Spannende openbare seks

Victor59

Ervaringsdeskundige
25 mrt 2024
260
282
Zijn er ook mensen hier die openbare seks hebben gehad op spannende plekken met een dvp? En zo ja hoe was dat?
Wat is de bedoeling van je vraag? Je geeft zelf al aan dat het spannend is om het openbaar te doen. Of het nou met een dvp of je vriendin is. En openbaar kan van alles zijn. In een parkeergarage, ergens op een bankje, in een weiland, in de bosjes, in een bioscoop of in de huiskamer van CC om maar een paar dingen te noemen. Dus wat wil je weten?

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
67
75
Wat is de bedoeling van je vraag? Je geeft zelf al aan dat het spannend is om het openbaar te doen. Of het nou met een dvp of je vriendin is. En openbaar kan van alles zijn. In een parkeergarage, ergens op een bankje, in een weiland, in de bosjes, in een bioscoop of in de huiskamer van CC om maar een paar dingen te noemen. Dus wat wil je weten?
Bioscoop of huiskamer van CC lijkt met het beste deze tijd van het jaar.

Michel010

Toogplakker
6 mei 2022
35
163
Ja een jaar of 3 terug in de zomer. Een veelbesproken dame hier. Ben haar naam even kwijt. Ze was in elk geval super aardig. Afgesproken in een bosje bij Spijkenisse. In alle 3 haar gaatjes zc lekker geneukt en haar mondje lekker volgespoten...verderop liepen mensen hun hond uit te laten. Best wel spannend.

johansex

Toogplakker
26 jun 2019
50
16
Ja een jaar of 3 terug in de zomer. Een veelbesproken dame hier. Ben haar naam even kwijt. Ze was in elk geval super aardig. Afgesproken in een bosje bij Spijkenisse. In alle 3 haar gaatjes zc lekker geneukt en haar mondje lekker volgespoten...verderop liepen mensen hun hond uit te laten. Best wel spannend.
Dat was Wendy. Heb haar ook een aantal keren geneukt in de bosjes. Was heerlijk en spannend. Helaas is ze gestopt.

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Ja, weliswaar te laat gezien voor een buitenavontuur. Wel nog twee keer gb totdat ze stopte met alles. Vooral door alle pesterijtjes om haar het werk onmogelijk te maken. Hoop dat ze toch nog eens zin krijgt!

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Eens met een ferm madam van op chatbabe in Aarschot op de parking vh station een cardate gehad. Ik reed toen met een Galaxy met geblindeerde ruiten en we waren achteraan bezig terwijl de combi van de blauw mannen controle aan het doen waren. Hielden die toch niet halt zeker pal naast m'n auto terwijl we bezig waren...ons effe stil gehouden tot ze verder reden. Hadden niks in het snuitje door mijn donkere ruiten.
Was wel effe spannend met die gasten op anderhalve meter afstand....

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
Nog eentje, dik 10 jaar geleden stond er regelmatig op afspraakjes een vrouwtje die afspraken maakte op de parking vd E40 in Haasrode. Weet begot haar naam niet meer. Ze sprak daar af en dan kwam ze bij u in de auto en moest je rijden naar de boskant. Nu is die parking heraangelegd en kan je zo ver niet meer rijden. Met die heb ik ook enkel keren afgesproken om naar die boskant te rijden.😁

Via chatbabe eens eentje gevonden van Sint Truiden, cardate gedaan op de ondergrondse parking van de Albert Heijn midden vd namiddag 😛

De carpool in Bekkevoort, ook eens eentje. Een jong studente van 20 jaar.

Met een collega eens het wc binnen gegaan tijdens de pauze.

Heb wel meerdere cardates gehad indertijd, meestal vond ik ze via chatbabe of daarvoor de VT4/TMF teletekst pagina's

69lover

Ervaringsdeskundige
30 mrt 2015
658
510
Jeetje, ik moet toch echt een auto gaan aanschaffen. In het OV lijkt me toch weer wat té spannend. Of in elk geval niet voor beginners op dit terrein zoals ik... Conducteur, doet u mee?

Djingo

Ervaringsdeskundige
31 mei 2015
383
453
@69lover te laat, de teletekst pagina's van VT4 en TMF bestaan niet meer, zelfs de zenders niet meer 😁
En chatbabe is niks meer te vinden buiten fakers

Single67

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
306
690
Wel een paar leuke ervaringen gehad! Mijn eerste ex een keer geneukt op het dak van een vakantieappartement, recht tegenover een flatgebouw op klaarlichte dag en een keer in de duinen op een paar meter van een pad waar continu strandgangers liepen. Mijn tweede ex heeft me gepijpt en ik haar gevingerd en gebeft langs een spoorlijn terwijl treinen langsreden. Haar heb ik ook eens doggy geneukt achter een kast in een meubelwinkel. Mijn derde ex pijpte me regelmatig in de auto, vooral wel geil in de file ;)Daarbij had ze zich ook vaak van wat kledingstukken ontdaan, zodat andere weggebruikers vrij zicht op haar fikse borsten hadden als ze weer overeind kwam! Soms zat ze zelfs helemaal naakt naast me in de auto! Ze toonde zich graag aan wildvreemden, als ze een man zag die haar type was tilde ze ook wel eens haar shirt op om haar borsten te showen (BH droeg ze nooit) en we gingen wel eens shoppen als ze een kort jurkje droeg zonder slipje, en zij keek dan altijd graag gebukt in de onderste winkelrekken..... Haar heb ik ook eens "onopvallend" gevingerd terwijl we in de rij stonden voor de kassa in een winkel. Eigenlijk had ik best wel geile exen nu ik er zo over nadenk:ROFLMAO: Ook een keer een eenmalige date op een druk parkeerterrein vlak naast de betaalautomaat gevingerd met mijn hand in haar broek, terwijl we dicht tegen elkaar aan hevig stonden te zoenen als afleiding, terwijl mensen naast ons hun parkeerkaartje af stonden te rekenen;) Met een dvp ooit wel eens seks in de auto gehad, maar dat was op een verlaten zandweggetje, dus daar was weinig spannends aan.

Terug
Naar boven