SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Aardige gast

Toogplakker
22 dec 2016
25
15
Ik heb helaas verstek moeten laten gaan wegens de avond ervoor op mijn gezicht gegaan en voet verstuikt.......terwijl jullie al lekker bezig waren zat ik nog op spoed, :evil: hoop in orde te zijn tegen augustus :mrgreen:

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Wij konden afgelopen keer helaas ook niet en ik heb gehoord dat er veel meer mensen niet konden. Het was erg rustig. Zal wel vakantie zijn.

Wij kunnen pas in september weer, maar kijken er al weer enorm naar uit.

Om nog even op een eerdere vraag te reageren: Laura vindt het geil om zelf door meerdere mannen geneukt te worden, maar ze vindt het ook geil om te zien dat de pik van haar Anton in een vreemd kutje gaat omdat ze weet hoe dat voelt. Anton vindt het (net als andere mannen hier) geil om volgespoten kutjes te neuken. Hij vindt het bijzonder geil om het bekende kutje van Laura te neuken nadat vele bekende en onbekende mannen hun pik zonder condoom tussen haar lippen hebben geduwd en hun sperma diep naar binnen hebben gespoten.

Wij doen dit dus niet vanuit een onderdanigheid spel, maar omdat we het beide ontzettend geil vinden om met iedereen en zonder condoom te kunnen neuken.

Hopelijk tot snel,

Anton en Laura

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ik ben er ook in September Laura en heb veel zin om ook jouw kutje vol te spuiten maar hoe herken ik je?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Ik heb zoals vele dames zeggen een Versace tattoo op mijn rechter bovenarm en ben slank gebouwd.

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
@Robbie: Nog even terugekeken en ik zag dat je ook in april geweest ben en daar een recensie over hebt geschreven. Wij waren er toen ook. Je hebt Laura toen al ontmoet, want zij was de eerste die je in je beschrijving geneukt hebt. Maar we zien je in september en dan stellen we ons ook even voor.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Klopt Anton; het was zeg maar de donkere (zolder) kamer met een klein raampje waar je eerst even moet klimmen om binnen te geraken. Laura met bril lag aan de rechterkant en een andere dame links en jij zat daar tussen. Met Laura was het lekker neuken en toen ze haar benen spreidde en omhoog deed werd ik zo geil dat ik veels te snel mijn zaad bij haar naar binnen spoot.

thematrix

Toogplakker
14 apr 2015
69
5
Ik heb me ingeschreven voor de eerstkomende spermagames, maar kreeg geen mail die mijn inschrijving bevestigt terug. Is dat de normale gang van zaken?

Jan-v

Toogplakker
15 sep 2017
230
55
Dat is normaal ja. Bij het binnen komen wordt er precies ook niet echt gekeken naar deze aanmeldingen

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
Klopt; voor de corona waren ze daar best streng in maar nu wordt er niets eens meer gekeken naar een aanmelding.

Jean Vissers

Toogplakker
13 apr 2015
30
4
Vraagje hoeveel deelnemers man vrouw kan je daar verwachten en wat is de overheersende nationaliteit ?
Als ik dit forum lees komen er toch wel wat Belgen en Nederlanderers ?
Is er een sneltest voorzien aan de deur ? Is alles altijd zonder ?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Dat wisselt altijd, gemiddeld meer dan 12 vrouwen en 80 mannen.

Je mag ook met condoom

Alex

AntonGB

Toogplakker
3 okt 2015
49
30
Er zijn inderdaad veek Nederlanders en Belgen daar. Zeker onder de stelletjes.
Een test is altijd verplicht en wordt na binnenkomst afgenomen. Daarna mag iedereen zelf kiezen of die het met of zonder condoom doen. Maar vrijwel iedereen doet het zonder en er wordt alleen maar naar gevraagd als de vrouw het met wil.

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Ik ga weer naar het feestje, meerijden kan vanuit Ede of Arnhem. Ik ben daar om 10.45 tot 15.00 uur. Bericht via DM

jansen71

Toogplakker
9 mrt 2018
29
5
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die dinsdag 30-08 naar het SG feestje in Wulfrath gaan. Graag zou ik meerijden (tegen vergoeding uiteraard). Overal in de Randstad zou prima zijn.

Marc70

Snuffelaar
26 aug 2022
1
0
AntonGB zei:
Er zijn inderdaad veek Nederlanders en Belgen daar. Zeker onder de stelletjes.
Een test is altijd verplicht en wordt na binnenkomst afgenomen. Daarna mag iedereen zelf kiezen of die het met of zonder condoom doen. Maar vrijwel iedereen doet het zonder en er wordt alleen maar naar gevraagd als de vrouw het met wil.

Binnenkort maar eens heen,ben zeer benieuwd

klaasgraag

Toogplakker
2 jan 2019
93
20
Ik ga morgen naar Wülfrath, is er interesse om (tegen vergoeding) vanuit de Randstad mee te rijden? Benzine is wel iets goedkoper geworden, maar de reis is nog altijd duurder dan het feestje... :roll:
Groet, Mark

Terug
Naar boven