SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

voodoo1

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
514
574
probeer eens google maps zou ik zeggen. Die kan je vast vertellen hoe lang het rijden is

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello,
ga naar de spermagames website, je kan dan hun programma bekijken en het adres terugvinden.
Voor de Belgen zijn twee locaties geschikt, voor wat betreft de afstand.
WULFRATH ( NRW= Nord Rhein Westfalen)
RHEINBACH in de buurt van Bonn.

Vichel

Toogplakker
20 dec 2016
26
2
Gaat er iemand op 31.1.17 naar de Spermagames gangbang?
Is er een mogelijkheid om te carpoolen vanuit Nederland (Rotterdam/Amsterdam)?
Uiteraard betaal ik mee aan de benzine en eventueel entreeprijs.

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, heb ik geluk zeg!! Ik kan morgen met een dametje wiens vriend op reis is naar Wulfrath!! Zij heeft geen transport, ik rijd en kan gratis binnen. Ik maak een verslagje op naderhand!!

A

Anonymous

Guest
Hallo creampiepat,

Is het een mooi vrouwtje?

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Hello, het is niet echt mijn type. Maar is ook niet belangrijk, eens binnen gaan we onze eigen weg (doet ze trouwens ook met haar vriend).Ze is echt wel onverzadigbaar! Ik verwacht weer wat actieve koppels, dat vind ik toch het fijnste!

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.877
Vraagje: als je mee wil doen moet je je dan vooraf aanmelden of kun je gewoon binnenlopen en afrekenen?

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Je kunt zo binnenlopen, betalen, test laten afnemen en na 10 minuten armbandje afhalen en je in het gewoel storten. Veel plezier.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.877
Ik vraag mij af of Bonita de Sax ook aanwezig is op 13 juni in Wulfrath? Op de sites "fickanzeiger en spermagames" staat ze namelijk niet vermeld maar wel op "sexjobs bare gsngbangs". Wel verwarrend zo.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.877
Gisteren voor de eerste keer naar bovengenoemde locatie afgereist. Het was goed te doen met openbaar vervoer maar het kost wat tijd. Eerst vanuit Arnhem centraal naar Dusseldorf hbf; dan de S-bahn28 naar Mettmann Stadtwald en daar nog de bus 746 naar Velbert. Bij halte Willemshohe uitgestapt en nog zo'n 700m lopen naar de uiteindelijke eindbestemming.

Bij de theke afgerekend en sleutel gekregen en kreeg een bandje voor om mijn pols met daarop het nummer van de locker en aankomsttijd. Ik was er rond 13.15 uur. Daarna gelijk door naar de ruimte voor een testje. Me omgekleed en daarna terug naar de testruimte voor de uitslag waarna de dame me veel plezier wenste. Mijn kostbare spullen in de locker gedaan en een douche genomen. Wel best klein trouwens die doucheruimte want er is maar plek voor 3 man en even je handdoek, boxershort etc. neerleggen was moeilijk want daar was nauwelijks voor.

Gelijk naar de bar gegaan en een colaatje besteld. Ik had hem nog niet helemaal op maar was uiteraard erg nieuwsgierig naar de ruimtes en de dames. Ik werd door de barman toegesproken met de opmerking dat ik drank niet naar de kamers mocht meenemen dus de cola verder met rust gelaten.

Zag Tara Sky flink genomen worden in de grote ruimte. Erg aantrekkelijke meid met mooi postuur en flinke kont. Mijn pik was al gelijk stijf en niet veel later neukte ik haar. Helaas was ik zo opgewonden dat ik in no time mijn zaad diep in haar spoot. Ik wam haar later bij de lockers nog tegen. Ze stond met haar rug naar mij toe en ze had dat in de gaten en zei waar ik naar keek. Ik natuurlijk met het antwoord dat ze een geweldige kont had :lol:
Ik heb haar nog een keer volgespoten op een andere kamer maar toch één minpunt over haar en dat is dat ze alleen geneukt wil worden als je pik hard is want anders doet het pijn zei ze letterlijk. Ik dacht wat een bullshit maar ik mocht er niet in :( In het begin is dat allemaal niet zo'n probleem maar als je vaker hebt geneukt gaat het minder makkelijk om een stijve te krijgen en dan ben je bij haar aan het verkeerde adres. Het is verder best een bijdehante dame; dit in tegenstelling tot teener Penny die zich vaker en gemakkelijker liet nemen. Ongegeneerd liet ze haar kut tonen en spreidde haar benen toen ze voor de zoveelste maal werd volgespoten. Het sperma droop uit haar kut. Erg geil om te zien en ik kreeg zo weer een stijve bij deze aanblik terwijl ze met haar vingers in haar kut vol met sperma roerde. Vele kerels storten zich op haar waarbij ze haar in kousen gehulde benen lekker spreidde en ze kreunde er aangenaam bij. Heb haar ook een paar keer genomen maar qua voorkomen deed Tara mij veel meer want Penny is een stuk slanker en heeft minder volle billen.

Dan was er nog een trans TS Ovalie. Zij was alleen bezig in de grote ruimte en werd vaak langdurig door enkele kerels geneukt maar ik heb het niet zo op dit soort "types" dus heb haar/hem dan ook met rust gelaten.

Er was aangekondigd dat er 5 dames zouden komen. Helaas zou Bonita de Sax niet komen. De theke zei iets van dat ze a.s. een gangbang zou hebben en daarom niet meedeed. Ik dacht bij mezelf van wat een onzin. Pas 1 dag voor de aankondiging is Bonita van de website gehaald en op de andere "sexjobs barebangs en fickanzeiger.net" stond ze nog gewoon vermeld met foto. Ik baalde dus en later zou ook Roxxy niet komen dus maar 3 dames en das niet veel. De theke hield nog even een toespraak in het lounchegedeelte terwijl ik bij de lockers stond. Ze stelde de aanwezige dames voor en kwam dus met de mededeling dat Roxxy had "abgesagt". Ook zei ze nog want over de veranderingen per 1 juli wanneer de nieuwe Duitse prostitiutiewet in werking treedt. Ben van plan om op 27 juni weer te gaan en zal dan nog eens informeren hierover.

Er was verder maar 1 paar komen opdagen met een wel zeer aantrekkelijke meid met flinke kont en borsten maar die borsten gingen niet overboord helaas en haar partner lag languit op bed terwijl zij hem geknield pijpte. De ene na de andere man neukte haar dus in doggy maar haar partner bleef maar liggen. dat was jammer want had haar graag in missio "mijn lievelingsstandje" vol willen spuiten. Ze bleven nog een poosje maar actief heb ik ze niet meer bezig gezien.

Dan was er nog een stevige meid maar die deed het alleen met condoom. Jammer; want na wat neukbeurten kom ik op deze manier niet klaar.

Dan was er nog een vrouw die wat later binnenkwam en bij de bar een kerel pijpte. Er kwamen er steeds meer bij en dat was wel een geile bedoeling terwijl ik een collatje nuttigde. Later ging ze zitten op de bank en ging een beetje languit liggen en de ene na de andere vent neukte haar geknield. Heb haar ook genomen maar ze voelde wel apart aan van binnen. Later kreeg ik van een Nederlandse man te horen dat ze vroeger een man was en helemaal is omgebouwd tot vrouw en ook een hormonenkuur heeft ondergaan. Daar schrok ik best wel een beetje van want had het niet in de gaten want in tegenstelling tot TS Ovalie was ze veel vrouwelijker en niet gespierd. Het idee en toen ik haar leeftijd te horen kreeg was ik (onaangenaam) verrast. Ze zou hier veel vaker komen. Ik heb haar verder niet in de kamerruimtes gezien. Ze begaf zich alleen in het lounchegedeelte.Als ik dit van te voren had geweten had ik haar wellicht genegeerd maar ze straalde helemaal en liet zich gewillig nemen en daardoor nam ik haar ook. Heb rond 18.45 uur het complex verlaten want wist niet precies de aansluitingen voor de terugweg.

Conclusie: tegenvallende opkomst van vrouwen. Gelukkig was het aantal mannen nog redelijk laag voor "Wülfrathbegrippen" waardoor je nog redelijk goed kon neuken. Tara Sky is voor mij een zeer aantrekkelijke sexy meid. Trouwens; ik vroeg nog aan de theke dat als ik over 2 weken weer zou komen of ik dan geen test meer hoefde te doen waardoor je 20€ uitspaart. Helaas is deze test maar 7 dagen geldig dus je zult je altijd moeten testen.

De volgende gangbang op 27 juni wil ik zeker nog een keer meemaken want de opkomst was deze keer zeer mager en kan alleen maar beter worden.
Elina Flower, Tara Sky, Dacada, Jessy Jay en studente Rita zullen dan komen las ik bij de lockerruimte en dan moeten er zeker ook meer paartjes komen want ze gaat uit van gemiddeld zeker 3 paartjes. Helaas is die belofte gisteren niet waargemaakt.

marius13

Ervaringsdeskundige
24 jan 2016
255
50
Heb het plan opgevat om de 27 e ook met de trein en bus naar wulfrath af te reizen

johannes

Snuffelaar
11 aug 2015
5
24
Flipper zei:
ik ben benieuwd! Zijn de parties daar een beetje te doen qua man/vrouw verhouding?
Er zijn natuurlijk veel meer mannen dan vrouwen. Aan het begin van de GB kan het nog wel eens dringen zijn, maar zodra de mannen voor de eerste keer hun kruit verschoten hebben wordt het al snel veel rustiger. Dus als je een hekel hebt aan wachten kunnen beter na 16:00u komen. Je kan dan vrijwel altijd meteen van bil. Nadeel van later komen is dat er minder met sperma gevulde kutjes zijn om te neuken. De dames werken namelijk in shifts en ik vermoed dat ze in de pauzes hun kutjes schoonmaken. Ik kan mij voorstellen dat het aan de bar zitten met een kut waar de sperma uitloopt niet echt fijn is voor zo'n dame. Cuckold koppels die erop geilen dat de dame door veel verschillende mannen volgespoten wordt kunnen om die reden dan ook het beste vroeg komen. Jonge mooie slanke vrouwen kunnen dan rekenen op een neukpartij met zo'n 30 verschillende mannen. Maar ook voor vrouwen die niet mooi, jong, of slank zijn is er genoeg te neuken. Veel mannen maken er namelijk een sport van om tijdens een GB zoveel mogelijk vrouwen te neuken. En zelfs de lelijkste vrouwen gaan goed doorgeneukt naar huis met minstens enkele interne donaties. Hoeveel mannen er zijn is afhankelijk van het weer en het jaargetijde. In de zomer is het veelal wat rustiger dan in de herfst en winter. De sfeer is altijd goed. De dames zijn aardig, het personeel is aardig, en het publiek is ook aardig.

enjoyerik

Toogplakker
27 mrt 2015
141
2
marius13 zei:
Heb het plan opgevat om de 27 e ook met de trein en bus naar wulfrath af te reizen
Hier nog een..... of iemand met een auto moet met 1-3 passagiers (een deel van) zijn entree terug willen verdienen :).

stevenvdp

Toogplakker
20 sep 2016
41
3
Ik zou graag volgende week gaan ik had juist nog een vraag moet ik mij op voorhand inschrijven voor deze gb ik kan ook niet goed duits spreken is dit een probleem op de gb zelf ? Bedankt voor de info

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.877
stevenvdp zei:
Ik zou graag volgende week gaan ik had juist nog een vraag moet ik mij op voorhand inschrijven voor deze gb ik kan ook niet goed duits spreken is dit een probleem op de gb zelf ? Bedankt voor de info

Ja; je moet je eerst aanmelden. Kan telefonisch of via hun website. En veel Duits hoef je niet te spreken. Bovendien zijn er altijd medelanders op zo'n party.

Terug
Naar boven