Spanje - straatprostitutie

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Bestaat er nog straatprostitutie in Spanje.. langs de regionale wegen?

Of is het enkel in clubs te doen... en waar kan je een overzicht vinden van die establissementen?

TheKid

Toogplakker
1 jul 2021
51
6
Het industriegebied van Villaverde een paar km onder Madrid is voor mij een must-go.
Bij goed weer lopen de dames daar halfnaakt rond. Overal worden vuurtjes gestookt van pallet hout waar de dames zich warmen. Absoluut een attractie.
Hoe het er in de winter is weet ik niet.
Ik vermoed dat er alleen in de auto wordt afgewerkt.

Verder wordt er on het centrum van Madrid op verschillende plaatsen onopvallend getippeld.
Omgeving Puerta del Sol, Calle de la Montera. Voelhoorns uit en opletten wat er in zijstraatjes te doen is.

timtim

Ervaringsdeskundige
26 jan 2016
256
82
Vorige zomer toen ik naar Barcelona reed stonden er prachtige bikini-babes langs de weg te tippelen in Jonqueres.

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
Zal tussen de bergen nu te fris zijn denk ik.

Zal es een dagje moeten toeren zonder gezin.

BigDickOnTour

Toogplakker
9 dec 2021
114
38
Wat dit betreft is Spanje wel een paradijsje idd, en zeker dat Valverde in Madrid, had een redelijk knappe ik denk Russisch of Roemeens zoiets daarmee kwam ik niet verder als pijpen zonder condoom voor een € 20, volgende dag een simpel gevalletje huisvrouw (leuk) en die zei € 15 en ik vroeg 'natural' Si zei zij en hop het hele pakket en geen condoom gezien!

Denk niet dat ze die bij zich had trouwens want zo groot was haar tasje niet, leuke wijk. Achter het vliegveld Barajas op een ander industrie gebiedje ook een paar prachtige dames en ze stoppen echt pas als je klaar bent, beter als in Italië die stoppen na 3-5minuten al, met de dame die ik hier oppikte (Roemeens jaar of 37 flinke tieten) ben ik toch zeker een 20 minuutjes bezig geweest voor € 35,- (heb een busje en een matras achterin dus dat is toch al wat makkelijker als zo in de gewone auto denk ik).

En valt mij op mensen kijken er ook niet van op, hoertje pakken is net zoiets als boodschappen doen, alsof t er bij hoort hier !

hagelslag

Ervaringsdeskundige
13 mei 2021
921
689
Uit statistieken blijkt dat pakweg 30% van de Spanjaarden regelmatig betaalde sex heeft. Dus dat verklaart eea :lol:

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, in Spanje is naar de hoeren gaan gangbaar.
Maar de keerzijde voor dames is dat de verdiensten laag zijn.
Daar klagen al die Chinese dames ook over die in massagesalons werken.
Daar kan je massage krijgen en een wip, kost je 50 euro voor een uur.
Daarom komen veel van die Spaans sprekende Chinese dames naar
België en Nederland: hier verdienen ze het dubbele voor zelfde service.

wceend

Toogplakker
20 apr 2016
122
84
Ik kom sinds kort regelmatig in de buurt van Gerona.
Ondanks alle verhalen nog niet veel straatmadelieven langs de weg mogen bewonderen. Gaan deze dames ook allemaal bare?

iamnaughty

Ervaringsdeskundige
7 sep 2015
291
66
zelfde buurt geweest.. niets gezien

enkel wat private appartements 50/60 half uur 100 uur... allemaal met rubber..

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, een enkeling vraagt dat maar dat is gekheid.
De meeste Chinese dames hier doen het voor 180 - 200 een uur (bare)

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
wceend zei:
Ik kom sinds kort regelmatig in de buurt van Gerona.
Ondanks alle verhalen nog niet veel straatmadelieven langs de weg mogen bewonderen. Gaan deze dames ook allemaal bare?
Vroeger stond het rond Girona vol langs de straat, maar sinds ze de snel straten en nu ook de AP-7 gratis is, staat er bijna geen DPV mee langs de straat.

Terug
Naar boven