SOA Waarschuwingen

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
ik heb een soa opgelopen heb mij vorige week laten testen uitslag vandaag binnen heb wel meteen een kuur vorige week gekregen antibiotica 7 dagen 2 per dag 1 eenmalige antibiotica spuit en vandaag vier tabletten metronidazol achtermekaar eenmalig dan zou ik er vanaf moeten zijn
was positief op Neisseria gonorrhoeae en trichomonas vaginalis heb elke dame gewaarschuwd waar ik seks mee gehad heb en waren niet allemaal dvp maar had de laatste 2 maanden met roos aan afgesproken en ben bij haus of buterfly geweest in duitsland heinsbergen en met marcia en die zij mij dat ze alleen herpes had maar liet zich wel testen van roos ann en haus of buterfly heinsbergen niks gehoord of ze iets zouden laten doen

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
phantom30 zei:
ik heb een soa opgelopen heb mij vorige week laten testen uitslag vandaag binnen heb wel meteen een kuur vorige week gekregen antibiotica 7 dagen 2 per dag 1 eenmalige antibiotica spuit en vandaag vier tabletten metronidazol achtermekaar eenmalig dan zou ik er vanaf moeten zijn
was positief op Neisseria gonorrhoeae en trichomonas vaginalis heb elke dame gewaarschuwd waar ik seks mee gehad heb en waren niet allemaal dvp maar had de laatste 2 maanden met roos aan afgesproken en ben bij haus of buterfly geweest in duitsland heinsbergen en met marcia en die zij mij dat ze alleen herpes had maar liet zich wel testen van roos ann en haus of buterfly heinsbergen niks gehoord of ze iets zouden laten doen

Je bedoelt Roos uit Gouda?

Cerato

Legende
16 jun 2015
3.476
2.159
Even duidelijk aangeven welke dames je bezocht hebt maakt het makkelijker.
Er zijn er meer die Roos heten en Haus Butterfly, daar werken diverse dames.
Dan weten anderen hier ook of ze die bezocht hebben en dus ook een test moeten doen.
Verder prima dat je het meld, dat kan veel problemen voorkomen.

phantom30

Toogplakker
28 mrt 2015
208
56
ze adv nu als cassie uit eind hoven bij buterfly sukula en susu maar weet niet zo wie maar wel beide wisselen daar ook

frankypanky

Ervaringsdeskundige
15 sep 2015
308
103
Andrea uit Den Haag/Ypenburg...Gonorroe [bezoek was 6 oktober]. Dame is al door mij ingelicht!

Wellens

Ervaringsdeskundige
2 mei 2015
321
5
Ook ik moet helaas weer eens een soa melding doen. Deze keer chlamydia opgelopen. Ofwel 3 weken geleden opgelopen in Duisburg Eros of wel bij mijn 2 bezoeken aan Villa Venus 2,5 en 2 weken geleden. Daarvoor was het 6 weken geleden in Antwerpen dat ik nog eens nzc gedaan heb dat is in theorie ook misschien ook nog een mogelijkheid maar minder waarschijnlijk vermoed ik. Wie namen van de dames wil zie de desbetreffende topics of mijn berichten geschiedenis.

Voor mij reeds de derde soa dit jaar na eerder dit jaar 2 x gonorroe (februari en einde juni). Hiervoor nooit soa's gehad, al moet ik zeggen dat ik nog maar zo'n 3 jaar in Duitsland kom en daarvoor in België niet zo vaak nzc gedaan heb bij dvp's. Sinds begin 2015 kom ik dus zeer regelmatig is Duitsland. In 2015 en 2016 ook vele keren AO in Duitsland, maar geen soa's opgelopen en het altijd zonder gedaan wanneer mogelijk. Toen ook regelmatig in clubs genre Laluna en Venus, ook in periodes van soa meldingen maar telkens negatieve soa testen. Nu is mijn geluk duidelijk gekeerd.

Ik begin me af te vragen of je niet wat meer vatbaar bent voor soa's als je er nog niet zolang daarvoor één hebt opgelopen. Bij mij zit er nu telkens zo'n 4 maanden tussen. En dan moet je nog weten dat ik na een opgelopen en behandelde soa telkens zo'n 2 maanden op safe speel om niet meteen opnieuw weer bij de dokter te moeten gaan aankloppen, maar uiteindelijk kan ik het dan toch weer niet laten. In Villa Venus waren het zelfs mijn eerste ao contacten sinds mijn laatste soa omdat het risico hier toch wel vrij hoog is om iets op te lopen (mijn andere bezoeken sinds 1/7 telkens op safe gespeeld in VV). Deze keer weet ik het echter niet zeker waar ik het opgelopen heb.

A

Anonymous

Guest
Voorlopig even geen gewandel voor mij, en een waarschuwing voor de wandelaars van de Blance Saebel:

Heb me sinds lange tijd weer eens laten testen. Bingo. Chlamydia infectie. Paar pilletjes gekregen om het de kop in te drukken.
Waar ik het opgelopen heb weet ik niet precies. Zie mijn berichten zodat je weet welke dames het zouden kunnen zijn.
Even opletten dus...

tosti

Toogplakker
21 apr 2018
35
1
Ipv ons op een speurtocht te sturen zou een kort overzicht van namen bij wie je bent geweest een wat zinvollere melding zijn.

lekker ding

Legende
1 apr 2015
2.513
832
Het neigt vooral richting *********

maar heb je je laten testen uit nieuwsgierigheid of had je klachten?

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Geen namen en plaatsen. Doe maar lekker via de pm gissen. Geen zin in gezeik

A

Anonymous

Guest
Ik ga idd geen namen plaatsen. Lees in plaats daarvan mijn berichten maar eens door. En dan nog is het niet met 100% zekerheid te zeggen of het bij 1 van die dames vandaan komt. Er is ook wel eens een dame die zonder genomen die geen dvp is. Heb me gewoon weer eens laten testen. Mijn " scharrel " die tot ca half jaar geleden in het wereldje werkte, liet zich zeer regelmatig testen. Als zij schoon was, kon ik met redelijke zekerheid aannemen dat ik het ook was. Omdat ze al half jaartje buiten beeld is me om die reden laten testen. Het resultaat is bekend.

Paultje59

Ervaringsdeskundige
13 aug 2016
678
146
Ik begrijp echt niet waarom dit geplaatst wordt.
Nu wordt een aantal dames verdacht gemaakt terwijl zij er misschien niets mee te maken hebben.

A

Anonymous

Guest
Ik kan ook geen bericht plaatsen en iedereen zijn gang laten gaan. De uitslag was Chlamydia. Niet "deze Chlamydia is van ...... ". Is een risico wat we hier allemaal lopen.

tosti

Toogplakker
21 apr 2018
35
1
Aha, dus er is een soa waarschuwing topic, maar er mag niet gezegd worden bij wie deze soa is opgelopen, dat moet via pm. Wat is het nut hiervan?

31 aug 2016
1.194
112
tosti zei:
maar er mag niet gezegd worden bij wie deze soa is opgelopen

die soa is de schuld van de persoon die het oploopt die heeft onbeschermde seks gedaan !

als je wisselende contacten heb kun je niet iemand beschuldigen alleen waarschuwen dat het mogelijk is dat zij iets heeft opgelopen !

hij geeft aan dat hij niet weet wie specifiek besmet kunnen zijn !

ik mag hopen dat hij de dames heeft ingelicht !

A

Anonymous

Guest
tosti zei:
Dus kan iedereen zijn. Zeg dan niks

Ja, het kan dus iedereen zijn. Stel ik ben in Februari besmet geraakt door dame A. Dan kan ik dat vervolgens doorgeven aan dame B, C, D etc etc.
Tot de SOA aan het licht komt in september en je een behoorlijk aantal dames verder bent. Zij weten de risico's en ik ook. Nogmaals: Van wie ik het heb gekregen en wanneer is niet duidelijk. Daarom de waarschuwing. Dit stilhouden vind ik struisvogelpolitiek. We lopen allemaal dezelfde risicos met deze hobby. Wie het niet wil weten, steek vooral je kop in het zand. Wie dezelfde dames heeft bezocht als ondergetekende, doe er je voordeel mee en laat je voor de zekerheid testen is mijn advies.

watgebeurt

Snuffelaar
17 apr 2015
7
0
Het is een risico die we allemaal nemen dus als je klachten hebt laat je testen of lees gewoon of deze persoon bij de dame is geweest in de laatste half jaar. We delen allemaal deze hobby en we weten de gevaren van het spel.

Terug
Naar boven