SpermaGames - Karlsruhe

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Hallo,
Ik volg het forum al een paar maanden zonder iets terug te doen. Dus recycle wat verslagen (niet te oud) om terug te geven. Sorry nederlands is niet mijn taal dus gebruik een vertaler.

Bezoek aan SpermaGames - 21 oktober 2023 in Karlsruhe

De locatie

De locatie is onveranderd sinds mijn laatste bezoek een paar jaar geleden. Beneden is er een ruimte om te testen en persoonlijke spullen op te bergen. Boven is er een kleedkamer, een gemeenschappelijke ruimte met een bar, twee kleine slaapkamers en twee badkamers. Op de tweede verdieping is er een ruime kamer met een groot vierkant bed in het midden.

Aankomst
Ik arriveerde zoals gepland om 10:45 uur. Het toegangsproces verliep snel en ongecompliceerd, want er waren maar een paar mensen voor me. Na de test ging ik naar boven om me om te kleden en haalde ik mijn armband op, wat in totaal minder dan 10 minuten duurde.

Feest en hoogtepunten
Tegen 11 uur was ik klaar voor de eerste sessie met Elina en Claire, die elk een van de kleine kamers bezetten. Twee amateurs voegden zich bij een andere kleine kamer. Rond 11:45 kwam er een derde amateur in Elina's kamer, een vrouw van in de veertig met blond haar, vergezeld door haar vriend. Ze kreeg aandacht van een dozijn mannen, terwijl haar man af en toe oraal genot kreeg en zich met Elina bezighield. Ondertussen werd ik gevraagd om meer sperma voor haar mond te geven, wat ik graag deed. Het was een gedeeld genot en bracht de vrouw in verrukking.
Na mijn douche ging ik naar het dak waar Dacada haar eerste sessie begon. De blonde amateur van eerder herhaalde een sessie, dit keer op het dak, en het leek nog intenser, vooral in haar kutje. Haar pastelkleurige nachtjapon bleef doordrenkt met sperma omdat ze het niet had uitgedaan en ervoor had gekozen om het de hele dag besmeurd te houden.
De opkomst was aanzienlijk, maar niet overdreven druk. Er waren vooral veel vrouwen aanwezig. In de middag deden Dacada en het Nederlandse meisje nog een sessie op het dak, waarbij ze hun enthousiasme en bereidheid om elkaar te bevredigen lieten zien, waaronder een passionele 69-positie. Dit trok een aanzienlijke menigte die stond te popelen om mee te doen. Ik hoefde niet lang te wachten voordat ik mijn sperma in Dacada losliet, die onmiddellijk door haar Nederlandse vriendin werd afgelikt.
Aan de zijkant was een andere blonde amateur met kort haar bezig op een paar leunstoelen, aangemoedigd door haar vriend. Mannen vulden haar om beurten - er stroomde een rivier tussen haar benen en haar gezicht stond ook open voor gezichtsbehandelingen. Ik leverde een bevredigende bijdrage en sloot haar sessie af. De opwinding van het lesbische duo droeg waarschijnlijk bij aan twee gelijktijdige zaadlozingen.
Elina en Claire boden ook verschillende middagsessies aan in de kleine kamers. Dacada en de Nederlandse vrouw voerden nog een show op, maar deze was minder intens vanwege het kleinere aantal deelnemers dat bereid was hun aanbetalingen te doen.
In de namiddag arriveerde er een koppel dat in een van de kleine kamers kwam waar Elina zat. De vriend besteedde veel tijd om haar te plezieren en uiteindelijk boden ze haar aan één deelnemer aan. Jammer, want ze was best aantrekkelijk. Terwijl ze pauzeerde, hield hij zich bezig met Claire en Elina, genietend van hun bevrediging. Toen de middag ten einde liep, begonnen de meisjes te vertrekken. De Nederlandse probeerde nog een sessie op het dak, maar met minder deelnemers was het een korte ontmoeting. Hiermee eindigde mijn dag zonder een vierde ronde mee te maken.

Conclusie
Over het algemeen was de opkomst vrij gunstig, hoewel een paar mannen meer, vooral tegen het einde, welkom zou zijn geweest. Het evenement had minder deelnemers dan dat in Fribourg in augustus, maar er waren meer actieve vrouwen. Het Nederlandse meisje, vooral tijdens haar duo's met Dacada, liet een positieve indruk achter en ik zou niet aarzelen om terug te komen als ze deel uitmaakt van de line-up. De locatie zelf blijft aangenaam, vooral wanneer de actie plaatsvindt op het overdekte terras, met voldoende zitplaatsen en uitstekende verlichting.
Zoals altijd was het evenement goed georganiseerd en de deelnemers toonden hoffelijkheid en respect, met slechts een paar uitzonderingen. De meisjes waren uitzonderlijk, met enthousiasme, een glimlach en een grote eetlust. Na mijn drie hoogtepunten genoot ik van een ontspannende avond en overwoog ik de mogelijkheid om wat tijd door te brengen in een FKK etablissement om op te laden voordat ik de volgende dag naar het "The 9 Queens of Gang Bang" evenement in België zou gaan.

1720773273671.png

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Hallo allemaal,

Karlsruhe SG Party,

Ja dat is idd een feit ik ben er meerdere keren geweest, daar is het vaak heel druk maar de locatie kan dat goed aan er zijn veel lockers en er is heel veel ruimte. Tijdens laatste sessie van vorige maand zijn 20 vrouwen aanwezig geweest.

Gr bakker

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Volgende feest in Karlsruhe morgen met Dacada en Lynn, TS-Gianina, Claire, Blondes Gift, Heisse Nymphe. Ik heb al deelgenomen met Dacada en Claire (ook vorig jaar in Freilingen) en ze waren geweldig. De anderen ken ik niet, behalve Lynn, die ik op de gb01 video's heb gezien (blijkbaar niet mijn stijl). Ik zal er bij de opening zijn. Daarna kom ik snel terug.

1720774958696.png

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Veel plezier

Laat eens weten hoeveel dames er vandaag de weg naar Karlsruhe kunnen vinden, let wel ' er lopen gedurende de hele dag telkens nieuwe stelletjes binnen.

Gr bakker

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Bezoek aan SpermaGames - 13 juli bij KA

De locatie

De locatie is niet veranderd, maar wel een beetje geëvolueerd. Ontvangst buiten en testen direct vanuit een klein raam voordat je naar binnen gaat. De ruimte beneden is opnieuw ingericht met een bed en een ruimte met matrassen. Boven is een kleedkamer. De gemeenschappelijke ruimte met de bar en twee kleine slaapkamers en twee badkamers, en op de tweede verdieping een grote kamer ingericht op het dak, met een groot vierkant bed in het midden.
Deze kleine verandering lucht het ensemble op met een grote capaciteitskamer op de begane grond, maar spreidt ook eindelijk de ruimtes uit die de actie moet volgen over drie verdiepingen.

Aankomst
Ik arriveerde zoals gepland om 10.45 uur. Het was snel en gemakkelijk om tegelijk met drie andere mensen binnen te komen. Na de test ging ik naar boven om me om te kleden en haalde ik mijn polsbandje op. Alles in minder dan 10 minuten.

Samenvatting en hoogtepunten
Ik ben op tijd voor de eerste sessie om 11 uur stipt met Claire (kleine zaal op de 1e verdieping) en Lynn (nieuwe zaal op de begane grond). Er zijn duidelijk minder mensen dan in oktober. Lynn ging van kracht naar kracht en haar poes liep al snel over: een prachtig gezicht. Claire is echt een heerlijke deelneemster die echt lijkt te genieten met haar vriendje altijd in de buurt: een meisje dat ik steeds leuker vind. Ze moest deze eerste sessie echter afbreken vanwege een klein probleem. Lynn, ondanks haar enthousiasme en de opwindende rivier die zich in haar kruis vormt, wist me niet voor zich te winnen: ik had geen gevoel voor haar ondanks twee solide sessies.
De volgende waren Dacada en TS-Gianina op het dak. Die laatste is charmant en een klein succesje, maar TS zijn momenteel niet mijn ding. Dacada presteert zoals gewoonlijk: toegegeven, ze wordt ouder, maar haar lichaamsbouw is zeer goed onderhouden en haar motivatie is uitstekend en lijkt ongeveinsd. Ze schreeuwt om gevuld te worden, maar met een minder verheven en minder continue stem dan Sexy Susi, wiens continue speech ik "too much" vind. Ze lijkt te genieten en aarzelt niet om een wit lid weer in haar mond te nemen nadat het door haar volle kutje is gegaan. De aanblik van mijn voorganger die me geen ruimte heeft gelaten om haar mond te vullen, leidt tot mijn eerste bevrijding, die het volume van een dozijn voorgangers in haar kruis nog versterkt.
Een francofone amateur van in de vijftig arriveert vergezeld door een of twee kerels: ze lijkt in remissie te zijn van een blessure aangezien ze op krukken loopt. Ze wordt betrapt bij het doen van de staande ketting op hetzelfde moment als de sessie waaraan ik deelneem met Dacada.
Eerste show van de middag met Dacada en Claire. Meestal vind ik het saai, maar deze keer is het eigenlijk best leuk. Het feit dat Claire meedoet maakt het ook natuurlijker. Lynn neemt al snel de slaapkamer beneden over en Claire gaat naar het kamertje boven. Ik ga Claire een beetje betasten en laat snel los in haar mond. Het is de eerste keer dat Claire me gelijk geeft en de eerste keer dat ik haar zo aantrekkelijk vind.
Een meisje van in de veertig gekleed in het zwart (weer Franstalig?) komt binnen en begint achter jongens aan te lopen in het kleine kamertje naast Claire. Ze is schattig maar ik ben net klaar met Claire.
Dacada doet het nog een keer op het dak naast TS-Gianina. De opkomst zakt een beetje in maar het lukt me om haar een derde shot te geven dankzij een aantal van mijn maten die net voor mij hetzelfde hebben gedaan om haar gezicht te voorzien van een mondvol: een prachtig visioen van een mini bukkake, haar liggend, gevijld (en gevuld), terwijl ze in een paar minuten een half dozijn shots op haar gezicht krijgt.
Het is tijd voor mij om te gaan: mijn voorraad is op en de deelnemers lopen ten einde, dus er is geen teken van een nieuw hoogtepunt en er is ook weinig hoop dat er nieuwe fans zullen komen.

Conclusie
Zoals altijd is er tijdens de stoeipartijen op het overdekte terras voldoende ruimte om te zitten en te kijken, en het is er heel erg goed verlicht. De ruimte op de begane grond ziet er ook goed uit qua ruimte en verlichting: dat moet goed zijn als er veel publiek is; aan de andere kant betekent het ook dat je heen en weer moet lopen om geen opvallende actie te missen (wat goed is voor de activiteit, want het betekent dat je een paar trappen op en af moet).
Zoals gewoonlijk zeer goed georganiseerd.
De opkomst was lager dan in het najaar. Een paar internationale collega's. Twee amateurs vielen op (plus twee anderen die niet zo opvallend waren) maar ze waren ook niet zo geweldig als in de herfst, hoewel de tweede, in het zwart gekleed, geweldig leek maar niet synchroon met mijn sessies.
Al met al was ik een beetje teleurgesteld, omdat de sessie van oktober zo goed was geweest - zeker vanwege het feit dat er niet zoveel vrouwelijke fans waren, dat de line-up niet zo goed was als ik had gehoopt en dat er niet zoveel deelname was in het algemeen, wat betekende dat de sessies rustiger waren (maar ook dat de meiden niet zo vol zaten), maar al met al was het een geweldige dag.
Zoals gewoonlijk kom ik terug zodra ik de kans krijg.

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Next party in Karlsruhe tomorrow with Nora, Sofie, Joline, Manoeshka, Sweet Nymphe, ...
I really like Nora for having practiced it extensively at the last SGs I participated in. And I really like the setup in Karlsruhe especially when the terrace is used (space and lighting).
I will be there at the opening.
Register: https://sg-parties.com/15-02-25-karlsruhe/

karlsruhe-2-980x653.jpg

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Spermagames - 15.02.25 in Karlsruhe

Announcement from SG (translated from German):

It's Partytime!
❣ Special ❣: Surprise show!
Private couples and hot single women… Single men expressly welcome!
Guest couples from Showgirls & other highlights Guest couples: Sofie, Joline, Manoeshka, Sweet Nymphe, visitors from Switzerland… and of course other great guest couples 🙂
We invite couples and single women to a free trial day!!! !!!
There will be no filming or photography!!!
Shows several times a day, sexy dancing… Let yourself be carried away… enjoy pure eroticism and live out your fantasies. We provide the framework for this…
Day ticket: €130 including mandatory HIV test on site

This is my first participation in a SG since Dacada took over the organization.

The place
The place has not changed, but the layout is a little different from last summer. The downstairs room is reserved for payment, testing and storage of personal effects. Action on the upstairs rooms (the two small rooms) is on the covered roof terrace. Despite the cold weather, very pleasant temperature in all areas, including on the covered terrace. This terrace is one of the big highlights of Karlsruhe: two central mattresses and armchairs/sofas all around, natural lighting allowing the action to take place in excellent conditions including lighting.

Arrival
I arrived as planned at 10:45 am. Easy and quick entry at the same time as three other people. Once the test is done, I go up to change and then I go to collect my bracelet. All in less than 10 minutes.

The girls and couples present
  • Nora
  • Sofie
  • Manoeshka (?)
  • A little tattooed blonde
  • A couple with a slightly plump milf used to KA (French?)
  • A couple (French?) with a superb MILF very close

Summary and highlights
The action starts at 11am sharp in the small rooms of the 1st adjoining the Bar with Sofie, the little tattooed blonde and the couple with a slightly plump milf used to KA. Not my favorite places: small and lighting too dim for these games. However the girls chain together and quickly have their pussies full.
Around noon, Nora goes up to the terrace while the sessions in the rooms fade away. They chain together and quickly find themselves very full. I add a cumshot in her already very full pussy.
At 1pm, Sofie's show impaling herself on a huge dildo and involving a few men. She will quickly continue by going to the terrace. She will be joined by Nora and Manoeshka for a long and busy session. And by the very close couple for games perfectly in the SG theme.
Magnificent to see a double vaginal penetration requested by Sofie where three guys quickly linked up to offer her three creampies in double penetration in a few minutes. Her pussy is overflowing. Also magnificent is the extended 69 between Sofie and Nora: the guys keep cumming in their pussies. I take immense pleasure in filling Sofie's pussy with Nora's mouth nearby to clean me and lick Sofie's pussy. It goes on and I have time to recover to penetrate Nora and cum in her pussy once more.
A little regret for not having had (seized?) the opportunity to satisfy the MILF of the close couple.

Conclusion
As always, when the fun takes place on the covered terrace, there is space to sit down and watch, and it is very very well lit.
Very nice organization as usual with very little downtime.
A good turnout. Few international colleagues identified.
The session with the duo Sofie/Nora on the roof was FANTASTIC. For illustration, my shots 2 and 3 took place less than 30 minutes apart during the same session.
I set sail around 4pm and made a short stop in Dietzenbach (RTC "Aldi" FKK40) to take a break on the road.
As usual, I will go back as soon as I have the opportunity (cream parties - see report from Wednesday 2 days before - was of a much lower level ... first party with cream parties, maybe just unlucky)

chibi65

Snuffelaar
18 feb 2023
1
0
Yes, I can only confirm Snuffelaars report.
Sofie, as always, was without taboo.
The French milf, after a while, lost her shyness. The double 69 with her and Sofie, alternating my dick between her pussy and Sofies mouth was a dream...

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Wij komen zaterdag naar de SG-party in Karlsruhe.

Mijn geile, heel actieve Indische bbwtje heeft er zin in!

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Het was onze eerste keer in Karlsruhe, zeker niet onze laatste keer. Het was even moeilijk te vinden, en er waren geen lockers, maar verder alles helemaal ok. Mijn sletje is dan ook 57 keer goed geneukt, haar kutje werd voortdurend gevuld (altijd geil om het er tussendoor uit te zien lopen, haar billen kletsnat van het zaad), en ik heb zelf ook 6 keer mogen genieten van de beschikbare kutjes.

Tegen halfvijf was het wel "op" -- alle andere koppels waren al vertrokken -- en dan was het voor ons ook genoeg geweest. Dan terug 5 uur in de auto om naar huis te rijden, of toch, dat was het plan. Want we zijn toch nog ff naar Amai gereden om de dag af te sluiten.

Volgende keer dat het weer op een zaterdag is in Karlsruhe, zijn we er zeker weer bij.

Voormalig lid 44298

Snuffelaar
10 mei 2024
8
2
Hoe doen jullie dat doorgaans? Boeken jullie een hotel? Het is wel ver hoor. Ik overweeg de 27e te gaan (zou voor mij de tweede keer zijn, eerste keer was in Wachtendonk, dat viel nog wel mee), maar misschien ga ik ook helemaal niet. Ik heb nog geen beslissing genomen.

Gr.

VelvetThunder

Ervaringsdeskundige
28 mei 2024
513
829
Wij gaan de 27ste niet (wegens verjaardag in de familie), maar naar Karlsruhe (of indertijd Mörfelden) boeken we een hotelkamer voor de avond tevoren zodat we niet doodmoe op de gangbang aankomen, ja.

Het is voor ons 5 uur rijden, toch wel pittig.

pietwies123

Ervaringsdeskundige
27 sep 2018
807
438
Je zult idd een hotel moeten nemen, de reisafstand is te groot.
verder kan ik je de feestjes in karlsruhe en sowieso de zuidelijke feestjes van SG aanbevelen. vooral op de zaterdagen is er volop volk aanwezig.
eventueel kun je dan op de terugweg het festijn in Rheinbach meenemen.

veel plezier

Voormalig lid 44298

Snuffelaar
10 mei 2024
8
2
Dank voor je suggesties en info @pietwies123 Ik zal er eens rustig over nadenken. Ik ben iemand die niet van al teveel drukte hou.

Gr.

GGGfan

Snuffelaar
24 feb 2024
16
24
Back at SG Karlsruhe on January 24th with Keri, Elina, Sophia, etc.
I stayed for a good three hours, arriving at 11 AM.
- Keri is quite pretty, but perhaps doesn't play enough as a team player for my taste – always spending a lot of time with the same people during a session.
- Elina is still great, but unfortunately, she always chooses a room downstairs that's too small to showcase her talents. Still as insatiable as ever. Her pussy is always full and she likes to play with it and lick her fingers. Got one of my shot in her mouth.
- Chienne Sophia, a French girl, occupied the spacious and bright room upstairs. First time with her, and she's a star when it comes to SG games. Top-notch. Pussy got so full in each session and kept asking for more. Got some nice sloppy seconds and added my load twice. The star of the session.
A few amateurs, as always, who add a little extra spice.
Another successful experience at SG.

ShortNick

Ervaringsdeskundige
4 feb 2019
336
191
Morgen is er een feestje. Gebaseerd op het adres .. is dat in Sessorium (naar verluidt een fetish club)?

Op basis van Google Street View word ik niet veel wijzer. Ik ben in de buurt en kan wel wat tijd vrij maken.

Terug
Naar boven