Sofia - Amstelveen

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
495
Ik ben zelf geweest. Net als bij Maite toen die nog in Amstelveen zat rare manier van adres geven.
Uiteindelijk bij Sofia
Negatief: Geen woord Engels of een andere westerse taal. Doekjes gedoe voor en na.
Neutraal: Tongzoenen doet ze half, sommigen vinden dat niet erg, ik wel.
Dame is fors behaard van onderen, ik vind dat niet erg, anderen vinden dat vreselijk.
Positief: Is 100% de dame van de foto's, inclusief de erg grote borsten, puur natuur.
Dame heeft er verschrikkelijk veel zin in, het no condom werd met gejuich ontvangen. CIP is inclusief en wordt met vreugde geaccepteerd.

Zij wilde eerst masseren, ben ik niet zo weg van dus werd overgeslagen. Het maakte haar wel onzeker blijkbaar was het een verstoring van het standaard ritueel.
Beetje zoeken naar de volgende stap toen heb ik haar een beetje neergelegd om haar lichaam te verkennen. Ze ging er bij liggen zo van ga je gang jouw feestje. Beetje zoutzak en eigenlijk vreemd na het enthousiasme van het begin.
Dat enthousiasme kwam 200% terug na een flinke befpartij en de eerste penetratie.
Daarna drie kwartier geneukt als een dolle. Dame is behoorlijk ruim, heeft een kind gebaard daarom kwam ik niet snel klaar. Na 10 minuten hield zij vanuit haarzelf haar benen zo dat de wrijving in haar vagina hoger werd en toen kwam zij de eerste keer klaar.
Zoals dat ging lijkt faken mij onmogelijk, het werd beneden heel erg warm en zeiknat.
Zij zocht constant een houding die het meeste gerief gaf aan haar en een beetje aan mij. Ik kwam verschrikkelijk lekker klaar.
Voor het eerst een GFE zonder tongen

Terug
Naar boven