Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

beter lezen Pietwies.....Hallo Robbie,
je hebt helemaal gelijk, ik had je gisteren ook niet in Rheinbach gezien.
het was onze doubledipper die deze onzin over de Gangbang in Rheinbach geschreven heeft.
Sorry kerel.
Op welk evenement was je? Ik was blij dat ik weer zo'n geweldig feest had meegemaakt. Altijd graag!!Vandaag op deze party geweest, er waren vier dames aangekondigd, waarvan ik er maar drie heb gezien. En laat ik nou juist voor die vierde zijn gekomen. De overige drie dames was er een bijzonder actief.
Bekijk bijlage 20014
De tweede dame heeft in de tijd dat ik er was, alleen maar in een bank gezeten in een hoekje en niets gedaan
Bekijk bijlage 20015
Ook de derde dame was in de tijd dat ik er was bijzonder passief, deed wel lullige dans show, maar helaas moet ik concluderen dat ik niet hou van strippers onder de cellulitis
Bekijk bijlage 20016
Het is best een aantrekkelijke vrouw, maar dan is die ik thuis heb zitten, wellicht wat ouder, maar vele malen aantrekkelijker, en zonder de cellulitis
De eerste dame heb ik een beurtje gegeven, maar die zat zo vol met glijmiddel dat er geen Eemmeer te behalen was.
Na 1 1/2 uur mijn spullen gepakt en naar luderlsnd gereden
Ik denk niet dat ik nog eens terugga naar Rheinbach
Vele leuke momenten beleefd bij sperma Games, maar het aanbod is voor mij op dit moment niet interessant
Ook de bezoeken de dames waren voor mij niet interessant
Ik hoop dat de mensen die de gang bangbezocht hebben het wel naar hun zin hebben gehad. Ik gun het iedereen van harte