SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Creampiepat

Toogplakker
29 dec 2015
194
36
Ik vraag me af wie dat Skinny lady is. Ze staat aangemeld, was ook al einde Juni aangemeld. Ik weet echter niet wie het is.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Gisteren in Wülfrath geweest. Files vielen mij reuze mee, 2,5 uur rijden. Het was enorm druk en veel te weinig dames. Er waren twee mooie dames aanwezig die van 2,5 kletsen in de bar weg werden gestuurd omdat ze niet in actie kwamen. Geheel terecht, maar dat lostte het probleem niet op...:)

Uiteindelijk ben ik tot 18.30 en heb ik 4 dames van een ligging kunnen voorzien. Dus wat dat betreft niets aan de hand. Maar om 17 uur was de verhouding 25 heren op 1 dame. Dat was niet goed.

Volgende keer hoop ik het weer beter te treffen.

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Gisteren in Wülfrath geweest. Files vielen mij reuze mee, 2,5 uur rijden.

Het was enorm druk en veel te weinig dames. Er waren twee mooie dames aanwezig die na 2,5 uur kletsen in de bar weg werden gestuurd omdat ze niet in actie kwamen. Geheel terecht, maar dat lostte het probleem niet op...:)

Uiteindelijk ben ik tot 18.30 gebleven en heb ik in het totaal 4 dames van een lozing kunnen voorzien. Dus wat dat betreft niets aan de hand. Maar om 17 uur was de verhouding nog 25 heren op 1 dame. Dat was niet goed.

Volgende keer hoop ik het weer beter te treffen.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou ja klaasgraag,

Ik heb de laatste dame mee naar huis genomen, het is idd zo dat er nog maar een meid aanwezig was, maar er was ook niemand meer actief alle mannen het waren er 11dt. hadden het Voorraad zakje leeg.
Bovendien zat Dacada nog in de kantine en had dus ook geen zin meer in lege/slappe pikken.
Je mag er om 10.30u binnen en neuken voor God en je vaderland voor 120€.
De dag was meer dan perfect

Alex

BareClaire

Snuffelaar
26 jan 2020
13
24
Sluit me idd bij Alex aan was er die dag ook bij en als vrouw moet je er echt voor 12u zijn om een echte Gangbang mee te maken want de vrouwen daar zijn allemaal zodanige leeuwinnen dat ze het gewoon in iets meer dan 3 uur opkuisen daar. Zelf vind ik het heerlijk de drukte en het enorme mannenoverschot kan me daar echt helemaal gek laten neuken, maar ben er dan ook altijd bij opening al :lol:

Kijk alweer uit naar de volgende over 2 weken :p

BareClaire

Snuffelaar
26 jan 2020
13
24
Sluit me idd bij Alex aan was er die dag ook bij en als vrouw moet je er echt voor 12u zijn om een echte Gangbang mee te maken want de vrouwen daar zijn allemaal zodanige leeuwinnen dat ze het gewoon in iets meer dan 3 uur opkuisen daar. Zelf vind ik het heerlijk de drukte en het enorme mannenoverschot kan me daar echt helemaal gek laten neuken, maar ben er dan ook altijd bij opening al :lol:

Kijk alweer uit naar de volgende over 2 weken :p

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
Edit moderatorteam: quote verwijderd!

Wij verheugen ons er ook enorm op om weer lekker te spelen de 27e!

En ik, Sofie, hoop op een heleboel mannen, die mij en BareClaire heerlijk zullen volspuiten.. Zin innnn :D :p

Leuk als jullie mannen ons hier laten weten wat jullie willen en echt geil vinden!

xx Sofie en Peter

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
Wij verheugen ons er ook enorm op om weer lekker te spelen de 27e!

En ik, Sofie, hoop op een heleboel mannen, die mij en BareClaire heerlijk zullen volspuiten.. Zin innnn :D :p

Leuk als jullie mannen ons hier laten weten wat jullie willen en echt geil vinden!

xx Sofie en Peter

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Ik ga normaal gezien 27/09 ook naar Wulfrath.

Een vraag aan Sofie en Claire: is het ook toegestaan om jullie met condoom te neuken?

Het is een beetje als vloeken in de kerk hier misschien, maar ik vraag het toch maar.

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
Vorige week in reinbach geweest was een geil feestje.
De 27e ga ik weer naar Wülfrath.
Er is plek over in de auto ik rij vanaf leiden via Arnhem.

john91

Snuffelaar
21 sep 2022
2
0
Ik heb wel zin om te gaan. Ik kan geen privebericht sturen, maar Bartjuh90, zou ik mee kunnen rijden? En zo ja, waar afspreken?

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
Jan-v zei:
Ik ga normaal gezien 27/09 ook naar Wulfrath.

Een vraag aan Sofie en Claire: is het ook toegestaan om jullie met condoom te neuken?

Het is een beetje als vloeken in de kerk hier misschien, maar ik vraag het toch maar.

Natuurlijk kan dat maar persoonlijk kom ik juist om zonder condoom geneukt te worden... ;)
x Sofie

Bartjuh90

Snuffelaar
18 feb 2022
19
19
john91 zei:
Ik heb wel zin om te gaan. Ik kan geen privebericht sturen, maar Bartjuh90, zou ik mee kunnen rijden? En zo ja, waar afspreken?

Me kik is bartjuh1990 details bespreken we op kik.

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Bedankt voor je reactie, Sofie!

Ik snap dat je het liever zonder hebt, maar je zal me dinsdag wel herkennen als de enige mét condoom ;)

Spermakonijn1

Snuffelaar
25 sep 2022
5
1
Hallo allemaal ik zal me even voorstellen ik ben Vincent ben op veel feestje geweest maar Spermagames nog nooit eigenlijk. Nooit deze stap gedaan soort drempel. Ik ben heel potent en hoop daarom mijn zak leeg te kunnen maken bij andere gangbang nooit gelukt. Graag zou ik meer willen weten over dit bare feestje natuurlijk heerlijk puur natuur zonder rubber. Zo geil dat de dames vol worden gespoten door veel mannen. Ik hoor graag hoe en wat. Jammer dat je dit soort feestje niet in Nederland hebt word wel tijd xxx Vincent

Edward412

Toogplakker
12 jun 2015
106
3
Hallo allemaal, in de aankondigingen van de gangbangs kom ik Gundula niet meer tegen. Weet iemand of zij wel eens van de partij is of dat ze gestopt is? Bij voorbaat dank. Groet, Edward

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.879
Ik lees dat de volgende party in Wulfrath op 22 oktober plaats zal vinden. Klopt dit wel want dat valt op een zaterdag en volgens mij heeft het nooit op een zaterdag plaatsgevonden maar alleen op een maandag of dinsdag?

Overigens was ik er niet bij gisteren want ik koos voor saunaclub villa venus om nu dan eindelijk met mijn favoriete dame te kunnen kameren want ze is zeer gewild.

Hopelijk was het gisteren een geslaagde festijn met veel dames die rijkelijk werden volgespoten. Wil er de volgende keer zeker bij zijn maar zit even met de datum want van 22 oktober want of die klopt is voor mij onduidelijk.

Terug
Naar boven