SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Creampiepat zei:
Hey Robbie, weet je of dat tengere dametje met het zwarte haar, dat zo rond 1700hr toekwam, nog geneukt werd? Belangrijk voor een volgende keer, dan weten we of we onze zinnen er op moeten zetten. THX.

Ja; die zag ik bij de kluisjes maar heb haar niet geneukt zien worden aangezien ik tussen 17.30 en 17.45 het strijdtoneel verliet. Echt haast had ze niet want ze bleef een poos bij de kluisjes hangen. Was ook niet mijn smaak dus heb haar niet gevolgd.

Je zegt trouwens volop mannen; iets minder dan vorige maand. En ik vond het al zo druk.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
De koppels zijn uiteraard vrij te doen wat ze willen en als ze hun plezier gehad hebben zijn ze meestal weg. Dit in tegenstelling tot de dametjes van de organisatie, die de gehele dag voor de dienstverlening zorgen. Het valt wel op dat er redelijk wat koppels naar de spermagames komen EN heel actief zijn. Ik ga soms nog naar gewone parenclubs en buiten de dexslavinnen in Schoten is het altijd kalmer. Altijd met condoom, kieskeurige koppels en showkoppels die niets doen. De twee koppels die ik geneukt heb, hebben allebei lustig hun kutje laten volspuiten door vele heren!

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
Juist terug van de spermagames Bare GB te Wulfrath, de laatste sessie van het jaar.( dit keer op woensdag omdat dinsdag tweede kerstdag was)
De eindejaar gangbang was de vorige twee jaren zeer goed en dit keer was het niet anders.
Ik was er om 12.20 en kon onmiddellijk mijn test doen.
Ik nam een douche en zag reeds enkele van de dames van de organisatie.
De organisatie zorgde voor vijf dametjes. In principe concentreer ik mij op de koppels, maar deze keer noteer ik met en stip Natasha. Een slank blondje echt mooi en enorm geil. Om 1240 liet ze zich al aan de bar volop neuken zonder condoom. Vermits ik ze zo lekker vond heb ik haar op een barkruk geneukt en volgespoten, na een vijftal mannen. Dus om 13.05 stond ik reeds onder de douche en dronk daarna iets. Natasha was ondertussen een kamer ingegaan en neukte en pijpte er op los. Het zaad droop uit haar kutje. Ik nam wat rust. Ondertussen waren er drie koppels toegekomen, die na een drankje de kamers indoken. Ze lieten zich lekker neuken en er was voor iedere smaak wel wat bij. De andere dametjes van de organisatie deden hun sessies ook. Rond 1400 was ik genoeg uitgerust en ging voor een tweede neuksessie, ditmaal met een tenger dametje in zwarte jarretellen met kleine borstjes, ik schat haar rond de vijftig. Ze had al heel wat lul en zaad in haar kutje gekregen. Ik wachtte op mijn beurt en neukte en spoot haar ook vol. Dus 14.15 weer gespoten en weer douchen. Dan wat eten en wat rondkijken. Tussen 14.00 en 15.00 waren er nog drie koppels bijgekomen. Deze drie koppels waren ook actief, maar ik moest nog wat rusten. Later kwam er nog een koppel bij (de gekende ronde blonde dame met een brilletje, die steeds een rokje of kleedje draagt EN die zich graag laat volspuiten). Ik heb rond 15.30 nog een sessie gedaan met een koppeltje dat reeds rond 13.00 aanwezig was. Klaargekomen, douchen nog iets drinken en toen ben ik maar vertrokken, want er zat voor mij niets meer in! Er waren redelijk veel mannen, zoals altijd! Weer waren er niet voldoende kastjes. Maar iedereen kwam aan de beurt. De organisatie beloofde op haar website 11-13 vrouwen, er waren 5 dametjes van de organisatie en 7 koppels. Elke dame was actief, dus het klopte. Van de koppeltjes kende ik er 3 al, er waren voor mij dus 4 nog niet gekende. Volgende sessie 30 Jan, terug op dinsdag, ik zal er zijn.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Hoeveel bedraagt de inkom bij deze parties? Overweeg om 30 januari ook eens te gaan.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
120€ voor de hele namiddag. Maar je moet je aanmelden, via hun website spermagames. Als je minder lang blijft is het monder.

feek81

Snuffelaar
26 apr 2015
3
0
Creampiepat zei:
Hello,
...
De organisatie zorgde voor vijf dametjes. In principe concentreer ik mij op de koppels, maar deze keer noteer ik met en stip Natasha. Een slank blondje echt mooi en enorm geil. Om 1240 liet ze zich al aan de bar volop neuken zonder condoom. Vermits ik ze zo lekker vond heb ik haar op een barkruk geneukt en volgespoten, na een vijftal mannen. Dus om 13.05 stond ik reeds onder de douche en dronk daarna iets. Natasha was ondertussen een kamer ingegaan en neukte en pijpte er op los. Het zaad droop uit haar kutje. Ik nam wat rust. Ondertussen waren er drie koppels toegekomen, die na een drankje de kamers indoken...
Was het dé Natascha gangbangqueen??
P1010483.JPG

13 mei 2015
1.163
462
Dit staat nog steeds op mijn to-do-lijstje.
Ik hoop er op 30/01 eens bij te kunnen zijn, misschien samen met iemand van de leden die er al geweest is en de situatie ter plaatse kent.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Voor die prijs... Zeer aanlokkelijk, alleen nogal ver voor mij als je uit Vlaanderen komt.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Creampiepat zei:
Hello,
Juist terug van de spermagames Bare GB te Wulfrath, de laatste sessie van het jaar.( dit keer op woensdag omdat dinsdag tweede kerstdag was)
De eindejaar gangbang was de vorige twee jaren zeer goed en dit keer was het niet anders.
Ik was er om 12.20 en kon onmiddellijk mijn test doen.
Ik nam een douche en zag reeds enkele van de dames van de organisatie.
De organisatie zorgde voor vijf dametjes. In principe concentreer ik mij op de koppels, maar deze keer noteer ik met en stip Natasha. Een slank blondje echt mooi en enorm geil. Om 1240 liet ze zich al aan de bar volop neuken zonder condoom. Vermits ik ze zo lekker vond heb ik haar op een barkruk geneukt en volgespoten, na een vijftal mannen. Dus om 13.05 stond ik reeds onder de douche en dronk daarna iets. Natasha was ondertussen een kamer ingegaan en neukte en pijpte er op los. Het zaad droop uit haar kutje. Ik nam wat rust. Ondertussen waren er drie koppels toegekomen, die na een drankje de kamers indoken. Ze lieten zich lekker neuken en er was voor iedere smaak wel wat bij. De andere dametjes van de organisatie deden hun sessies ook. Rond 1400 was ik genoeg uitgerust en ging voor een tweede neuksessie, ditmaal met een tenger dametje in zwarte jarretellen met kleine borstjes, ik schat haar rond de vijftig. Ze had al heel wat lul en zaad in haar kutje gekregen. Ik wachtte op mijn beurt en neukte en spoot haar ook vol. Dus 14.15 weer gespoten en weer douchen. Dan wat eten en wat rondkijken. Tussen 14.00 en 15.00 waren er nog drie koppels bijgekomen. Deze drie koppels waren ook actief, maar ik moest nog wat rusten. Later kwam er nog een koppel bij (de gekende ronde blonde dame met een brilletje, die steeds een rokje of kleedje draagt EN die zich graag laat volspuiten). Ik heb rond 15.30 nog een sessie gedaan met een koppeltje dat reeds rond 13.00 aanwezig was. Klaargekomen, douchen nog iets drinken en toen ben ik maar vertrokken, want er zat voor mij niets meer in! Er waren redelijk veel mannen, zoals altijd! Weer waren er niet voldoende kastjes. Maar iedereen kwam aan de beurt. De organisatie beloofde op haar website 11-13 vrouwen, er waren 5 dametjes van de organisatie en 7 koppels. Elke dame was actief, dus het klopte. Van de koppeltjes kende ik er 3 al, er waren voor mij dus 4 nog niet gekende. Volgende sessie 30 Jan, terug op dinsdag, ik zal er zijn.

Bedankt voor deze uitgebreide beschrijving! Ik was ook eerst van plan om te gaan, maar ben er door omstandigheden niet geraakt.
Keek er wel naar uit!
Leuk te lezen dat het zaad zo rijkelijk vloeide!

Ik heb enkele praktische vraagjes wel.

Zelf kick ik enorm op zaad... Ik vermoed dat iedereen die op de gangbang aanwezig is ook volop geniet van al het sperma dat aanwezig is op en in de dames.
Mag je het zaad op een poes proper likken? Of moet je al het zaad laten hangen zodat de volgende persoon ook lekker gesmeerd kan neuken?

Moet je je lul opkuisen als je van de ene zaadpoes naar de andere zaadpoes gaat? Of is het geen probleem om het zaad op je lul te houden?

Heb je contact gezien tussen mannen? Een lul die net uit een zaadpoes komt en die wit ziet van al het sperma vind ik een prachtig zicht. Ik maak die graag even proper met mijn mond voor dat lekker zaad in de douche verdwijnt. Kan dit? Heb je dit zien gebeuren?

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
Een kutje uitlikken lijkt me moeilijk, want zo een vrouwtje wordt natuurlijk overrompeld, er staan heel veel mannen rond om hun beurt af te wachten. Ik heb wel al gezien dat de eigen partner het deed. Je kan het wel vragen natuurlijk.
Van de ene kut naar de andere gebeurt wel, maar niet alle dames willen dit.
Een lul proper zuigen? Nooit gezien, je zal het moeten vragen

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
Creampiepat zei:
Hello,
Een kutje uitlikken lijkt me moeilijk, want zo een vrouwtje wordt natuurlijk overrompeld, er staan heel veel mannen rond om hun beurt af te wachten. Ik heb wel al gezien dat de eigen partner het deed. Je kan het wel vragen natuurlijk.

Duiken er soms eigenlijk soas op? Al verhalen gehoord?
Lijkt me sterk ook dat meeste van die dames ondertussen al geen herpes hebben bvb.

Ga sowieso eens gaan. Hoop dat Melanie Moon nog eens komt opduiken!

A

Anonymous

Guest
xavierke zei:
Heb je contact gezien tussen mannen? Een lul die net uit een zaadpoes komt en die wit ziet van al het sperma vind ik een prachtig zicht. Ik maak die graag even proper met mijn mond voor dat lekker zaad in de douche verdwijnt. Kan dit? Heb je dit zien gebeuren?

Met SOA's tijdens gangbangs valt het gelukkig erg mee. Heb althans zelf nog nooit iets opgelopen (hoewel ik me van het risico bewust ben) en ook nog niet gezien dat iemand positief werd getest. Waar ik als deelnemer wel echt moeite mee zou hebben, is homoseksueel gedrag tijdens gangbangs. We weten allemaal dat de risico's binnen de homo-scene vele male groter zijn dan binnen het hetero-circuit. Nog los van dat het mij direct een "slappe" zou bezorgen, ik zou ook direct vertrekken als ik het zou zien dat mannen elkaar zouden beginnen pijpen. Dat iemand in een soort van "cuckold"-fantasie het kutje van zijn vriendin dient schoon te likken, is voor mij nog acceptabel. Een stap verder, en ik ben bang dat we de homo- en de hetero-scene teveel vermengen. Met alle grotere risico's van dien. Eigenlijk zijn dit 2 van mijn gedragsregels: (1) geen anaal contact, ook niet met de dames. Want dat maakt het risico groter. (2) zeker ook geen biseksueel contact tussen mannen. Als zoiets je aanspreekt, bezoek een bi-gangbang die ook als bi-gangbang geafficheerd wordt. Maar blijf alsjeblieft weg van een hetero-gangbang. Uiteraard niet uit te sluiten dat dergelijke mensen erbij zijn, maar hoop dat ze hun verantwoordelijkheid om zich regelmatig te testen etc. HEEL serieus nemen en hun voorkeuren elders uitleven. Niet omdat ik iets heb tegen biseksuelen of homoseksuelen. Helemaal niet. Maar een hetero-gangbang is een gangbang voor hetero's.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
xavierke zei:
Creampiepat zei:
Hello,

Duiken er soms eigenlijk soas op? Al verhalen gehoord?
Lijkt me sterk ook dat meeste van die dames ondertussen al geen herpes hebben bvb.

Ga sowieso eens gaan. Hoop dat Melanie Moon nog eens komt opduiken!

Uiteraard zullen er best SOA's opduiken wamt er wordt volop geneukt zonder condoom met uitsluitend creampies. Er wordt uitsluitend op HIV getest dus iemand met een SOA komt ermee weg. Aan mijn 1e bezoek op de spermagames had ik al gelijk een SOA opgelopen (chlamydia en gonnoroe) dus dan zit de schrik er wel even in om nogmaals te gaan maar daarna niets meer opgelopen.

Feit is wel dat de kans om iets op te lopen niet onderschat mag worden met zoveel volk. En als je wat krijgt is het onmogelijk om erachter te komen bij wie of van wie je het hrnt opgelopen. Maar het blijft wel geil zo'n spermagamesgebeuren en het risico neem je dan voor lief.

xavierke

Toogplakker
20 dec 2017
147
47
AllesZonderCondoom zei:
xavierke zei:

Met SOA's tijdens gangbangs valt het gelukkig erg mee. Heb althans zelf nog nooit iets opgelopen (hoewel ik me van het risico bewust ben) en ook nog niet gezien dat iemand positief werd getest. Waar ik als deelnemer wel echt moeite mee zou hebben, is homoseksueel gedrag tijdens gangbangs. We weten allemaal dat de risico's binnen de homo-scene vele male groter zijn dan binnen het hetero-circuit. Nog los van dat het mij direct een "slappe" zou bezorgen, ik zou ook direct vertrekken als ik het zou zien dat mannen elkaar zouden beginnen pijpen. Dat iemand in een soort van "cuckold"-fantasie het kutje van zijn vriendin dient schoon te likken, is voor mij nog acceptabel. Een stap verder, en ik ben bang dat we de homo- en de hetero-scene teveel vermengen. Met alle grotere risico's van dien. Eigenlijk zijn dit 2 van mijn gedragsregels: (1) geen anaal contact, ook niet met de dames. Want dat maakt het risico groter. (2) zeker ook geen biseksueel contact tussen mannen. Als zoiets je aanspreekt, bezoek een bi-gangbang die ook als bi-gangbang geafficheerd wordt. Maar blijf alsjeblieft weg van een hetero-gangbang. Uiteraard niet uit te sluiten dat dergelijke mensen erbij zijn, maar hoop dat ze hun verantwoordelijkheid om zich regelmatig te testen etc. HEEL serieus nemen en hun voorkeuren elders uitleven. Niet omdat ik iets heb tegen biseksuelen of homoseksuelen. Helemaal niet. Maar een hetero-gangbang is een gangbang voor hetero's.

Ik snap dat dit thema gevoellig ligt, net daarom vraag ik het!
Interessant hoe jij je ideale bare gangbang ziet, maar je snap ook wel dat jouw theorie ver van de realiteit ligt.

Op een spermafestijn zoals deze ga je gewoon sowieso bi-mannen hebben rondlopen.

Ik ben al eens naar een gay sauna geweest om mijn drang naar zaad te stillen... maar het gaat er alles behalve proper aan toe, dus vermijd ik dat nu. Snap compleet wat je bedoelt hoor qua risico's.
En hetero mannen kunnen geven goed ook genoeg beestjes naar het feestje meenemen hoor. Kans op HIV echter is wel lager.

Vroeger organiseerde gangbangnation bi gangbangs, maar ze zijn er helaas mee gestopt... moet hen nog altijd eens achter de reden hiervoor vragen.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, ik heb er nog niets over opgevangen. Als ik naar zo een gangbang ga, zijn het voor mij altijd vluggertjes, t.t.z. 2 a 3 minuten neuken, al dan niet klaarkomen en douchen. Ik laat me om de 6 a 8 weken volledig testen, nog nooit een probleem gehad. Ik ben nog getest begin december en ga nu 22 januari terug. Dus net voor de volgende spermagames gangbang. Het kost mij iets meer dan 60€ aan labokosten, maar dat heb ik er voor over.

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
Ik was er ook afgelopen woensdag en het was een geweldige dag, wel drukker dan ik eerder heb mee gemaakt. Mijn vaste SG maatje en ik moesten daardoor een kluisje delen ( de drukte was voorzien). We waren er al vroeg, de test binnen 5 minuten klaar dus ik kon lekker op tijd met mijn benen wijd!
Een kutje (proper) likken is zeker wel mogelijk, maar gewoon afhankelijk van de betreffende dame, zelf heb en houd ik het zaad graag in mijn kutje. Dit keer heb ik echter een uitzondering gemaakt voor een heerlijke man die ik daar ontmoette.
Er waren weer leuke stellen, Nederlandse stellen vooral.
Alles was weer goed geregeld en ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan, ik denk dat voor mij de eerste mogelijkheid het feestje van eind februari is

pieter1989

Toogplakker
29 apr 2016
185
9
sprmktje zei:
Ik was er ook afgelopen woensdag en het was een geweldige dag, wel drukker dan ik eerder heb mee gemaakt. Mijn vaste SG maatje en ik moesten daardoor een kluisje delen ( de drukte was voorzien). We waren er al vroeg, de test binnen 5 minuten klaar dus ik kon lekker op tijd met mijn benen wijd!
Een kutje (proper) likken is zeker wel mogelijk, maar gewoon afhankelijk van de betreffende dame, zelf heb en houd ik het zaad graag in mijn kutje. Dit keer heb ik echter een uitzondering gemaakt voor een heerlijke man die ik daar ontmoette.
Alles was weer goed geregeld en ik kan niet wachten tot ik weer kan gaan, ik denk dat voor mij de eerste mogelijkheid het feestje van eind februari is

Hoeveel mannen heb je dan geneukt als ik vragen mag?

Voormalig lid 6074

Toogplakker
13 jul 2017
44
47
pieter1989 zei:
sprmktje zei:

Hoeveel mannen heb je dan geneukt als ik vragen mag?

Dat schat ik op ongeveer 40

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
ik vond het ook een ongelooflijke namiddag. Volop actie, geile zeeeer actieve koppels. Ik ben er einde Januari en waarschijnlijk ook einde Februari.
Ik heb tevens een lekker Nederlands dametje geneukt!!!

Terug
Naar boven