sophie (schoonhoven/lekkerkerk)

barepussylover

Toogplakker
28 jun 2015
43
0
Ik heb vorige zomer een paar keer met deze jonge, slanke en zeer aantrekkelijke jongedame afgesproken.
Koste wel €150 maar was het ook waard.
Zoent lekker, pijpt verrukkelijk en neukt goddelijk. Mocht in haar klaarkomen.
Ze ontving in een nieuwbouwhuis in Lekkerkerk, maar adverteerde in Schoonhoven. Adverteerde op Kinky.
Ik heb helaas geen gegevens meer van haar, behalve de straatnaam waar ze woonde.
Gr.

A

Anonymous

Guest
Haar ex vriend heeft een schoonmaakbedrijf, maar sinds hun uit elkaar zijn werkt Sophie nier meer.

Idd een prachtig meisje , haar ex vriend kickte erop als hij thuiskwam om haar volgespoten kutje te neuken.

Glijmiddel image.jpgimage.jpg

Bijlagen

• image.jpg
    image.jpg
    110,4 KB · Weergaven: 545

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Glijmiddel,
Jij moet wel een hele grote verzameling foto's hebben, als iemand, iemand noemt, kom jij altijd met foto's te voorzijn.
Mag aannemen dat jij je foto's niet in de cloud zet, anders zien we ze later ook in The Fappening…hahahahaha

underkoffer

A

Anonymous

Guest
underkoffer zei:
Glijmiddel,
Jij moet wel een hele grote verzameling foto's hebben, als iemand, iemand noemt, kom jij altijd met foto's te voorzijn.
Mag aannemen dat jij je foto's niet in de cloud zet, anders zien we ze later ook in The Fappening…hahahahaha

underkoffer

Nee cloud en i cloud niet aanstaan op mijn telefoon.

Sophie is echt een heerlijk meisje zo een heerlijke spring in het veld damn

Glijmiddel

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Glijmiddel zei:
underkoffer zei:
Glijmiddel,

underkoffer

Nee cloud en i cloud niet aanstaan op mijn telefoon.

Sophie is echt een heerlijk meisje zo een heerlijke spring in het veld damn

Glijmiddel

Hahaha, dan moet jij veel geheugen hebben in je telefoon, of gewoon een GROTE telefoon..................hahahaha

nokia-mobira-talkman.jpg

underkoffer

A

Anonymous

Guest
Nu ik de foto's van haar (bedankt Glijmiddel) zie, is het zeker jammer dat zij is gestopt. Ik had heel even contact met haar maar daarna was het over en dus helaas is het toen niet tot een date gekomen. Wat een lekkertje, zeg.

Terug
Naar boven