Sofi - Amsterdam

NogNooitGewandeld

Snuffelaar
12 sep 2022
3
0
Edit moderatorteam: foto verwijderd verwijderd.

Wie heeft ervaring met Sofi In Amsterdam, vrij nieuw?

Whatsapp foto(of mag deze niet gedeeld worden?) toont wel een gezicht, vinden we deze foto gelijkend met de rest van de foto's?

https://www.kinky.nl/advertenties/1218367-sofi

Bijlagen

• 1.jpg
    1.jpg
    81,9 KB · Weergaven: 277
Laatst bewerkt door een moderator:

Baredvpgirlslover

Toogplakker
17 mrt 2021
127
94
3 keer een bericht gestuurd, nooit antwoord. Misschien heeft iemand anders meer geluk. Maar profiel foto op whatsapp lijkt gestolen instagram troep.

IYANBYAG

Ervaringsdeskundige
2 aug 2020
601
1.001
Geweest vannacht. Of dit ooit een andere dame was weet ik niet maar dit is dezelfde dame als Eva.

Nadat ik al op mijn andere nummer geblokkeerd werd door hun (ik sta met dat nr blijkbaar op de zwarte lijst), kreeg ik al een vermoeden in de aanloop van het gesprek dat dit weleens Eva kon zijn.

De manager deed zeer moeilijk en wilde een selfie. Ik vroeg om te video bellen maar dat wilde ze niet. Ik stuur dan altijd een foto die op mij lijkt. Daarna vragen over waar ik vandaan kwam etc. Ik vroeg dat ook aan haar en ze zei Slovenie. Hmm ok. Eva komt ook daar vandaan. Ik vroeg toen een foto van haar en kreeg een foto van Eva. Toen wist ik het met 99% zekerheid. En bij aankomst trof ik dus ook Eva aan!!! Ik heb niks gerept over een andere dame etc. En ben gewoon aan de slag gegaan. Zal mijn ervaring in het Eva topic updaten.

mrpurmerend

Toogplakker
17 mrt 2020
65
134
Oooh shit! Wat een teleurstelling...Eva lijkt echt niet op Sofi en zou ik persoonlijk niet doen

Timbo

Ervaringsdeskundige
21 aug 2015
551
187
Als iets van het begin af aan al leugenachtig is kan h3t nooit iets wezen is mijn ervaring

NogNooitGewandeld

Snuffelaar
12 sep 2022
3
0
@IYANBYAG Thanks voor het delen van je ervaring.
Mijn droom in duigen:ROFLMAO:, gelukkig was jouw alternatieve ervaring niet slecht.

Lekkerbare

Legende
25 jan 2021
1.165
497
Weer een andere naam Liliya
Origineel
Niets over anaal misschien een andere dame die het profiel overgenomen heeft?

Terug
Naar boven