Spanje, Tarragona en omgeving

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Men zegt altijd, ga goed voorbereid op reis. Nou bij deze.
Wie weet er een goede site of goede adressen voor chinese (aziatische) massage ++ in Tarragona en omgeving?
Hier op het foum worden een paar sites genoemd waarvan de meeste uit de lucht zijn en wat over is geeft niet wat ik hoop te vinden.
Wat ik dus zoek, buiten goede adressen, is een site waar bij de chinese (aziatische) massage ook de extra's beschreven wordt, eventueel met prijzen. Laten we zeggen een soort site als kinky, sexjobs, redlights e.d.

Wie kan mij opweg helpen?

Alvast dank

Robinsonstad

Snuffelaar
19 feb 2023
20
10
Ga je voor onze hobby dan zijn de chinese bordelen the place to be.
Tik op Google in "puta Malaga" en je komt verschillende sites tegen.
Enige kennis van de Spaanse taal maakt het wel makkelijker, maar Google translate gaat ook lukken.
Op deze sites kun je zoeken op "Asiaticas of China" en hij filtert de advertenties er voor je uit.
Stuur de dames een appje en je krijgt info.
Veel Chinese vrouwen laten zich hier zonder bij betaling voor ca. EUR 50,- zonder neuken. Klaarkomen binnenin is wel een dingetje.
Have fun !

Samcro

Snuffelaar
17 jul 2020
6
3
BCN is full of ladies that would do NZC and are not chinese parlors.

Set your preferences and I can point you in the right direction.

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
67
75
Weg van Salou naar Reus halverwege aan de linkerkant hele grote Club.
Ben hier een paar jaar geleden verschillende keren geweest tussen de 20 en 30 gastvrouwen.
Verschillende nationaliteiten en veel mogelijkheden doe er je voordeel mee.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
BCN is full of ladies that would do NZC and are not chinese parlors.

Set your preferences and I can point you in the right direction.
Hi Samcro,
Preferences are Asian and Latina, both skinny lets say size S.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Van de week bij chinees massage salon Manos de Oro geweest in Tarragona.
Massage kost 30 euro voor een uur. Vooraf kun je niets onderhandelen, op de kamer gedurende de massage komen ze er zelf mee. Dame die mij masseerde noemde zichzelf Linda.
Tijdens het onderhandelen wa onze hobby NZC mogelijk voor 200 euro. Dat vond ik te duur en zij wwilde niet zakken met de prijs. Hierop bedankt en zij heeft de massage afgemaakt die dus ook direct niets meer voorstelde.
Ook hier is Spanje heeft de inflatie bij die chineesjes helaas flink toegeslagen.

Nu verder zoeken of ik elders iets beters kan vinden. Op de diverse sites vooralsnog geen duidelijke NZC kunnen vinden. Ik spreek en lees Spaans.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Sinds 2023 door medische redenen niet meer in deze omgeveing geweest. Nu ga ik weer.
Is er rondom Tarragona nog iets veranderd met de chinese dames en onze hobby?
Zijn er site bijgekomen of weggegaan?
Elke tip en/of advies is welkom.

538douche

Ervaringsdeskundige
16 apr 2015
558
245
Na wat zoekwerk niets kunnen vinden waar nzc duidelijk vermeld staat. Kan aan mij liggen.
Uiteindelijk 1tje gevonden die op een spaanstalig forum de beschrijvingen allemaal richting onze hobby gingen, maar geen expleciet nzc werd beschreven. Maar goed, als de meeste spanjaarden nuances schrijven over nzc zal er een mogelijkheid.
Gegaan naar Manos de Oro in Tarragona. Geen afspraak gewoon erheen. Daar aangekomen naar binnen gestapt en op het geluid af doorgelopen naar achteren.
In de gang kwam ik mamasan tegen. Ik zei dat ik een complete massage van een uur wilde. Zij riep naar achter een ame die luisterd naar de naam Suzi.
Een prachtige Aziatische dame kwam aangelopen en we gingen een kamer binnen. Ik de kamer het voorstel gedaan van 1 uur massage compleet met sex nzc voor 120 euro. Zij ging direct akkoord.

Door de vele wandeljaren die ik inmiddels heb opgedaan ben ik wel wat gewend. Mijn verwachting was nu niet al te hoog zodat ik geen domper zou ervaren. Man man wat wist deze dame hoe ze een man moet plezieren. Ze bleef afwisslend doorgaan met masseren, pijpen, spelen en neuken wat als voordeel had dat ik niet te snel klaar kwam. Pijpen met veel gevoel en langzaam tot aan de wortel in het keeltje laten verdwijnen en met regelmaat ondeugend aankijkend.
Glijmiddel of olie was niet nodig. Dame was van zichzelf al drijfnat en mijn jongen gleed er dan ook in tijdens de b2b, die zij uitermate goed wist te besturen.

Na de kinderkamer gewit te hebben bleef zij nog een tijdje aangehaakt. Hierna pakte zij een papiertje en veegde het overtollige bij haarzelf weg. Mijn glimmende jongen werd middels pijpen schoongemaakt. Tijdens het schoonpijpen hield zij even in en zij dat zij een tweede lading in haar mond wilde ontvangen.
Daar ik de vorige avond flink was doorgezakt en ik ook de jongste niet meer ben haar gezegd dat dat misschien niet gaat lukken. Suzi zij dat zij haar uiterste best gaat doen want ze wil perse een lading in haar mond.
Ik denk dat zij zker een half uur aan het pijpen is geweest met heel veel afwisslingen van topje tot wortel enz, en gedurende dit half uur heeft zij geen moment geklaagd van kramp in de mond. Iets wat veel vrouwen vaak doen.
Haar uitermate goede inzet uiteindelijk beloont met een lading is haar mond die zij zichtbaar waardeerde. Doorslikken deed ze niet, maar ze liet de sperma wel tussen de tandjes door de mond heen spoelen. Op mijn vraag waarom zij niet doorslikte maar wel spoelde gaf zij het antwoord, spoelen en smaak van sperma vindt zij heerlijk maar doorslikken vindt ze niet fijn. Ik kan je verzekeren dat het zien van een dame die de mond spoelt met sperma een geil gezicht is.

Ik heb voor mij 120 euro een top date gehad van bijna 1 1/2 uur.
Voortaal tijdens de communicatie was in het spaans.

Terug
Naar boven