SpermaGames - Wülfrath (Diverse data)

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Het viel me op dat het weer op een dinsdag is.
Wegens persoonlijke omstandigheden van organisator Michelle zou Wülfrath voortaan op maandag zijn werd enige tijd terug gemeld.

Maakt verder niet uit, dinsdag komt mij beter uit :D Ik heb me ook opgegeven.

Gr. Kaatje

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
Rumba zei:
Sofie en Peter... :lol: :lol: :x :lol: :lol: :lol: :lol: :x :lol: :lol: :x :x :lol: :lol: :lol: :lol: :x :x :lol: :x :x :x :lol:

Fantast1 en fantast2 klinkt beter :roll: :(

@Rumba

We zullen ons netjes aan je voorstellen als je er bent... ;)

Tot snel..

Gr. Sofie en Peter

Sofie en Peter

Snuffelaar
29 aug 2021
11
5
We (Sofie en Peter) zijn de maanden juli, augustus en september bij alle SG party's in Wulfrath en Karlsruhe aanwezig.

Per oktober naast Wulfrath en Karlsruhe tot eind van het jaar ook aanwezig in Ulm, Freiburg en Rheinbach.

Ik hoop jullie sperma ergens op bovengenoemde locatie of meerdere locaties te ontvangen.

Het is aan jou waar jij je sperma bij mij achterlaten. Alles is beschikbaar, hoe meer hoe beter......:p :p ;)

Ik kan niet wachten om mijn creampie kutje, kontje en mondje te zien overlopen.

Kus Sperma slet Sofie :D :roll:

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.395
2.880
@Sofie en Peter

Jullie waren dus maandag 27 mei ook in Wulfrath maar hoe ziet Sofie er eigenlijk uit want ik heb 5 dames geneukt maar weet niet alle namen?

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Moeten jullie geen advertentie kosten aan barefan betalen ?

Lijkt me eerlijk.... niet ? :roll:

burrito

Ervaringsdeskundige
25 nov 2016
420
116
Zegt de man die het forum volspamt met berichten over die ene raamdame in Brussel.

Zielig stuk stront.

feynoord

Ervaringsdeskundige
27 jun 2017
371
146
Jan-v zei:
- Ik neuk zelf met condoom en was zeker niet de enige. Het viel me deze keer op dat er meerdere mannen mét condoom neukten. Heeft dit te maken met de geruchten rond SOA's die meer en meer circuleren? Voor alle duidelijkheid: geruchten niet specifiek rond de Sperma Games, maar van verschillende kanten hoor ik dat er meer ziektes in omloop zouden zijn.

In elk geval: blij dat ik er voor het eerst in twee jaar nog eens bij was :)

Jan je hebt 100 % gelijk met je rubbertje. Je dipt tenslotte in iemand anders sperma, en niet zomaar van één maar van meerdere deelnemers. Het is natuurlijk erg geil om dit allemaal te aanschouwen, niets mis mee. Mijn eerste gangbang die ik heb meegemaakt was in Kasteel Waterloo 1989.. dus loop al een tijdje mee. Vollop in het HIV tijdperk..en ook daar werd het zonder condoom geneukt, dus weet waarover ik spreek. Ik begreep ook niet waarom ze toen een jonge dame van 25 vol met sperma propten, maar het was wel een geil gezicht zekert als een bejaarde man in dat poesje klaarkwam :) :)

Gerbruin2002

Toogplakker
19 jul 2018
224
282
Tja… En toch is het 't allerlekkerste wat er is… Bare een voorgevuld kutje inglijden…. En uitlikken…
Ik loop al heel wat jaartjes mee en Wülfrath is een van mijn favoriete adresjes….
Maar nog nooit wat opgelopen… tuurlijk is er een risico. Maar blijkt in de praktijk gewoon erg mee te vallen.
Stoppen is geen optie voor mij.. ben gewoon verslaafd aan bare neuken en zaad….
Ik hoop nog lang te kunnen genieten van de gewillige sletjes Die zich bare laten neuken. Ben ze daar zeer dankbaar voor! 💦👅💦

GJV64

Snuffelaar
28 apr 2022
4
0
@Gerbruin; ook wij zijn er in juli in Wülfrath. Esther is een spermageile MILF die zich graag leeg laat likken (en volspuiten).

E&G

Aardige gast

Toogplakker
22 dec 2016
25
15
Man ik heb er zin in voor de 26ste, en ik ben dol op volgespoten kutjes uitlikken! Hoe herkennen we Esther? En hoe weten we wanneer ze wil uitgelikt worden?

Mvg, aardige gast.

GJV64

Snuffelaar
28 apr 2022
4
0
Esther maakt niet uit wanneer ze uitgelikt wordt. Wij zijn er op tijd, zij heeft kort donker haar en loopt in kimono of doll, hij is bijna 2mtr en stevig gebouwd.

willb

Snuffelaar
9 apr 2015
11
1
Sofie en Peter zei:
We (Sofie en Peter) zijn de maanden juli, augustus en september bij alle SG party's in Wulfrath en Karlsruhe aanwezig.

Per oktober naast Wulfrath en Karlsruhe tot eind van het jaar ook aanwezig in Ulm, Freiburg en Rheinbach.

Ik hoop jullie sperma ergens op bovengenoemde locatie of meerdere locaties te ontvangen.

Het is aan jou waar jij je sperma bij mij achterlaten. Alles is beschikbaar, hoe meer hoe beter......:p :p ;)

Ik kan niet wachten om mijn creampie kutje, kontje en mondje te zien overlopen.

Kus Sperma slet Sofie :D :roll:

Hoi Sofie en Peter,

Is Sofie ook de Sofie van de Spermastudio op 16/7?

Aardige gast

Toogplakker
22 dec 2016
25
15
GJV64 zei:
Esther maakt niet uit wanneer ze uitgelikt wordt. Wij zijn er op tijd, zij heeft kort donker haar en loopt in kimono of doll, hij is bijna 2mtr en stevig gebouwd.

Dank u voor de info, ik ga present zijn ;)

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Maandag 26 juli ga ik weer naar Wulfrath, ik kan vanuit Ede of Arnhem iemand meenemen. Ik ben om 10.45 daar binnen en ga om 15.00 of uiterlijk 16.00 uur weer naar huis. Doe je bericht even via DM als je mee wilt rijden.

Terug
Naar boven