Sonja - Rotterdam

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Wat mij tegen houdt om actie te ondernemen?
Omdat het uiteindelijk aan Sonja is om dat te doen: niet ik wordt door hem met dood bedreigd (nog niet tenminste)
En als ik of iemand anders hem zou aanpakken weet je hoe dat afloopt hier, politie zal mij of anderen pakken
omdat je je hebt bemoeit met problemen van een ander en ben je zelf dus de klos. Dat kan de bedoeling niet zijn maar
zo werkt dat in Nederland.
Sonja zal aangifte moeten doen en dan wil ik best mijn verhaal doen maar ik denk niet dat ze het zal doen.
Dat is dan haar zaak en/of probleem.

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Reden te meer om als er maar iemand weet onder welk account hij nu weer mee kijkt dit te melden aan barefan. Onkruid moet je tot de wortel uitroeien.
Glijmiddel als je dit leest, HELD !!

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Zeker weten dat hij dit leest.
En dat hij lachen moet om al dit gedoe want hij kickt op dit soort narigheid.
Een gesloten afdeling zou nog te goed voor deze "held" zijn.
Dame is door haar vriendin ook al gewaarschuwd voor hem en ook ik heb haar toen ook verteld
dat ze moet uitkijken met hem want dat hij nu niet bepaald als betrouwbaar en vriendelijk te boek staat.
Dat hij ook op het forum heetgebakerd en als door een wesp gestoken kan reageren.
Zulke mensen gedragen zich dan niet bepaald als een gentleman als dame iets doet wat ze niet zint.
Maar Sonja is kennelijk voor zijn verhaal over zijn bergen geld bezweken en met hem in zee gegaan.
Tot nu toe heeft ze nog geen cent van hem gezien en dat zal ook niet gebeuren.
Dame wilde blijven werken maar dat wilde hij niet. Toen begon de ellende: bedreiging op bedreiging.
Niet met hem trouwen? Dan maar dood. Dit werk blijven doen? Dan het zelfde.
Dame blijft dus wijselijk in haar thuisland.
Hoop echt dat ze aangifte doet maar dat is aan haar.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Het zou hem zomaar eens kunnen zijn.
Audi, dreigementen: dat klopt wel.
Hoe laag kan je zijn? Pfffff

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Gisteren haar bezocht na alle positieve recensies hier. Enorme geile meid. Ziet er nog erg goed uit voor haar leeftijd.
Meteen na binnenkomst diep tongzoenen, alleen communicatie is erg lastig aangezien ze alleen Russisch spreekt en geen Engels.
Alsof je met je vriendin ligt te vrijen. Diep pijpen en vingeren, ze werd snel nat.
Ik heb geprobeerd om haar bare te nemen maar dit wilde ze niet. Wel veel droogneuken en af en toe zat hij er al half in. Daarna
condoom erom maar kon hem niet omhoog houden.
Uiteindelijk heeft ze me klaar gepijpt en volgens mij slikte ze alles door, heb niks meer terug gezien.
Ik denk bij een volgend bezoek dat bare wel mogelijk is.
Jammer dat er geen mogelijkheid was om te wassen.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Geen gelegenheid tot wassen?
Normaal kon dat bij haar altijd, vooraf en erna.
Dat is best apart want dame hield altijd van schone heren.

Alfaatje

Toogplakker
29 feb 2016
70
24
Heb op de kamer geen was mogelijkheid gezien, toen ik vertrok zag ik wel een toilet in de hal. Misschien was daar de doucheruimte?.
Ik had wel uitgebreid gedoucht voordat ik naar haar toe ging. Haar kamer was op begane grond einde van de hal.

Dit weekend wil ik haar weer een bezoek brengen, kan niet wachten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Alfaatje zei:
Heb op de kamer geen was mogelijkheid gezien, toen ik vertrok zag ik wel een toilet in de hal. Misschien was daar de doucheruimte?.
Ik had wel uitgebreid gedoucht voordat ik naar haar toe ging. Haar kamer was op begane grond einde van de hal.

Dit weekend wil ik haar weer een bezoek brengen, kan niet wachten.

Naast het toilet is idd een doucheruimte.
Kan je voor of indien niet nodig erna altijd gebruiken als je dat aangeeft.
Als zij het druk heeft met afspraken zal ze het "vergeten?" (spaart tijd)

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Afgelopen week bij Sonja geweest en kan aansluiten bij de voorgaande recensies. Idd een erg geile dame, volgas tongzoenen. Veel pussysliden en bijna bare, niet all the way. Ik denk na 1 a 2 bezoekjes no problem.

Douchen voor en achteraf geen probleem.

A

Anonymous

Guest
Wat Cerato allemaal zegt zal wel kloppen, maar of het allemaal ook bewezen kan worden.
Iedereen, meer of min, heeft een hekel aan glijmiddel, maar we moeten ook niet te ver gaan met beschuldigen als we niet voor 100% zeker van zijn.
Wat nu wordt geschreven is niet niets en in ergste geval kan het zelfs helemaal verkeerd uitpakken, voor Cerato.
Ik probeer glijmiddel niet te beschermen of goed te praten. Als het daarom gaat wil ik eerder Cerato beschermen zo dat hij niet in de problemen komt.

Fijne dag allemaal

Bareneuker

Ervaringsdeskundige
6 apr 2015
764
118
Heeft iemand nog wat vernomen van Sonja? Laatste bericht is alweer bijna een jaar terug...

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ze is met Kerst en oud en nieuw nog in Nederland geweest.
Ze heeft contact opgenomen en we hebben een paar leuke dagen met elkaar doorgebracht
Ze is nu weer terug naar thuisland en zei dat ze graag nog een keer me wil komen opzoeken.
We gaan het zien.
Professioneel werken doet ze - voorlopig - niet meer.
Dus het gaat goed met haar maar de kans om met haar pret te maken lijkt me erg klein.
Daar heeft ze geen zin meer in.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik had al eerder bericht geschreven maar dat is verwijderd of verdwenen.
Geen idee waarom, ik had er een foto bij gezet met toestemming van haar zelf.
Maar goed, vraag was of er nog iets van dame is vernomen.
Dame is in Nederland geweest met kerst en oud en nieuw.
Ze heeft bij mij een tijdje gelogeerd en de feestdagen doorgebracht.
Ze zegt dat ze graag nog eens komt, dat moet ik maar afwachten natuurlijk.
Ze werkt niet meer professioneel, wil ze ook niet meer.
Maar dat is ook afwachten, wie weet als de financiele nood weer hoog is?
Voorlopig dus niet en zit ze weer in haar moederland.
Ik plaats maar geen foto al vindt Sonja (niet haar echte naam) dat geen bezwaar,
maar misschien mag dat niet vanwege forum regels?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Dat was inderdaad de reden, zolang adjes niet gevuld worden door de dames zelf met een compleet smoelenboek haal ik prive foto's weg

Terug
Naar boven