Souraya - Enschede

Zevende

Snuffelaar
30 okt 2020
24
2
Hier ben ik ook benieuwd naar!
Volgens mij zie ik haar ook wel eens op chatgirl, maar ben niet zeker dat het dezelfde is.
Het lijkt een beetje alsof het niet helemaal pluis is, maar dat is maar een gedachtenspinsel.

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Ik kan in principe afspreken met haar. Volgens mij heeft ze weinig slaap want ze kan 24/7. Ze staat voor veel open maar afgaande op haar foto's(2 verschillende sokken?) en haar stem die ik hoorde, is ze een beetje verslonst type. Ze staat open voor pzc deepthroat/ keelneuken en wilt met sperma spelen. Squirten in glas kan ook. Voor 75,-/30 min. Pmc is 70,-. Nzc is 150,-/30 min.

A

Anonymous

Guest
Deze hoort niet te staan onder "wie heeft ervaring met"

Miss een nieuwe topic starten met " wie waagt zijn leven met deze " of " als je gereedschap je lief is"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

marcodark1986

Toogplakker
19 mei 2020
133
46
Lekkerespleetjes zei:
Deze hoort niet te staan onder "wie heeft ervaring met"

Miss een nieuwe topic starten met " wie waagt zijn leven met deze " of " als je gereedschap je lief is"

:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :lol: :lol:

Lol spreek je uit ervaring of als reactie ergens op

Diamond

Toogplakker
21 feb 2020
69
79
Sjezus, vraag me werkelijk af of een gedeelte op de forum uberhaupt een grens heeft. Of is t motto voor hen: 'Als t maar een gat en een hartslag heeft'.
Hoewel ik zelfs bij velen over die hartslag twijfel aangezien hier echt onappetijtelijke dingen voorbij komen. En dan druk ik het nog zacht uit.....ulghhhhh

sks879

Snuffelaar
26 nov 2017
4
0
Prima lichaam hoor, ik zou haar alleen niet bare durven te nemen :D Snap dat dit niet het forum ervoor is, maar keelneuken is ook lekker. Jammer dat ze ver woont

Terug
Naar boven