SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,

Ze gaan in de toekomst de maandag en dinsdag net zoals het voor het team past nemen.
Dus altijd goed op de datum kijken.

Gr Alex

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
NEU !!! Voll klimatisierte Räume !!!

Zag ik net op de site. Das lekker ! Heb er nu al zin in.

Tot dinsdag allemaal.

Gr. Kaatje

A

Anonymous

Guest
Bericht voor LP69 . Ik ben nieuw hier, maar volgens mij heb je geen emailadres ? dus kan ik je geen privé bericht sturen. Kan ik a.s. Dinsdag nog meerijden richting Wulfrath.

GJV64

Snuffelaar
28 apr 2022
4
0
Aurco overal... dat is lekker! Wij hebben er zin in, nu maar duimen dat niet teveel geile mannen op vakantie zijn :D . Iemand ervaring mee met party tijdens vakantietijd?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste Dano,

Iedereen heeft een mailadres moeten doorgeven anders kun je je niet registreren

Links boven druk je op de naam van de verzender, dan zie je wie het bericht heeft verstuurd

Je drukt op de button en klaar

Sterkte

A

Anonymous

Guest
Nogmaals bericht voor LP69. Ik kan niet via PB reageren, want dan geeft de site aan u bent net geregistreerd blahblah. Ik moet eerst meerdere berichten hebben geschreven om deze functie te kunnen gebruiken.

vanpimperseele

Toogplakker
28 jan 2017
96
17
Ik zou graag eens aan deze SpermaGames deelnemen. Niet zozeer om zelf bare te neuken, maar wel om zoveel mogelijk vreemd zaad te kunnen proeven (cum swapping, creampies proper likken,... ). Ben ik daarvoor hier op het juiste adres? Zo ja, hoe kan ik dit dan het beste aanpakken? Want ik veronderstel dat de meeste mannen het niet leuk zullen vinden dat daar een man na elke wildvreemde zaadlozing. die vrouw begint proper te likken?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Denk niet het goede adres. Er komen veel mannen dus is het vaak dringen geblazen; zeker bij een aantrekkelijke dame en zaadlikkers of -proevers lijken mij dan niet gewenst. Bovendien is het de bedoeling dat dames door vele mannen achter elkaar worden volgespoten zodat het kutje overstroomd van sperma en een zaadlikker is dan een storende factor. Ik zit bij zo'n bare neukfestijn trouwens ook niet te wachten op zaadlikkers want vind het weinig opwindend maar goed dat is mijn mening.

jansen71

Toogplakker
9 mrt 2018
29
5
vanpimperseele zei:
Ik zou graag eens aan deze SpermaGames deelnemen. Niet zozeer om zelf bare te neuken, maar wel om zoveel mogelijk vreemd zaad te kunnen proeven (cum swapping, creampies proper likken,... ). Ben ik daarvoor hier op het juiste adres? Zo ja, hoe kan ik dit dan het beste aanpakken? Want ik veronderstel dat de meeste mannen het niet leuk zullen vinden dat daar een man na elke wildvreemde zaadlozing. die vrouw begint proper te likken?

Likken op SG is volgens geen probleem. Wellicht in het begin een beetje dringen, maar na een uur of twee, zijn er toch aanzienlijk minder mannen en is het minder dringen geblazen. Er zijn ook stellen die hier juist op kicken dus als er een stuk of 7 a 10 koppels komen, heb je er vast wel een aantal tussen die dat prima vinden (alhoewel waarschijnlijk niet in het begin).

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
Robbie zei:
@Sofie en Peter

Jullie waren dus maandag 27 mei ook in Wulfrath maar hoe ziet Sofie er eigenlijk uit want ik heb 5 dames geneukt maar weet niet alle namen?

@Robbie

Hebben wij elkaar inmiddels al gesproken? Zo nee vinden wij het leuk als je ons een keer aanspreekt. We vinden je verslagen erg leuk om terug te lezen.

Gr Sofie en Peter

jansen71

Toogplakker
9 mrt 2018
29
5
Ik vroeg me af of er nog mensen zijn die morgen naar het SG feestje in Wulfrath gaan. Graag zou ik meerijden (tegen vergoeding uiteraard). Overal in de Randstad zou prima zijn, maar in principe kan ik ook de trein nemen naar andere plaatsen in NL (ten oosten van de Randstad).

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@Sofie en Peter

Lees net jullie reactie en leuk dat jullie mijn verslagen weten te waarderen. Excuses voor de vele taal- en spelfouten maar ik doe alles op mijn smartphone omdat ik niet over een computer beschik.

Ik vroeg nog op dit forum hoe Sofie eruit ziet en iemand reageerde daarop met als antwoord onder "Gastpaare" middelste foto. Je hebt zwarte kousen aan en gekleed in een doorzichtig zwart jurkje en je haar van opzij geschoren en je kijkt naar boven en staat tegen een wand en je rechterarm gebogen en je hand op de bil.

We hebben elkaar niet gesproken want had alleen een conversatie met Elina Flower. Ik denk dat ik in augustus en anders in september de Spermagames in Wulfrath aandoe en het lijkt me leuk om me aan jullie voor te stellen. Ik kom altijd vroeg en als jullie kunnen aangeven welk tijdstip jullie doorgaans arriveren dan wordt het wat makkelijker om jullie te traceren en vroegtijdig aan te spreken.

Hoop jullie dus te zien en te spreken in augustus en/of september.
Groetjes Rob

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Misschien een stomme vraag maar de Spermagames in Wulfrath vindt dat nou voortaan op een dinsdag plaats of geldt dat alleen voor de maand juli? Bvd

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
@Robbie
PS Om nog even antwoord te geven op je vraag.. wij zijn meestal ook vroeg aanwezig.

Tot snel!

Sofie en Peter

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
@Sofie en Peter

Helaas heb ik geen vrij kunnen krijgen voor dinsdag 30 augustus maar wel voor dinsdag 27 september dus hopelijk zie ik jullie dan over 2 maandjes en ik neem aan dat het weer op een dinsdag plaatsvind; toch?

Gr
Robbie

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.394
2.877
Ik was er vandaag helaas niet bij en ook in augustus moet ik verstek laten gaan maar kan/wil iemand wat zeggen hoe het gisteren was verlopen en met de opkomst van de dames en heren? Alvast dank

Terug
Naar boven