Sonja (vh Eleena) - Oostende (vh Middelkerke)

xtrail

Toogplakker
21 feb 2021
70
15
Stille genieter schreef "Waarschijnlijk te mooi om waar te zijn" en het is zo ,veel beloven en niets nakomen.
Op een andere forum (Girlsrevieuw.nl)
is er al een topic over deze dvp. Betalen voor een uur en na 15 min je al willen buiten krijgen.
De boodschap is WEGBLIJVEN.

Lmc1

Toogplakker
6 feb 2021
49
0
Benieuwd hoe snel ze je dan buitenwerkt als je voor een kwartier gaat :lol:

Foxy777

Toogplakker
4 okt 2021
247
60
Ik ben ook geweest zo een 14 dagen geleden, afgesproken 21u, toen ik er bijna was stuurde voor 15min later omdat er nog klant was, ze zei 125 euro voor 30m of 175 voor uur, hoelang blijf je? Ik zei 30min en dan mocht ik tongzoenen, vaginaal en anaal zonder condoom en plassex onder douche, dat zag er veel belovende uit, aangekomen aan adres en stuurde al dat ook mocht binnen komen, appartement is iets bouwvallig , boven aangekomen deed ze deur open in lang kleed, vond ze eigenlijk best knap. Betaald en mocht douchen omdat zij net had gedoucht. Afspraak was met 2 douchen maar soit. Daarna op bed beland, tongzoenen nope, direct pijpen zonder condoom en hard trekken, is raar zegt ze hij komt niet hard, tja wat wilt ge... dan draait ze zich om en moest ik haar nemen doggy zonder condoom, wel lekker poesje, voelde goed. Na paar minuten vroeg ik voor anaal, sorry zei ze , dat doe ik niet, hopla weeral leugen. Dan maar klaar gekomen in haar poes... samengevat: 15min pijpen en neuken zonder condoom, klaarkomen in poes,,125 euro,,als ze eerlijk was zou ik zeker nog gaan, maar voelde mij bedrogen omdat ze zei dat anaal, tongzoenen, en samen douchen geen probleem was...

Stef1

Toogplakker
4 mei 2019
48
4
Edit moderatorteam: titel aangepast.

Zou er hier iemand ervaring mee hebben met deze slanke dame , nzc staat niet vermeld , maar heb haar vandaag aangesproken ,en zei dat alles bespreekbaar is vraagt 150 voor een uur alles in

Laatst bewerkt door een moderator:

Voormalig lid 16990

Ervaringsdeskundige
3 aug 2020
252
78
Als NZC er niet bij staat vraag ik me af of zij je vraag wel goed heeft begrepen.
Helft van de dames zegt overal JA op om je binnen te krijgen en als je er dan in wil moet er opeens een jasje om.

raad26

Toogplakker
24 dec 2015
44
7
Deze dame is Elena die in november december 2022 in Middelkerke ontving, zie onder wie heeft ervaring België.

Terug
Naar boven