SOA Waarschuwingen

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Beste mensen,

Advies aan klanten van sekswerkers inzake soa-onderzoek is alsvolgt:

Klant van vrouwelijke sekswerkers
  • Laat je tenminste standaard 1x per jaar testen op soa's. Dat is voldoende om de vinger aan de pols te houden en je bent er op tijd bij als je een keer de pech hebt en een soa hebt opgelopen
  • Relevant om te testen zijn: chlamydia en gonorroe
  • Hiv en syfilis zijn niet erg relevant, omdat deze soa's niet veel voorkomen onder vrouwelijke sekswerkers in Nederland/België
  • Als je frequent betaalde seks hebt, laat je dan vaccineren tegen hepatitis B.
(en voor de volledigheid: gebruik een condoom bij vaginale en anale seks)

Klant van mannelijke sekswerkers, she-males of transsekswerkers
  • Laat je standaard tenminste 2x per jaar testen. Dat is voldoende om de vinger aan de pols te houden en je bent er op tijd bij als je een keer de pech hebt en een soa hebt
  • Relevant om te testen zijn: chlamydia, gonorroe, hiv en syphilis
  • Chlamydia en gonorroe: laat ook een anaal uitstrijkje doen en een keeluitstrijkje
  • Laat je vaccineren tegen hepatitis B (en eventueel ook A)
(en voor de volledigheid: gebruik een condoom bij neo-vaginale en anale seks)

Heb je klachten na bezoek aan sekswerker?
Ga meteen naar je huisarts voor nader onderzoek en advies
Klanten van sekswerkers vallen (officieel) niet binnen de doelgroepen die bij de GGD terecht kunnen.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Inmiddels heb ik ook mijn soa testuitslag binnen, en alles was negatief.

Dus ik denk dat relexalex zijn besmetting niet heeft opgedaan bij Ling of Gucci.
Die dames heb ik namelijk meerdere keren bezocht vlak voor zijn melding van soa.(Disclaimer! Is geen keiharde garantie uiteraard)

Wel had ik zogezegd een wat gevoelige eikel(is inmiddels zelf weer over gegaan) ik vermoed dat dit dus gewoon balanitis o.i.d. was.

Hebben andere mannen hier misschien ook last van gehad? Of ervaring met Balanitis?

Nu ik weet dat ik geen soa's heb, twijfel ik wel of ik nog een DVP ga bezoeken..
Ik ben er van overtuigd dat het ooit wel een keer raak gaat zijn met iets :shock:

Maar goed, het bloed kruipt waar het niet gaan kan zeggen ze wel eens.

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Voor mij bevestigen de berichten, ook bij Ling, hoe gevoelig een Soa melding ligt.
Misschien had ik het beter niet kunnen melden omdat het veel doet met mensen.
Maar aan de andere kant hebben mensen zich wel kunnen testen.
Twijfel alom dus omdat het de wandelaars bezig houd.
Ik heb geen meisje benaderd van eh je hebt een soa omdat ik het niet zeker wist.
Bij deze hoop ik dat we iedereen geïnformeerd hebben en het nu kunnen afsluiten.

Alvast bedankt voor het begrip.

Alex

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
relaxalex zei:
Voor mij bevestigen de berichten, ook bij Ling, hoe gevoelig een Soa melding ligt.
Misschien had ik het beter niet kunnen melden omdat het veel doet met mensen.
Maar aan de andere kant hebben mensen zich wel kunnen laten testen.
Twijfel alom dus omdat het de wandelaars bezig houd. Je wilt geen overwoekerde discussies oproepen of de vlam in de pan krijgen.
Ik heb geen meisje benaderd van eh je hebt een soa omdat ik het niet zeker wist.
Bij deze hoop ik dat we iedereen geïnformeerd hebben en het nu kunnen afsluiten.

Alvast bedankt voor het begrip.

Alex

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik heb onlangs ook een soa opgelopen (chlamydia) bij een 31j kleine dame uit Genk, ze adverteert niet zc maar doet het wel. Ik heb haar daarvan op de hoogte gebracht maar ze adverteert rustig verder. Ik heb daarna redlights zelf laten weten dat zij dit naast zich neerlegt maar ook van hun geen gevolg. Geld is geld zeker? Ben zelf behandeld en daarna negatief getest dus weer alles ok maar mijn vertrouwen in deze dames is diep gezakt, je gaat er vanuit dat zij zichzelf regelmatig laten testen en indien nodig actie ondernemen maar het tegenovergestelde is waar.

Gforceken

Toogplakker
18 jul 2020
72
2
peter69 zei:
Ik heb onlangs ook een soa opgelopen (chlamydia) bij een 31j kleine dame uit Genk, ze adverteert niet zc maar doet het wel. Ik heb haar daarvan op de hoogte gebracht maar ze adverteert rustig verder. Ik heb daarna redlights zelf laten weten dat zij dit naast zich neerlegt maar ook van hun geen gevolg. Geld is geld zeker? Ben zelf behandeld en daarna negatief getest dus weer alles ok maar mijn vertrouwen in deze dames is diep gezakt, je gaat er vanuit dat zij zichzelf regelmatig laten testen en indien nodig actie ondernemen maar het tegenovergestelde is waar.

Shana die date in Cupido Genk ?

peter69

Toogplakker
22 okt 2020
133
44
Ik heb vroeger ook een Alina bezocht bij cupido maar dat was toch een andere dan deze wat ik in Genk centrum bezocht. Of deze ook bij cupido gezeten heeft weet ik niet.

Sloerieneuker

Toogplakker
24 jan 2019
88
10
Ik heb Alina ook bezocht, week of drie geleden.
Nu wat lichte klachten branderig gevoel soms en moeilijk plassen. Ga maar ff testen dan. (Dus nog niks zeker!) Heb na mijn bezoek enkel Wendy Houthalen nog bezocht. Maar die heeft me ineens geblokt denk omdat ze een afspraak niet na kon komen. Ze is niet helemaal helder in de bovenkamer. Maar ja dat was al wel langer duidelijk. Geen contact mogelijk dus.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Nou, het nieuwe jaar begint goed. Ik denk dat ik wat te pakken heb. Symptomen zijn pijn bij het plassen, en het valt mij nu net op dat mijn voorhuid opgezwollen is (was vanochtend nog niet het geval). Voor dinsdag een afspraak gemaakt om mijzelf te laten testen.

Dames waar ik afgelopen maanden ben geweest zijn Femke (Apeldoorn/Nijmegen) en Mia (Deventer). Laatst genoemd is meest recent en vaakst mee afgesproken.

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Heb je de dames ook afgewisseld of anders gezegd kan het zijn dat je besmet bent bij de een en je vervolgens de ander hebt besmet. Er van uitgaande dat je wat hebt natuurlijk want dat moet nog blijken.

Hooked

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Femke is een dame die stug doorwerkt ook bij den SOA waarschuwing. Na mijn Syfilis waarschuwing was ze dezelfde dag weer online en beschikbaar. Dat zegt genoeg.... :shock:

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
hooked zei:
Heb je de dames ook afgewisseld of anders gezegd kan het zijn dat je besmet bent bij de een en je vervolgens de ander hebt besmet. Er van uitgaande dat je wat hebt natuurlijk want dat moet nog blijken.

Hooked

Niet afgewisseld. Femke was eind november.

Joopie 2

Toogplakker
23 feb 2019
155
25
Banana zei:
Femke is een dame die stug doorwerkt ook bij den SOA waarschuwing. Na mijn Syfilis waarschuwing was ze dezelfde dag weer online en beschikbaar. Dat zegt genoeg.... :shock:

Dat is ook niet echt handig. Had wel beter van der verwacht als het klopt wat je zegt.

Edit: had gehoopt dat de twee berichten werden samengevoegd. Excuus.

Petergust

Legende
25 sep 2015
1.196
287
Pijn bij het plassen en voorhuid verdikking wijzen op een "onschuldige" Blaas en/of urineibuis ontsteking, soms ook ontsteking van de eikel, of schimmel ontsteking, geen echte soa want kan ook spontaan ontstaan,.
Voldoende water drinken is zeer belangrijk.
Was uw eikel en voorhuid 3 maal daagd met lauw zuiver water ZONDE ZEEP.
Strijk daarna in met Daktarin (vrij te koop in de apotheek).
Binnen de 10 dagen is het over.
Ik spreek van ondervinding.

Terug
Naar boven