Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
150 euro afgerekend en via de app afgesproken alles zonder condoom te doen.
Doet ze toch een condoom bij me om en laat ze me dr neuken. wat een geldverspilling zeg
typisch , weer een advertentie gemaakt door een pooier die alles aanvinkt zonder dat de dame zelf maar begrijpt wat er staat .. alles kan op whats app .. maar eenmaal daar kan enkel het gewone standaard ....toch weer een klantje geronseld dus geeft niet als hij niet meer terugkomt .. er zullen er nog wel genoeg komen die zich laten vangen met valse beloftes .
Ik ben donderdag 15-6-23 bij deze dame geweest ik ging ook op pad met het idee dat het allemaal wel weer te mooi is om waar te zijn, maar het tegendeel is waar in mijn geval. Toen ik binnenkwam stond toch echt het leuke jonge ding voor me ik wilde bijna vragen naar haar ID omdat ze er zo jong uitziet +1 dat gebeurd de laatste tijd vaker niet dan wel. Ik had in de app al afgesproken nzc en dat had ze ook bevestigd, en ik moest toch in Tilburg zijn voor zaken dus was het proberen waard. we hadden 180 afgesproken en heb haar 200 betaald, toen was het tijd voor actie het is echt een heel mooi dametje en bij de aanblik van haar mooie lichaam was ik binnen no-time ready to rumble het is toch echt het mooiste dametje van de laatste tijd. Als ze naast je komt zitten legt ze wel een paar condooms naast je op het bed, maar nadat ik zei "het was toch zonder" werd dit positief bevestigd. dus zonder condoom aan de slag, ze is erg jong en nog redelijk onervaren maar goh wat een heerlijk dametje kortom je communiceer direct met haar geen gezeik gehad, en een lekker uurtje waar ik haar twee keer heb geneukt. Het is jammer dat ze ver weg woont (misschien maar beter ook) anders stond ik daar dagelijks voor de deur en het gebrek aan ervaring word meer dan goedgemaakt door haar mooie petite verschijning.
toen ik zei je bent niet echt groot, zei ze dat ze een minion was, we hadden een redelijk gesprek en ik vind haar echt leuk en als je lief doet dan doet ze ook lief terug.
Ik heb haar ook mogen ontmoeten. Kostig plaatje, maar ja, ik wilde dan ook het volle pond. Blank er in, en ook via de achterdeur. Inderdaad een mooi poppetje om te zien, klein van stuk, en ik mocht er inderdaad blank in. Maar anaal was een ander verhaal. Dat ging maar moeizaam, had zelfs het idee dat ze dat eigenlijk niet wil en doet. Ze werkte meer tegen dan mee. Jammer. Verder flink snel ram bam en vertrekken maar weer. Betaald voor een uur, nog geen half uur gezien.