SOA Waarschuwingen

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Kan je ff nokken met je vage bullshit Barenzc , anders is de uitgang zo gevonden. Enige topics waar je actief ben is in de SOA's en ik heb een hekel aan typende SOA's

Barenzc

Snuffelaar
26 jul 2015
23
1
Ik merk dat het voor jouw een probleem is als mensen gewaarschuwd worden als iemand wat heeft.
Je wil er niet over denken anders is het geen leuk feestje.

Ik zou zeggen ga je gang je heb vast wel haar nummer

Ik heb bewijs want ik ken haar langer
Valt wel op waar jouw j niet tegen kan en wat je hier elke keer probeert tegen te houden

Barenzc

Snuffelaar
26 jul 2015
23
1
Maar wil je me weg hebben ok

######
#########
Dame die nu in ######### zit
########
Dames met hiv
Zitten aan de prep

######### een dame die al vaak aangeeft voelt zicht niet lekker enzo waarom PREP!! kan zwaar zijn en ik ken haar al jaren ik woon een blok veder

Succes met je pagina
JE BEN EEN ONDERDEEL VAN HET PROBLEEM NU
ZOU ME NIKS VERBAZEN DAT JIJ ER ZELF LAST VAN HEB

Barenzc

Snuffelaar
26 jul 2015
23
1
Mensen hier waarschuwen voor ziektes is hier verboden
Van de beheerder.

Ik heb dit tenminste gedaan
Berichten worden verwijdert

Succes veder
Ik gebruik een rubber gelukkig heb hier niks meer te zoeken
Mensen die de gevaren niet kunnen zien en in ontkenning zitten

CWP

Smeerlap
28 mrt 2015
5.167
82
Jij ook, je kan hier niet meer terecht, eikel, je weet de regels, overal maar lopen roepen dat er een soa is maar iets aantonen ho maar. ga lekker zondag je jehova looptje doen, hier is het klaar voor je

Thirza soaaids

Toogplakker
3 jul 2015
134
12
Neodol zei:
SOA tje opgelopen (...) genitale wratten (...) Dame geprobeerd te waarschuwen (...)

Beste Neodol,

Vervelend dat je wratjes hebt gekregen, maar je veronderstelling dat dit natuurlijk van de sekswerker moet komen gaat wat ver. Je kunt dat namelijk niet per definitie zeggen.

Het feit dat je seks had met een sekswerker, maakt niet dat je dus daar de soa hebt opgelopen.
Doorgaans duurt het meerdere maanden tot zelfs meer dan een jaar voordat iemand wratjes ontwikkelt (en de meeste mensen ontwikkelen nooit wratjes).
Het is daarom heel goed mogelijk dat jij het virus opliep in een sekscontact van langer geleden, mogelijk in een onbetaald contact en mogelijk kun je het van een eventuele vaste partner opgelopen hebben. En die persoon van wie het kwam hoeft zelf geen klachten te hebben.

Waarschuwen heeft geen zin bij deze soa; er zit geen partnerwaarschuwing op.
De ander, degene met wie je seks had, kan namelijk niets doen. Naar de dokter gaan heeft geen zin, want die kan ook niks doen. Deze soa kan niet worden getest.
Alleen wanneer iemand daadwerkelijk klachten heeft - zichtbaar aanwezig wratjes - kan een arts iets betekenen. Door het klinisch beeld de diagnose stellen en dan bijvoorbeeld, zoals bij jou, een behandeling met condyline voorschrijven.

Veel belangrijker is dat je gedurende de aanwezigheid van de wratjes helemaal geen seks hebt (ook niet met condoom) en liever ook niet masturbeert. Door de wrijving van de seksuele handelingen kan een wratje stuk gaan. Het is een soort virusbommetje, het virus verspreid zich en je kunt nieuwe wratjes krijgen op andere plekken in de schaamstreek. Dan duurt de genezing dus langer.

Vriendelijke groet,
Thirza soaaids

befmann

Toogplakker
23 sep 2018
62
1
Hoe in godsnaam is het mogelijk !!!

dat sommige dames zich niet laten testen na het
melding van een soa.
Ze gaan gewoon door alsof er niks aan de hand is.

Gr Befmann

GekkeBert46

Toogplakker
26 jan 2017
100
75
Hey allemaal ik lees in de topic soms wat over soa's dat is inderdaad nogal een taboe onderwerp.

Vroeger heb ik regelmatig soa's opgelopen maar liet er wel altijd wat tijd tussen zodat ik nog weet wat ik met wie gedaan heb. Gelukkig ben ik nu nog soa vrij vorige week laten testen.

Maar mensen meld het gewoon en ga je naar de feestjes gangbangs test je van te voren. Daarna had ik vaak een soa.
Ik laat me dan ook netjes behandelen .

Eerlijk is eerlijk seks zonder condoom is lekkerder maar zitten ook risico s aan. Schaam je niet en laat je testen.

Aan de andere kant misschien moeten we het bij de regering aankaarten net als corona. Iedereen in nederland een soa test zodat iedereen indien nodig behandeld kan worden en soa vrij kan vrijen. En kom je uit het buitenland voordat je nederland in komt eerst een verplichte soa test.

En we halen de risico's weg en anders zeker omlaag.

Mvg Bertje

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Ik heb goed nagedacht voordat ik hier een bericht zou plaatsen.
Ik heb een flinke druiper opgelopen (morgen def test) bij een van de volgende dames:
Chantal (4-6 weken) geleden geweest (kans is klein gezien klachten sinds enkele dagen)
An(n)a Amsterdam (Zij is alweer vertrokken. (3 weken geleden)
Ling Amsterdam (6 dagen en 3 dagen geleden) - zij is weer vertrokken

Dit bericht is ter informatie voor wandelaars en niet bedoeld als beschuldiging naar de meisjes.
Houd er dus rekening mee dat ik nog getest moet worden en meisjes niet aan de schandpaal nagel.
Ze hebben alle drie redelijke tot goede dienstverlening.

Dit bericht is dus expliciet ter informatie bedoeld over mijn routing de afgelopen maand bij dames van plezier en de mogelijke gevolgen hiervan.
In ieder geval plasbuisontsteking met afscheiding.

Note: Mocht hier iemand zien dat er een ongewenste discussie ontstaat of dat anderszins een verkeerde opvatting plaatsvind gelieve op de meldknop naar moderator dat het bericht verwijderd kan worden.

Ik ben dus erg voorzichtig er mee omgegaan maar vind een waarschuwing/notificatie noodzakelijk voor de wandelaars die hier zijn geweest en zich willen laten testen.

:arrow:

hooked

Ervaringsdeskundige
5 jan 2017
579
227
Ik persoonlijk vind het heel goed dat je het meldt, zeker met de nodige aantekeningen en de voorzichtigheid waarmee je het brengt.

Ik merk wel op dat men ook rekening moet houden met het feit dat de dame die je hebt bezocht nadat je besmet bent ook waarschijnlijk besmet is.

Ik wens je succes en bedank je voor het melden.

Hooked

Banana

Ervaringsdeskundige
16 sep 2015
368
89
Verwekker: Neisseria gonorrhoeae (gramnegatieve bacterie). Besmettingsweg: Horizontaal (seksueel) of verticaal (moeder op kind). Incubatieperiode: 2 dagen - 3 weken, gemiddeld 5 dagen. Besmettelijke periode: Onduidelijk, tijdens de incubatietijd tot aan 24 uur na start behandeling.

Dan blijven er dus twee van de drie dames over, waarbij er één het meest voor de hand liggende is ;)

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Naar aanleiding van eerder bericht: Ik heb raak geschoten op Gonneroe, Chlaymidia of Triochomonas.
Morgen hoor ik van de arts wat het is. Alleen bericht op voicemail dat er medicatie klaarstaat vanwege het onderzoek.
Laat jezelf dus testen!

Voormalig lid 1013

Ervaringsdeskundige
18 jun 2015
930
1.102
relaxalex zei:
Ik heb een flinke druiper opgelopen (morgen def test) bij een van de volgende dames:
Chantal (4-6 weken) geleden geweest (kans is klein gezien klachten sinds enkele dagen)
An(n)a Amsterdam (Zij is alweer vertrokken. (3 weken geleden)
Ling Amsterdam (6 dagen en 3 dagen geleden) - zij is weer vertrokken

Ik dacht dat je ook nog bij Gucci was geweest in dezelfde periode?

https://nzcforum.be/viewtopic.php?p=107115#p107115

relaxalex

Ervaringsdeskundige
22 dec 2016
490
44
Dat klopt.
In de week van 16 augustus.
Je kunt inderdaad afwegen om dit bezoek mee te nemen.
Ik heb haar er niet bij gezet omdat de periode wat verder weg ligt.

Maar goed dat je het even benoemd en mensen informeert of ze de afweging willen maken zich te laten testen.

Voormalig lid 181

Ervaringsdeskundige
4 apr 2015
270
81
Even een algemeen vraagje aan de gene die zin heeft om er op te reageren..

Laat je je alleen testen bij klachten, of is het vaste prik na een bepaalde periode?
En pak je dan de meest voor de hand liggende testen: Gonorroe, Chlamydia en Trichomonas? Of ook HIV, Syfilis en Hep.

Ik zelf heb me nu laten testen vanwege een geprikkelde voorhuid/eikel(en na het lezen van een andere besmetting op een zelfde routekaart)
Maar ik heb me vooralsnog niet compleet laten testen, alleen op G-C-T(uitslag verwacht ik vandaag of morgen)

0o0

Toogplakker
25 dec 2015
184
61
HerbertO zei:
Even een algemeen vraagje aan de gene die zin heeft om er op te reageren..

Laat je je alleen testen bij klachten, of is het vaste prik na een bepaalde periode?
En pak je dan de meest voor de hand liggende testen: Gonorroe, Chlamydia en Trichomonas? Of ook HIV, Syfilis en Hep.

Ik zelf heb me nu laten testen vanwege een geprikkelde voorhuid/eikel(en na het lezen van een andere besmetting op een zelfde routekaart)
Maar ik heb me vooralsnog niet compleet laten testen, alleen op G-C-T(uitslag verwacht ik vandaag of morgen)

Gonorroe, Chlamydia en Trichomonas => als er tekenen zijn testen en sowizo 2X vast per jaar op alles.

Terug
Naar boven