Sonja - Rotterdam

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
cornholio24 zei:
Idd hopen dat Sonja op korte termijn terugkeert... na het lezen van jullie ervaringen staat ze al enige weken hoog op mijn lijstje.

Een lekkere GFE met een (jonge) schone die ook nog lekker meedoet is momenteel schaars geworden in het huidige aanbod regio Rdam (zeker na het vertrek van Adelina)...

Een lekkere GFE met een jonge schone schrijf je............
helaas, dan moet ik je teleurstellen hoor!
ze is lekker en geeft je zeker een gfe maar jong?
ze is inmiddels dik in de 40 en heeft slappe hangende borsten.
zeker geen jonge schoonheid.
voor mij geen punt want haar inzet maakt veel goed en ik hoef geen super mooie meiden.
maar als je echt een jonge mooie vrouw verwacht dan zal je teleurgesteld zijn.
haar foto`s zijn of van lang geleden of erg gepimpt.
ze is prima vrouw maar we moeten eerlijk zijn: geen jong mooi ding.

cornholio24

Toogplakker
24 mei 2015
183
15
Thanks voor je eerlijke reactie... ik had al vernomen. Ik plaats niet voor niets "jong" tussen de haakjes ;) .

Met een jonge schone beschrijf ik uiteraard het ideaalplaatje want dat willen we allemaal wel, toch? Het gaat meer om het punt dat een leuke van nature geile dame met een goede inzet naar mijn idee schaars is regio Rdam momenteel.

Het gaat mij meer om de inzet en de geilheid en moet naar mijn smaak wel een beetje leuke uitziende vrouw zijn... en dat denk ik wel te gaan treffen bij Sonja zodra ze terug is :)

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Als je niet wilt wachten dan zal Ilona of Stefani op hetzelfde adres je ook bevallen.
Zelfde type dames, allemaal zo geil als maar kan en doen gewoon alles wat je verlangt.
Je hebt een top date met die meiden, sodeju, waanzinnig gewoon.

A

Anonymous

Guest
Kijk naar de zz tattoo boven haar slipje , zeker weten Sonja niet.

Sonja gebruikte ook hele andere foto's.

Glijmiddel

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Ze lijkt wel iets op Sonja, Maar is Sonja zeker niet.
Dit is Sonja.
Sonja.JPG

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Dacht het al maar op twee foto`s lijkt ze er wel veel op.
Als ze er voor de rest ook veel op lijkt! Dan niet slecht.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Cerato zei:
Dacht het al maar op twee foto`s lijkt ze er wel veel op.
Als ze er voor de rest ook veel op lijkt! Dan niet slecht.

Cerato,
Als je met de rest bedoeld BARE, ik zou het niet weten, Kan enkel zeggen, probeer haar uit, en laat het ons weten

groetjes underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ben voorlopig even niet in de buurt anders deed ik dat zeker.
Ik heb uiteindelijk Sonja, Stefani en Ilona hier geïntroduceerd en zou dat ook graag met Tanya doen.
Maar moet die eer even aan een ander overlaten helaas.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Cerato zei:
Ben voorlopig even niet in de buurt anders deed ik dat zeker.
Ik heb uiteindelijk Sonja, Stefani en Ilona hier geïntroduceerd en zou dat ook graag met Tanya doen.
Maar moet die eer even aan een ander overlaten helaas.

Buiten dat je niet in de buurt bent, Is misschien ook beter voor je knip, tis tenslotte een dure hobbie

underkoffer

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ja, hoewel deze dames gezien hun prestaties best een goede prijs hebben.
Er zijn er die meer vragen (of het zelfde) en minder bieden danwel presteren.
Dus prijs/kwaliteit verhouding een dikke 9 tot een 10.
Ik zeg: Doen!

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Cerato zei:
lekker ding zei:

Nee, Ilona en Stefani zijn verschillende meiden.
Destijds ontvingen ze samen en met nog een hier besproken dame: Sonja.
De drie dames zaten aan de Mijnsherenlaan.
Ik heb ze alledrie bezocht en allen de moeite waard.
Sonja was retour buitenland en inmiddels in de regio Eindhoven beland bij haar vriend (man?)
Ilona is tijdelijk even naar haar thuisland en Stefani is juist weer een paar weekjes terug.
Ja, reizende dames haha.
Ilona is een stuk langer dan Stefani en ook een beetje slanker.
Stefani heeft wat grotere mooie borsten dus ja, voor beiden is wat te zeggen.
Maar dus wel verschillende dames.

Cerato,

Weet jij of Sonja nog ontvangt, nu ze bij haar vriend (man) zit, Ik kan namelijk geen advertentie van haar vinden.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Er zijn wat problemen tussen haar en "vriend/man" dus zij blijft nog even in haar thuisland is mijn info.
dus ik verwacht haar niet zo snel terug.
De persoon die haar "vriend" is kennen we hier onder diverse namen als schrijver en ophemelaar van diverse dames
en met name Marokkaanse dames en in prijsklasses van 200 euro en meer.
Hij heeft zich als haar vriend opgeofferd, wil met haar trouwen en haar voor zichzelf hebben (wie niet?)
Niks mis mee maar de manier waarop spreekt Sonja niet aan: hij is erg aanhoudend, dreigend en dat is zacht uitgedrukt.
Als zij niet met hem wil trouwen en hier weer gaat werken dan zou hij haar zelfs doodmaken,
Sonja neemt dit zo serieus dat zij nu liever in thuisland blijft.
Deze persoon die hier onder allerlei aliassen schreef bedreigde ook leden indien zij kritisch of lacherig over hem schreven.
Ik heb ook eens zo`n mail gehad. Heb gezegd dat ik die op het forum plaats als hij dit nog eens flikt en nu gelukkig stil.
Wie weet dat dit stukje weer wat oplevert want zou mij niet verbazen als hij nog steeds op het forum is of leest.
Ik kan er niet mee zitten en vindt dit gedrag naar leden en nu vooral naar Sonja toe buiten alle perken gaan.
Een goede psychiater zou op zijn plaats zijn.
Maar goed: Sonja zal voorlopig dus niet terug keren dankzij dit fijne heerschap.

underkoffer

Ervaringsdeskundige
22 apr 2015
490
54
Cerato zei:
Er zijn wat problemen tussen haar en "vriend/man" dus zij blijft nog even in haar thuisland is mijn info.
dus ik verwacht haar niet zo snel terug.
De persoon die haar "vriend" is kennen we hier onder diverse namen als schrijver en ophemelaar van diverse dames
en met name Marokkaanse dames en in prijsklasses van 200 euro en meer.
Hij heeft zich als haar vriend opgeofferd, wil met haar trouwen en haar voor zichzelf hebben (wie niet?)
Niks mis mee maar de manier waarop spreekt Sonja niet aan: hij is erg aanhoudend, dreigend en dat is zacht uitgedrukt.
Als zij niet met hem wil trouwen en hier weer gaat werken dan zou hij haar zelfs doodmaken,
Sonja neemt dit zo serieus dat zij nu liever in thuisland blijft.
Deze persoon die hier onder allerlei aliassen schreef bedreigde ook leden indien zij kritisch of lacherig over hem schreven.
Ik heb ook eens zo`n mail gehad. Heb gezegd dat ik die op het forum plaats als hij dit nog eens flikt en nu gelukkig stil.
Wie weet dat dit stukje weer wat oplevert want zou mij niet verbazen als hij nog steeds op het forum is of leest.
Ik kan er niet mee zitten en vindt dit gedrag naar leden en nu vooral naar Sonja toe buiten alle perken gaan.
Maar goed: Sonja zal voorlopig dus niet terug keren dankzij dit fijne heerschap.

Ik denk dat de vaste kern hier nu wel weet, over wie jij praat, Al had ik zoiets niet van hem verwacht, zo zie je maar dat je je goed kan vergissen aan iemand.
Maar echt jammer, dat Sonja eieren voor haar geld kiest, Laten we hopen dat ze ooit nog eens Nederland aandoet, want het is er toen niet van gekomen, dus wil haar maar al te graag eens ontmoeten.

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
En hij leest hier dus gewoon lekker mee. Al vernomen dat hij mijn bericht gelezen heeft.
Niet van hem zelf hoor. Dan had ik dat meteen online gezet.

beffer007

Legende
3 mei 2015
4.017
574
Cerato zei:

Zwemmen in een bak met zoutzuur zou voor dit onbeschofte en hersenloze stuk onbenul de ideale oplossing zijn. Ook voor Sonja trouwens is ze tenminste net als anderen van hem af. Hoop voor haar dat ze de draad weer kan oppakken en inderdaad aangifte doen tegen hem en misschien kunnen anderen die door hem bedreigd zijn dan ook gelijk aangifte doen tegen hem. Hoe meer aangiften en aangeleverde bewijzen van o.a. Whatsapp, e-mail, sms en dergelijke hoe sterker iedereen samen tegen hem staat en hoe groter de kans op vervolging is.

Niet onbelangrijk je kan aangifte doen met een Domicilie adres.

Handycarp

Ervaringsdeskundige
21 apr 2015
668
125
Ik denk inderdaad dat de vaste kern van hier gelijk weet over wie het gaat.
Dit had ik ook niet verwacht van onze kantonese groenteboer........

Benieuwd hoe dit gaat aflopen voor deze dame....

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Ik hoop uiteindelijk goed.
Ik weet wat zijn echte naam en adres is en indien dame iets overkomt dan zal ik dat doorgeven aan politie.
Ook als hij met bedreigingen doorgaat, aan wie dan ook (mij, dame in kwestie of andere leden) zal ik dat doen.
Ik heb wat berichten in mijn bezit die ik dan kan overhandigen.
Maar het is aan de dame zelf of zij nu al actie wil en kan of durft te ondernemen.
Daar kan ik me niet mee bemoeien helaas.

PussyBeater

Toogplakker
22 jul 2015
143
32
Alsof de politie actie zou ondernemen, zet daar echt mijn vraagtekens bij :?: :?: :?:
Dit soort gasten moet je persoonlijk aanpakken. Je zegt dat je zijn adres heb en je weet wie het is.
Wat houd je dan nog tegen om actie te ondernemen :?: Put your money where your mouth is.

Terug
Naar boven