Sonja in Breda

Betuwsgenieten

Toogplakker
25 jan 2024
27
12
Dit bericht is gerapporteerd.
Hoi partners in crime 🤪😂 regelmatig staat de advertentie van Sonja uit Breda-Noord op SJ.
Wie heeft er daar ervaringen?

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Relax guys waarom altijd zo streng. Misschien is zijn account wel 2 jaar oud maar hij heeft niet veel posts. Lijkt me geen doorgewinterd profiel. We zijn wat dit betreft te onvriendelijk op dit forum vind ik.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Is ook niet streng bedoeld hoor @Bareman . Het is meer dat als het niet gezegd wordt het maar gewoon zo doorgaat. Zo moeilijk i het nou ook weer niet. Zelfs als je de regels niet leest dan snap je de rubrieken toch?

Wat dat betreft een dikke pluim voor de bouwers van het forum: de rubrieken zijn zo duidelijk als het maar kan!

LOL: HIER stelde hij dezelfde vraag al, toen wel in de juiste rubriek :ROFLMAO: . 'Van veel trekken word je doof' zeggen ze. Iemand die weet waar je zo vergeetachtig van wordt, dat je niet meer weet dat je de vraag al eerder stelde -en dat je ook nog eens vergeten bent wat je toen wel wist, in welke rubriek je dat vraagt?

Zet ik laatst mijn auto op de stoep bij de Gamma krijg ik bijna een bekeuring (waar je een goedkope wip van kan maken), maar het blijft gelukkig bij alleen aangesproken worden door de agent.
Zeg nog tegen die agent: Relax guy, niet zo streng. Misschien heb ik al wel 2 jaar mijn rijbewijs maar rijdt ik gewoon niet zoveel.
Die politieagenten zijn veel te onvriendelijk dat ze er wat van zeggen vind ik.

Laatst bewerkt:

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Ik denk dat jij ff een bezoekje moet plegen aan de psychiater want volgens mij ben je niet helemaal in orde.

Post ik laatst iets op het forum. Komt er een gefrustreerd mannetje aan die prekend zichzelf inbeeld de 'rechter te zijn van het hoofdgerechtshof der moderators' op een lokaal nzc forum.
Gelukkig kon ik mijzelf bedenken; waarschijnlijk heeft dit mannetje gewoon een klein piemeltje en moet ie hard schreeuwen omdat ie m niet kan vinden.
Ik heb nog tegen hem gezegd: Relax guy, in alle vriendelijkheid, maar hij was zo bezig met zich druk maken dat ie niet door had dat hij het probleem was, vind ik.

Benny de Beuker

Ervaringsdeskundige
13 dec 2024
363
451
Gast je begon zelf!
1: Ik meld alleen maar (in eerste instantie!) dat hij in de verkeerde rubriek plaatst (niets meer, niet minder, zeker niet op de man).

2: Jij reageert. Dat mag, dat kan, niets mis met je mening. Ik ga op jouw mening lollig in. Leg uit dat ik denk dat als er niets van gezegd wordt dit maar doorgaat. Niets op de man. Niets verwijtend. met een knipoog, een vleugje humor en zelfs de link naar waar hij precies hetzelfde vraagt over dezelfde dame, recent ook nog, maar dan weer wel in de juiste rubriek.

Dan moet jij weer even reageren. Mag hè, het is een forum. Maar de manier is een beetje anders:
Ik denk dat jij ff een bezoekje moet plegen aan de psychiater want volgens mij ben je niet helemaal in orde.
3: Dan ga jij dus even persoonlijk los. Nergens voor nodig en dat meld ik je. Net even anders dan ik reageerde, een heel andere toon en dus van een heel andere orde:
Gast je begon zelf! En doe ík op de man? Lekker hypocriet.

Als je het verschil niet ziet dan mag dat hoor, maar maak er niet iets anders van joh!

Bareman

Toogplakker
5 dec 2024
224
222
Het klonk meer alsof je me belachelijk probeerde te maken en daar heb ik inderdaad op gereageerd. Logisch toch?

Wat mij betreft mijn laatste bericht hierover in dit topic want het topic raakt nu vervuild met onzinnig geruzie.

☮️

Terug
Naar boven