandse) meiden. Eind november waren ze er ook maar niks gedaan aangezien ze niet al te lang bleven dus misgelopen. Ze waren vrij klein maar aantrekkelijk voor mij want allebei hadden ze een flinke kont. Die meid met rode lingerie, jarretelles en zwarte kousen heb ik in doggy vlot volgespoten. Ze deden nog een 2e ronde en op een gegeven moment sprong die meid met de zwarte kousen plotseling van het bed terwijl haar vriendin nog bezig was. Ik weet niet wat er is gebeurd maar ze was boos/geirriteerd door iets waarna ik die gast met die 2 chicks niet meer heb gezien. Jammer want ze zagen er lekker uit en had ze nog wel eens willen volspuiten.

Die blonde Hollandse met bril met haar partner waren er gelukkig ook weer. Lekker wijf met die grote tieten en kont. Geile kousen had ze aan en toen ze op haar rug lag heb ik haar een flinke beurt gegeven terwijl ze geil haar benen omhoog hield.

Heb ook nog, volgens mij, een Duitse geneukt van rond de 40. Heb haar vaker gezien. Dit keer had ze boven haar voet een zwarte hulpstuk. Een gast wilde lepeltje met haar doen maar dat ging niet door haar blessure. Ze heeft voor mij een lekker lichaam dus niet te mager want ik hou nu eenmaal van een beetje vlees en ze is lekker intiem want ze drukt haar armen om je heen. Helaas niet vol kunnen spuiten want kort voor haar had ik al gespoten.

Ik wilde ook nog een aantrekkelijke dame neuken die in het zwart was gekleed. Zwart haar en lekkere tieten. Van het neuken kwam niets terecht. Ik wilde mijn lul in haar kut douwen maar ze ging met haar vingers over haar poes en bleef wrijven. Daarna zat ze met haar handen aan mijn lul en hield me tegen. Dit deed ze ook bij een andere man. Heel merkwaardig.

Op het eind viel het qua aanbod wat tegen. De aantrekkelijkste dames waren reeds vertrokken. Ik wilde toch nog een kutje volspuiten. Er was nog een kleine, slanke geteinte dame met partner. Ik had haar al eerder op de dag proberen te penetreren maar mijn lul ging er niet in. Nu was mijn lul stijver en probeerde ik het weer. Ik pakte mijn lul goed vast en drukte hem in haar poes en weer kreeg ik hem er niet in. Haar partner bracht wat glijmiddel bij haar aan en eindelijk ging hij er in. Wat was deze dame strak zeg. Ik wist dat ik ging klaarkomen en binnen 2 minuten heb ik haar volgespoten. Eigenlijk was deze dame niet mijn smaak maar op dat moment was er niks beters voor mij te krijgen.

Heb ook nog een dame van rond de 40 of 45 gezien met grote borsten. Ze liep in gezelschap van haar partner van hot naar haar. Ik wilde haar graag neuken maar ik heb haar niet asn het werk gezien. Ze bleven maar kijken en lopen maar ondernamen niets.

Ben rond 18.30 uur vertrokken want qua dames viel het voor mij tegen en het was toch wat druk met mannen aangezien er niet meer zoveel dames waren.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
ik was er gisteren ook dus.
Toevallig met bovenstaande heer in gesprek geraakt en toevallig gemerkt dat we op dit forum zitten.
Bijkomende info.
Het ging wat trager van start dan de sessie van december.
Maar op een bepaald moment zat het toch goed vol met mannen.
Buiten de vijf dametjes van de organisatie waren er negen koppels ; allen actief.
Ik hou vooral van slank tot zeer slank, ieder zijn smaak natuurlijk.
Vijf wat molligere dames en vier slanke dames.
Voor mij was dit dus zeer goed.
Zes dametjes geneukt (waaronder zelf de mollige blonde met de bril) en driemaal klaargekomen.
Het is een gangbang met veel mannen, dus je moet wel wat geduld hebben en er niets op tegenhebben dat een kutje overloopt van het zaad.
Ik zou zeggen: de laatste dinsdag van februari ben ik er weer.
Waar de organisatie de koppels blijft halen, ik weet het niet; Maar het is geweldig.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Mooie beschrijvingen van dit megagebeuren. Ik was er ook (4e keer bij SG), maar het wordt mij een beetje te mega. Steeds drummen om ergens je prik in te kunnen stoppen vind ik niet meer leuk. Geef me liever een kleinschalig gezellig gangbangeje. Maar ieder zijn goestng natuurlijk.

kraassy

Ervaringsdeskundige
18 mei 2015
349
160
Ik heb een vraagje aan de forumleden die er waren. Jullie hebben waarschijnlijk ook die twee knappe slanke jonge meiden gezien die in de vroege namiddag aangekleed een glas dronken aan de bar. Vooral het blondje was een ware beauty. Weten jullie of ze zich later op de dag uitgekleed hebben en aan de gangbang meegedaan hebben. Indien ja, dan moet ik zeker spijt hebben dat ik vroeg ben vertrokken....

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hoy,
Die twee dametjes (ik hoopte ook dat ze iets zouden doen) waren de vriendinnen van de mannelijke stripper! Waren niet van plan iets te doen en deden ook niets. Heb het gevraagd aan de bazin. Ze zullen ook nooit iets doen.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Fijn Robbie dat jij me de 5e lading hebt gegeven, het werden er nog veel meer, want ik ben de eerste paar uurtjes niet van die stoel af gegaan hahaha. zeg de volgende keer even wie je bent :lol:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
sprmktje zei:
Fijn Robbie dat jij me de 5e lading hebt gegeven, het werden er nog veel meer, want ik ben de eerste paar uurtjes niet van die stoel af gegaan hahaha. zeg de volgende keer even wie je bent :lol:

Zal ik zeker doen maar dacht dat je niet zou komen omdat je schreef dat de eerste mogelijkheid het feestje bij te wonen eind februari zou zijn maar nu weet ik wie je bent. Heb je trouwens ook nog in de rechtse kamer boven bezig gezien. Had je graag nog eens willen vullen maar er kwamen later ook nog andere interessante vrouwtjes zoals die jonge gast met bril met 2 jonge Hollandse meiden. Die bleven vorige keer maar kort en dus misgelopen en daar moest ik beslist nu mee kennismaken. Hoop dat je eind februari weer van de partij bent.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Robbie zei:
sprmktje zei:

Zal ik zeker doen maar dacht dat je niet zou komen omdat je schreef dat de eerste mogelijkheid het feestje bij te wonen eind februari zou zijn maar nu weet ik wie je bent. Heb je trouwens ook nog in de rechtse kamer boven bezig gezien. Had je graag nog eens willen vullen maar er kwamen later ook nog andere interessante vrouwtjes zoals die jonge gast met bril met 2 jonge Hollandse meiden. Die bleven vorige keer maar kort en dus misgelopen en daar moest ik beslist nu mee kennismaken. Hoop dat je eind februari weer van de partij bent.

Ja klopt en toen deed zich onverwacht de mogelijkheid voor om 30-01 ook te gaan, en dat kon ik natuurlijk niet laten. Maar 27 feb ben ik er ook hoor, kan niet wachten eigenlijk.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
In principe wel, maar dat lekker klassevol blondje met dat brilletje, elke keer dat ze er is kan ik me niet inhouden. De situatie is ook wel belangrijk!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
@sprmktje

Nadat ik tweemaal was klaargekomen wilde ik een poosje later nog voor een derde maal gaan. Echter; het was ergens tussen 17.30 en 18.00 en de meeste stelletjes en vrouwtjes waren al weg. Heb toen maar een slanke getinte dametje geneukt wat bepaald niet mijn type was want ik hou eenmaal van een beetje vlees :D

Heb jou echter niet meer aangetroffen in die tijd anders was mijn zaad beslist voor jou geweest. Weet niet hoelaat je bent weggegaan maar wellicht kun/wil je me zeggen voor het volgende feestje in februari tot hoelaat je ongeveer aanwezig zal zijn zodat ik daar rekening mee kan houden.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Robbie zei:
@sprmktje

Nadat ik tweemaal was klaargekomen wilde ik een poosje later nog voor een derde maal gaan. Echter; het was ergens tussen 17.30 en 18.00 en de meeste stelletjes en vrouwtjes waren al weg. Heb toen maar een slanke getinte dametje geneukt wat bepaald niet mijn type was want ik hou eenmaal van een beetje vlees :D

Heb jou echter niet meer aangetroffen in die tijd anders was mijn zaad beslist voor jou geweest. Weet niet hoelaat je bent weggegaan maar wellicht kun/wil je me zeggen voor het volgende feestje in februari tot hoelaat je ongeveer aanwezig zal zijn zodat ik daar rekening mee kan houden.

Ik was er wel nog, maar niet meer op de stoel toen,, na een drankje en een hapje nog op het bovenste matras gegaan. Ik denk dat mijn spermagames maatje en ik zijn weggegaan rond 19.30

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
Hoe moet ik mij eingelijk inschrijven ik heb het al eens geprobeerd maar ik krijg nooit een bevestegingsmail is dit normaal ?
Spreekt de organisatie ook ned of enkel duits ?

Terug
Naar boven