Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Deze dame is al enige tijd actief op Chatgirl de ene keer met een profiel en nu heeft ze deze weer verwijderd.
Genaamd Sonja uit Vlaardingen, Eind 40 en bied bare aan zonder vergoeding.
Heeft iemand ervaring met deze dame ?
Deze dame is moeilijk om een afspraak mee te maken, ze is een beetje verlegen, behalve in bed ,het is een mooie milf met een zeer lekker lijf, ze ontvangt gewoon bij haar thuis, heb heerlijke sex met haar gehad in haar bed, ze gebruikt geen condooms en laat het zaad gewoon in haar slip lopen
Voor de gene die het nodig vinden prive namen en facebook foto;s te posten, en dat blijven doen, krijgen een ban. Ik blijf niet pm/s sturen Robert68 !
ga jij maar ergens anders de boel verstieren.
Hier op het forum enkel foto's en gegevens die de dames zelf adverteren op site's.
Wilde mijn eerste ervaring via hier opdoen en delen met de rest maar dit is één grote domper geworden. De Sonja ben ik tegengekomen op chatgirl en uiteindelijk is het gelukt om een afspraak te maken. Kreeg het adres door haar achternaam en kom zo doorlopen naar haar huis. Eenmaal voor de deur stond ze de afwas te doen in de keuken en kreeg ze zowat een hartverlakking toen ik oo haar keukenraam klopte. Het was idd de dame van de foto's maar van de afspraak wist ze niks. Het blijkt dat ze al enige tijd gestalkt wordt. Ik schaamde mij enorm maar vind het eigenlijk erger voor haar. Degene die hier dus verteld dat ze te daten is is waarschijnlijk dezelfde persoon die via chatgirl al haar gegevens geeft. Achteraf gezien klopte het inderdaad niet. Kreeg het adres maar mocht niet aanbellen. Haar bellen kon ook noet alle contact moest via chatgirl verlopen. Voorraad preek ik alleen maar af als ik werkelijk iemand haar stem heb gehoord. Weet niet wat er met deze thread moet gebeuren maar als zij gestalkt wordt vind ik het voor haar best EEG dat haar foto's op dit forum staan...
Na enige tijd heeft ze of iemand die zich voordoet als haar een profiel op chatgirl, is iemand recent toch bij haar geweest met een andere afloop dan Marceltt? - Chatgirl - Profielen