Spanje - Mataro, Hotel Club Calipso

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Hier gisteravond een binnnen geweest is een club waar je eerst iets verplicht moet drinken (min. € 10) ook een club waar redelijk wat vrouwelijk schoon loopt.

Zo kwam ik Sara tegen een kleinere Colombiaanse met B cup borsten en iets bredere poep. Eerst wat gepraat met een drankje (€ 30) en gevraagd wat de services waren alles kon behalve nzc…
Voor een uurtje vroeg ze € 70 en halve € 50. Ik had best wel zin in haar. Betaal je met je kaart vragen ze 10% extra. Dus afgerekend aan de bar en wij boven naar de kamers. Eens op de kamer aangekomen begon zij mij hartstochtelijk te zoenen, ging direct in mij broek voelen om zo samen al vrijende een douche te nemen om de intieme delen een was beurt te geven.

Na de wasbeurt op het bed beland voor ronde 1 al kussende lag ik boven op haar nam ze mijn lul en begeleide ze hem richting haar kutje en duwde hem zo naar binnen. Zo zijn we van neuken, pijpen en likken gegaan in allerlei standjes. Toen ik haar doggy nam kon ik me niet meer houden en vulde ik haar op met mijn witte zaad. Ze draaide zich om en vroeg haar verder te likken, ik zag mijn zaad uit haar poesje komen. Ik likte mijn zaad wat op en ze wilde dat ik haar tongde, ze haalde het zaad er uit.

Ronde 2 begon zij mij meteen terug te pijpen man die is super pijpster terug op kracht hem terug in haar poesje geduwd tot ik de tweede maal in haar klaar kwam haalde ik mij paal er uit en werd netje schoon gelikt.

Super hete Colombiaanse, ze heeft me haar nummer gegeven en zei ze het normaal enkel met condoom deed, want mijn condooms die ik had klaar liggen stak ze netjes in haar handtas… ☺️
Ze blijft nog tot eind augustus…
Groot herhalingsgevaar ga morgen nog eens terug… beste unexpected bare beleving.

https://www.clubcalipso.com/

schompes

Toogplakker
1 mei 2023
206
167
Kan me voorstellen dat dit helemaal klopt...

Heb in Spanje vroeger ook lekkere dingen meegemaakt, weliswaar zeker niet altijd bare.

Dikwijls heel goeie clubs (club, salón, bar, sala,...) beproefd vér buiten de grote steden, bvb in bijna onbewoonde provincies zoals Soria of Teruel.... Langs de grote wegen zijn/waren altijd wel enkele gelegenheden te vinden met Cubanas, Colombianas, Venezolanas, etc etc.... Meestal wel slechts vanaf 17u open, soms tot 5u 's morgens...

wimmie2000

Toogplakker
11 aug 2021
66
75
Edit moderatorteam: volledige quote verwijderd.

Chauffeur geweest zeker?

Laatst bewerkt door een moderator:

Blof694now

Toogplakker
3 mei 2015
208
44
Aan Hotboy8001,
Mogelijk dat je aan haar vraagt, of ze niet meer naar het noorden komt en wat geile vriendinnen meeneemt?
Nederland en Belgie zullen het niet erg vinden,

Dat is natuurlijk als je het niet vergeet en er genoeg bloed stroomt naar je hersenen.:D

Hotboy8001

Ervaringsdeskundige
10 feb 2018
336
157
Kan me voorstellen dat dit helemaal klopt...

Heb in Spanje vroeger ook lekkere dingen meegemaakt, weliswaar zeker niet altijd bare.

Dikwijls heel goeie clubs (club, salón, bar, sala,...) beproefd vér buiten de grote steden, bvb in bijna onbewoonde provincies zoals Soria of Teruel.... Langs de grote wegen zijn/waren altijd wel enkele gelegenheden te vinden met Cubanas, Colombianas, Venezolanas, etc etc.... Meestal wel slechts vanaf 17u open, soms tot 5u 's morgens...
Bare is de uitzondering in deze clubs en bars want ging deze gisteren terug bezoeken moest ik in het begin ineens met condoom…. She said the skoll me
Nu ja op het laatste kon ze haar niet houden en trok ze het condoom af en letche letche ….Amor haar dan toch weer vol gespoten tijden het half uurtje

Terug
Naar boven