Sofia, Sint niklaas

Eurobel

Ervaringsdeskundige
9 nov 2020
379
352
Vind ze niet terug maar is al besproken hier onder andere naam. Geen lovende commentaren!

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Deze is al besproken onder de naam Issa in Genk of Hasselt , ze heeft nog een derde profiel waar ze mee adverteerd op RL.

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
278
Ik weet niet wie deze al besproken dame is, maar weet wel dat ze zeker niet Issa die al besproken is.

FreeWilly69

Ervaringsdeskundige
18 aug 2020
386
278
Dat is jammer te horen. Ik had bij Issa een heel fijne ervaring, maar ben ook nog maar 1 keer geweest.
Begrijp ik dat dan goed: gebruikt zij (Issa) dan bv dit profiel van Sofia om meer mensen naar haar adres te "lokken"? Of bestaat die Sofia écht (beide komen immers uit Moldavië volgens hun profiel) en valt Issa in voor haar als ze belet is?

nice 1

Toogplakker
26 dec 2018
78
30
Dat is jammer te horen. Ik had bij Issa een heel fijne ervaring, maar ben ook nog maar 1 keer geweest.
Begrijp ik dat dan goed: gebruikt zij (Issa) dan bv dit profiel van Sofia om meer mensen naar haar adres te "lokken"? Of bestaat die Sofia écht (beide komen immers uit Moldavië volgens hun profiel) en valt Issa in voor haar als ze belet is?
Daar kan ik niet op antwoorden, maar als Issa van locatie verhuist dan veranderen de 2 andere profielen ook op hetzelfde moment naar deze locatie dus ik denk dat ze 3 ads oline heeft staan

Terug
Naar boven