Sonja (vh Denise) - (Bare GB) 02-08-'18 Den Haag

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Excuses moderator. Bovenstaande moet uiteraard naar kopje info Wie heeft er ervaring met ...?

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Heb me vast aangemeld via what's app want dame ziet er goed uit en er is veel mogelijk en de gangbang duurt lekker lang (18 tot 22). Kreeg gelijk reactie. Hopelijk is het niet te mooi om waar te zijn.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Kan me herinneren dat zij al eerder hier geplaatst is en dat er toen iets gezegd werd dat het nep was. Of dat ze toen de zelfde naam gebruikte weet ik niet meer. Wel in Den Haag toen ook.

Robbie

Smeerlap
17 jun 2015
5.393
2.877
Ik bedoel natuurlijk 14 tot 18.

Wel heel vreemd vind ik dat er in de advertentie staat dat een flexibele bijdrage wordt gevraagd dus m.a.w. het staat vrij om wat voor een bedrag dan ook te geven voor de verleende diensten inclusief handdoeken, hapjes en drank.

A

Anonymous

Guest
Geen tijd en prijs in de advertentie komt ook heel betrouwbaar over.

A

Anonymous

Guest
Ik heb me vanochtend ook meteen aangemeld. Wat een stoot zeg!

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Rechts boven zit de zoek functie. Sexjobs adjes hebben een nummer.... en als die al een poos bestaan, zoals deze sinds 2014 dan is de kans zeer groot dat we er al info over hebben...

Maar samen gevoegd, had gister geen zin en tijd met 40gr...

Robbie neem je hier even notie van, als ik de logs bekijk dan heb je deze dame al 3 keer in "wie heeft ervaring met" geplaatst. Iet wat meer eigen onderzoek wordt zeer gewaardeerd..

Terug
Naar boven