SOA test zaad afname

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Vragend keek ik Yaniris aan. Wat gaan we nu doen na deze bloedafname? Yaniris liep naar haar bureau en ik liep met mijn halfstijve pik uit mijn broek achter haar aan. Het werd tijd voor de vaginale en anale swab. En met een setje wattenstaafjes liep ze terug en toen ze langs me liep, greep ze even met haar warme hand naar mijn pik en trok er 2-3 keer aan. Genoeg om een druppel voorvocht op de grond te laten vallen. Ik kreunde en het Aziatische meisje keek me lachend aan.

Ze was al een beetje bekomen van de schrik en leek er zin in te hebben toen Yaniris haar uitlegde wat ze ging doen. Het meisje moest op een verhoogde tafel zitten en Yaniris wilde bij haar de swab door haar kutje halen. Yaniris draaide haar hoofd om en zei tegen me in het Engels zodat ook het meisje het kon verstaan: come closer. You can look how we do this test.

Het meisje leek er zin in te hebben, want ze deed snel haar kleren en onderbroek uit, zodat ze naakt voor ons stond. Ze had alleen nog haar sexy truitje aan, maar dat had ze tot ver boven haar navel opgestroopt.
Yaniris maakte nog geen aanstalten om het wattenstaafje gereed te houden, maar streelde beide bovenbenen van het meisje met haar warme handen. Het meisje spreidde haar benen nog meer toen ze op de tafel zat en streelde voorzichtjes door Yaniris haar golvende haar. Ze bewoog haar bekken naar voren zodat haar heerlijke kleine kutje goed bereikbaar werd. Ook voor mij want ik keek over de schouders van Yaniris mee en kon het niet laten om mijn linkerwijsvinger van boven naar beneden en weer terug in dat gleufje te laten glijden en mijn wijsvinger werd glinsterend en klevend nat. Ik proefde het klevende kutjessap van het meisje en glimlachte goedkeurend naar haar.

En Yaniris plaatste haar handen om de billen van het meisje en begroef haar gezicht in de ontblote schoot. Het meisje wierp met een zucht haar hoofd naar achter en kreunde op elke beweging van de zuigende kussen van Yaniris op haar klitje. Elke beweging van haar tong deed het Aziatische meisje sidderen van genot en ik dacht: zoooo, die Yaniris weet hoe ze een vrouw moet bevredigen.

En zo maakte Yaniris kennelijk het kutje van het meisje klaar voor de afname van de swab. En ik stond achter Yaniris en keek toe hoe ze het meisje bevredigde. Ondertussen gleden mijn handen over de stevige borsten van Yaniris die ik van achteren beet had gepakt en maakte haar bloes weer los en gespte haar beha open. Het werd tijd dat er kleren uitgingen in deze steeds maar heter wordende namiddag.

En dus was het Aziatische meisje van onder helemaal bloot, Yaniris van boven helemaal naakt en ik had mijn broek en sokken uitgedaan en was van onder naakt en stijf. Mijn ballen zaten overvol met kolkend zaad dat dringend naar buiten wilde.

Ik verplaatste me naar het Aziatische meisje en liefdevol kuste ik haar vol op haar halfopengesperde mond. Ik kneedde haar kleine tietjes door haar truitje heen en wilde haar truitje uitdoen. Automatisch deed ze haar beide handen in de lucht waardoor haar truitje en onderhemdje met schattig kantrandje in een vloeiende beweging uit gingen. Meteen kuste ik haar kleine tietjes en keiharde tepeltjes en bleef daar maar op zuigen, wat haar nog meer deed kronkelen van genot omdat Yaniris maar niet ophield met beffen. Het duurde echt niet lang totdat het meisje gillend klaarkwam en mijn oor deed dichtslaan door het hoge volume. Beide meiden vlogen elkaar hartstochtelijk in de armen en kusten en tongden er vol op los. Wat een uitzicht! Er was voor mij nog maar één taak weggelegd: de broek van Yaniris uittrekken en mijn trui en hemd uit.

En daar stonden we alledrie naakt tegen elkaar aan in een innige omhelzing. Mijn voorvocht maakte zowel het rechterdijbeen van het meisje als het linkerdijbeen van Yaniris kletsnat. En met het voorvocht dat maar uit mijn pik bleef vloeien , maakte ik mijn beide wijsvingers en duimen nat en met de natte wijsvingers en duimen beroerde ik beide kutjes van de meiden die nu onophoudelijk aan het zuchten en steunen waren. Ah dit wordt straks heerlijk neuken dacht ik triomfantelijk.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven