Spermagames - Rheinbach

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Ik zou er heel graag heen gaan, maar ik ben pas 1x gevaccineerd. Een PCR test moet je dan bij een commercieel bedrijf laten doen, want de GGD doet dat niet zomaar, weer een € 120,-
Ik denk dat ik helaas maar moet wachten tot ik de 2e prik heb gehad, maar dat is de 22e al !!!

Gr. Kaatje

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.392
2.877
Je kunt je ook in Duitsland laten testen. Ik was bijvoorbeeld afgelopen maandag in Duisburg en lin het centrum langs de winkelstraat zag ik een testlokatie. Is gewoon gratis en geopend van 10 tot 18. Er zijn veel testlokaties dus afstand kan geen probleem zijn.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Ik heb net met Michelle geappt

Je moet volledig gezond zijn dus alleen dan mag je binnen.
Je mag echter in Duitsland gratis naar de test, de testen zijn idd gratis en is vlakbij de locatie in Rheinbach

Je mag ook hier testen maar wel in Engels is Duitse taal

Gr Alex

A

Anonymous

Guest
Hold your horses, praten we over een sneltest of een pcr test waar je pas later uitslag van krijgt?

A

Anonymous

Guest
Hold your horses, praten we over een sneltest of een pcr test waar je pas later de uitslag van krijgt?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Krijg ik niet helder

Ik het schlechte geval zul je daar ter plaatse een gratis test moeten doen

tracer76

Toogplakker
4 jan 2019
117
37
Ik heb mij dit weekend laten testen voor een toegang tot een duits hotel. In de buurt een gratis test laten doen en binnen 45 minuten via email de uitslag.

bobbeltje2

Ervaringsdeskundige
21 jul 2017
370
100
Voor zover ik heb begrepen moet je, als je uit Nederland komt een PCR test kunnen laten zien, dan nog iets met tijden dat ie geldig is. Als je in Duitsland een test laat doen is het de sneltest, als ik zo lees hoe "lang" het duurt voor je de uitslag hebt. Beetje met 2 maten meten.

A

Anonymous

Guest
Wellicht willen we te graag, eerst maar wat open en dan de regels volgen. Ik wacht maar geduldig af, heb er wel zin in!

lp69

Toogplakker
15 feb 2016
38
16
Hoe is het laatste feest geweest? Ik voldoe nog niet aan de voorwaarden, kon het daarom nog niet zelf ervaren. Ben natuurlijk wel razend nieuwsgierig hoe het is gegaan, met de opkomst, aantal dames en het voldoen aan de voorwaarden op de dag zelf?

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Nou,

Ik was er vandaag, door de dag genomen 100m
Er waren minstens 10 vrouwen
Je moest voor de vorm tijdens het wandelen het mondkapje dragen.de sfeer was prima,Linda had een mooie vriendin meegenomen en er waren naast Linda en haar vriendin nog 2 jongere dames.

Voor mij een bijzonder mooie dag.

Alex

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Beste,
Helaas wel ja, je moet een negatieve test hebben anders kom je er echt niet in.

Die kun je in Duitsland overal gratis laten maken.

Op 6 juli is weer in Rheinbach een GB zag ik gisteren

De Site maar verder in de gaten houden

Gr Alex

Randstadneuker

Toogplakker
29 nov 2020
38
4
Die testlocaties in Duitsland zijn die enkel in het Duits of ook in Engels af te doen? Ik spreek bijna geen woord Duits en ben eind juli volledig gevaccineerd, zou wel een x aan zo'n spermagames feest en gb video willen mee doen.

Met de auto heb je voor Duitsland overigens wel zo'n groene milieu sticker nodig niet? kan iemand iets hierover vertellen? ben heel benieuwd, de reacties over de feestjes klinken echt als een stoute droom.

Rumba

Ervaringsdeskundige
25 okt 2017
930
419
Kan eigenlijk niemand dergelijk feestjes in BE organiseren ? Wat houdt ons tegen, zijn de barrières?
Zou het leven en bare bangen toch heel wat eenvoudiger maken, niet ? ;)

B.Effer

Toogplakker
9 apr 2019
89
62
Randstadneuker zei:
Die testlocaties in Duitsland zijn die enkel in het Duits of ook in Engels af te doen? Ik spreek bijna geen woord Duits en ben eind juli volledig gevaccineerd, zou wel een x aan zo'n spermagames feest en gb video willen mee doen.

Met de auto heb je voor Duitsland overigens wel zo'n groene milieu sticker nodig niet? kan iemand iets hierover vertellen? ben heel benieuwd, de reacties over de feestjes klinken echt als een stoute droom.
Ik heb op deze website mijn milieusticker voor Duitsland besteld: Milieusticker Duitsland Kopen in België | Officieel Milieuvignet Duitsland
Kosten ongeveer €15. Wordt per post opgestuurd. Is wel een Belgische website, maar ik denk dat je in NL soortgelijke websites vind, of dat ze misschien ook wel naar NL verzenden.
Helaas al lang niet meer kunnen gebruiken. Ik hoop snel ook nog eens een recensie te kunnen posten hier.

tiffany

Toogplakker
12 aug 2020
83
96
Kun je de dames ook likken. Vind het heerlijk een volgespoten kut schoon te likken. Daarna zelf neuken.

Kaatje Tepel

Toogplakker
24 jul 2017
88
55
Randstadneuker zei:

Milieuvignet heb je alleen nodig als je de milieuzones in wil (grote steden) Rheinbach is een klein plaatsje langs de 61 en heeft geen milieuzone, dus je kan er zo heen rijden. (tenminste de laatste keer dat ik er was in mn 20 jaar oude diesel, voor de corona tijd)

Gr. Kaatje.

A

Anonymous

Guest
Bedankt Kaatje, dus ik ben nog steeds in de running om een keer te gaan als pendeldienst voor 4 andere forummers. Ik rijd vanuit Leiden.

Terug
Naar boven