SOA test zaad afname

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Ik had tijdje terug contact gekregen met een leuke geile meid waarbij de man nooit zin in sex had dus ze zocht iemand die haar eens goed kwam neuken.
Ze vertelde dat ze vroeger heel losbandig was geweest maar nu al jaren braaf en trouw aan haar man.
Alleen die kreeg steeds minder zin en ze neukten vrij standaard eens per maand of zo.
Hele chats gingen voorbij tussen ons waarin ze beschreef hoe ze me wilde pijpej en dat ik vooral haar hard doggy moest neuken en volspuiten.
Dit verhaal heb ik al eens beschreven hier en dat was een mega geile date.
Daarna nog contact gehouden en plots werd het stil tot ik onlangs na het zoveelste mailtje om te kijken of ze nog eens wilde wel antwoord kreeg.
Ik was een klootzak want ze had door mij een SOA en zowel zij als haar man moesten aan de antibiotica. Het kon niet anders dan van mij komen.

Dus ik maak afspraak bij SOA kliniek, ga er heen, locatie in woonhuis met wachtkamer en spreekkamer keurig netjes. Wordt binnen gelaten in de spreekkamer door een mooie knappe jonge dame met lang zwart haar en bril.
Ze is vriendelijk, lacht leuk en merk dat er verder niemand is dus dat stelt me op m'n gemak.
Direct valt m'n oog op haar tieten en decolleté. Minimaal cup D misschien E en ze steken goed naar voor, trots en deels afgedekt door een jasje maar mijn fantasie slaat al op hol.
Inleidend gesprekje waarin ik opbiecht wel wat vriendinnen geneukt te hebben en me beetje zorgen maak.
Ze lacht en hoort het verhaal aan. Laat me een urine monster produceren en zegt ook aangezien je geen klachten hebt verwacht ik niet dat er iets uit komt.
Kan ik nog iets doen voor je?
Ja ik vraag me af of m'n penis er normaal uit ziet want soms is ie beetje paars.
Nou zegt ze ik doe alleen de urine of bloed afname en intake gesprek maar wil wel even kijken.
Ze staat op loopt om het buro naar me toe. Glimlachend en ze doet haar jasje uit waardoor ik echt goed zicht heb op die mooie boezem.
Ik sta op en laat m'n broek zakken. Denk sht m'n pik is hard!
Ze neemt plaats op een krukje voor me, kijkt me recht aan en dan omlaag naar m'n pik.
Neemt hem vast, tilt hem op, voelt m'n ballen en trekt de voorhuis naar achteren.
Niks bijzonders zegt ze alleen wat droog terwijl ze haar vinger nat maakt. Met die vinger wrijft ze over de eikel en beweegt de voorhuid een paar keer heen en weer.
Sht ze trekt me af in slow motion!
Dan zegt ze je bent de laatse voor vandaag en ik ben geil geworden van alle ervaringen die ik gehoord heb. Wil je me neuken? Op hetzelfde moment trekt ze haar topje omlaag en duwt m'n pik tegen haar blote tieten.
Natuurlijk wil ik dat en snel pakt ze een condoom en doet die om m'n keiharde pik.
Ik trek haar omhoog, laat haar voorover over het bureau liggen en trek haar rokje omlaag.
Die kut is zeiknat en m'n pik schuift er moeiteloos in.
Ze gilt even en dan moedigt ze me aan, neuk me mmm harder dieper.
Ja zo is het lekker. En wat heeft ze een lekker kontje.
Ik houd het niet lang vol en zeg dat ik ga spuiten. Snel draait ze zich om rukt het condoom er af en lijkt me strak aan terwijl ze alle zaad kundig op haar enorme tieten richt.
Mmm wat is dit lekker zegt ze.
Morgen heb je de uitslag en als het negatief is laten we volgende keer dat stomme condoom weg;-).

Ps begin en groot deel van dit verhaal is sowieso waar maar ergens nam de fantasie het over...

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Onlangs ook op SOA test geweest en geholpen door een prachtige jonge Latina meid met lang zwart haar. Probeerde wat te flirten met haar, we waren de enigen in het pand. Ik kan een versie neerpennen hoe het daadwerkelijk verliep, maar ik kan ook een versie delen waar mijn verbeelding met de werkelijkheid aan de haal gaat 😉

Pipodeclown2

Toogplakker
7 okt 2019
246
452
Kan me goed voorstellen dat die meiden best geil worden.
Hoeveel contacten heeft u gehad afgelopen 6 maanden?
Stuk of 8. Oké allemaal vrouwen? Ja.
Verschillende? Ja.
Ook anaal contact gehad? Jazeker.
Mmm ziet haar denken zo die heeft flink geneukt laatste tijd, zou die een gouden pik hebben…
Haha lol inderdaad fantasie gaat alle kanten als je zo'n lekker ding tegenover je hebt helemaal alleen in het pand pratend over sex.
Dat zal bij haar ook vast zo zijn.
En waarom doe je zo'n uitdagend truitje aan met flinke inkijk op die dikke toeters?
Die meid lacht zich waarschijnlijk helemaal rot dat ze de hele dag weer mannen heeft zitten opgeilen

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Gewoon lekker zonder schaamte je sexuele historie opnoemen sinds de laatste test, liefst met wat details erbij en kijken hoe ze reageert. Ik heb de afgelopen keren alleen maar jonge meiden tegenover me gehad die de test afnamen. Meneer, u kunt uw testresultaten persoonlijk afhalen , dan kunt u nog wat vragen stellen over veilig vrijen en over de risico's die we... eh ... u kunt nemen.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Goed, ik kwam dus voor de SOA-test, maar door druk verkeer en behoorlijk harde regenbuien, dreigde ik te laat te komen voor de afspraak, dus ik dacht ik bel even naar de kliniek om aan te geven dat ik wat later ben. Kreeg ik een vriendelijke stem aan de lijn met een licht buitenlands accent. 'Oh dat is niet erg hoor. Prima, ik zie u wel verschijnen'. Meteen sloeg mijn fantasie al op hol. Dat klonk als zo'n lekker strak Filippijns meisje op hoge hakjes en wit kort doktersjasje met haar lange zwarte haren opgestoken, waardoor ik haar smalle nekje en sabbeloorlelletjes zou kunnen likken. Nee het was nog veel beter! Toen ik aanbelde kwam er serieus een mooie Latina meid naar de deur gelopen. Koffiebruine huid, perfecte lengte, zo lekker klein, zo'n 1.55m ofzo maar met de juiste Latinacurves op haar heupen, benen en borsten. En een werkelijk subliem vriendelijk en mooi gezicht. Jong nog, ik schat haar max 25 ofzo, net afgestudeerd dacht ik. Lange zwarte haren. Oe wat zou ik daar lekker met mijn handen doorheen willen. En we gingen samen de lift in en het leek totaal uitgestorven in dit pand, waar in het weekend natuurlijk verder niemand aanwezig is. Ik verontschuldigde me nog voor het te laat zijn, terwijl ik mijn druipend natte jas uitdeed. Ah nee joh, was helemaal geen probleem en ergens op de 4e etage of weet ik niet meer welke, ging de deur met een 'ping' open en kon ik achter haar perfecte kontje aanlopen naar haar kantoor. Wat zou dat toch heerlijk zijn als ik daar eens mijn handen op zou kunnen leggen. Haar sexy figuurtje werd echt perfect geaccentueerd door die witte verpleegstersjas van d'r.

Goed, ik ging tegenover haar zitten in haar kantoortje en we schudden elkaar de hand. Ze zei haar naam en die klonk Spaans, dus ik vroeg natuurlijk meteen, goh waar kom je vandaan? En toen zei ze Colombia. Colombia? Wow, hoe exotisch wil je het hebben? Dus ik begon meteen in mijn beste Spaans waar dan van Colombia? Dat bleek dus aan de Caribische kust te zijn, zowiezo waar de mensen wat 'warmer' zijn dan de rest van Colombia zullen we maar zeggen. Ja sorry als ik Spaans ga praten, dan flap ik er ongegeneerd flirtende complimentjes uit van dat ze zo mooi was enzo. Ze lachte wel heel vriendelijk terug en dat het compliment zo aardig was, maar in deze tijd van 'sexual harrassment' richting de vrouwen, moet je wel voorzichtig zijn. Ik wilde serieus mijn complimentjes naar haar over brengen en ik had geenszins de bedoeling om haar seksueel te belagen ofzo dus ik dacht, oe misschien was dit al ongepast. Wijselijk hield ik verder maar mijn mond. Maar ze vond het best gezellig leek het, want ze vertelde kort over haar woonplaats en ik vroeg ook geïnteresseerd door en dat allemaal in het Spaans en het leek haar echt goed te doen. Haar gezicht stond zeg maar continue in een blije glimlachstand. Wat een contrast met de druilerige herfstdag in Nederland.

Maar goed, ik kwam niet voor ditjes en datjes maar voor een SOA-test en op een gegeven moment pakte ze er dus wat formulieren bij en begon vragen te stellen. Wanneer had je voor het laatst seks, ik vertelde twee weken (was dus de dag ervoor, maar risicovolle seks was twee weken). Met of zonder condoom, dat was dus zonder. Toen had ik natuurlijk ongeremd mijn verhaal moeten vertellen zoals hierboven voorgesteld, maar dat idee had ik op die afspraak nog niet, dus helaas.

Ze bleef in dit gedeelte vrij formeel naar haar formulieren kijken en vulde het een en het ander in. Ja twee weken, dat is de juiste 'window' om te kunnen testen, zei ze. In niks leek dat ze zich uit haar rol liet vallen, ondanks ons gezellige introductiepraatje. Maar ik had dus ook niet gedetailleerd mijn neukavontuur uit de doeken gedaan, jammer en gemiste kans.

Goed, het werd tijd voor het afnemen van de testmaterialen, urine en bloed. Ik kreeg een plastic potje met deksel mee van haar en ik mocht naar het toilet om de eerste urinestralen op te vangen in het potje, dan deksel erop schroeven en weer terug naar haar om te laten onderzoeken. Ze glimlachte vriendelijk naar me en ik stond op en nam mijn kletsnatte winterjas in de ene hand (mijn autosleutels en portemonnee zaten erin en die laat ik nooit onbeheerd achter, ook al waren we de enigen in het pand, kwestie van gewoonte denk ik) en het plastic potje in de andere hand. Dit was een beetje onhandig zo met zo'n dikke winterjas, maar goed. Waar is het toilet? Oh dat is hier de deur uit, rechts de gang in, voorbij de liften en dan links in de hoek. Ik dacht jezusmina wat een doolhof. Eeehhh, stamelde ik. En vriendelijk stond zij op en zei: wacht, ik ga wel even met je mee en laat het je zien'. En dit prachtige Godswonderschepseltje stond op van achter haar bureau en dirigeerde me de gang op en ik liep achter haar wulpse lijfje mee richting het mannentoilet.

Ze zwaaide de deur van het toilet voor me open en terwijl zij de deur zo openhield, liep ik langs haar het toilet in. En ik rook haar heerlijke erotische parfum. Wat een contrast met die kille betegelde ruimte met wasbak van het toilet. Een spiegel rechts van de deur, een urinoir rechtsachterin en twee deuren linksachterin naar de wc-pot. En het galmde. Dat was alles. Eeehhh stamelde ik nog steeds omdat ik dus onhandig liep te doen met die dikke jas en dat potje, want ik kon die deksel er ook niet afschroeven en er waren ook geen haakjes om de jas op te hangen ofzo. Oh geef maar aan mij die jas, zei ze en ze stak haar hand uit en liep het mannentoilet in, waardoor de deur van het toilet dichtviel. En daar stonden we met zijn tweetjes, alleen in een gebouw en samen in een mannentoilet.

Ik gaf haar mijn jas, die ze met een glimlach aannam. Nu had ik meer handen vrij om het potje open te schroeven. Ik zette het op het kleine plateautje bij de wasbak En dat onder het toeziend oog van haar. En ze bleef maar vriendelijk glimlachen en toen dacht ik, ja,wacht effe, jij staat hier in het mannentoilet, dat is het domein van de man, ik doe hier gelijk mijn gulp open en laat mijn pik eruit, hallo dat is wat er hier in een mannentoilet gebeurt. Gulpen worden opengeritst en pikken worden eruit gehangen.

Dus ik keek om me heen van 'welke wc zal ik nemen of pis ik hier voor haar gezicht het potje vol'. Okee zei ik, en zonder aarzelen deed ik de knoop van mijn spijkerbroek los en deed de rits naar beneden en haalde mijn pik naar buiten. Om hem extra mooi te laten uitzien voor haar, trok ik met mijn rechterhand de onderbroek tot onder mijn ballen, zodat die ook buiten mijn broek hingen en met mijn linkerhand trok ik de voorhuid naar achter, weer naar voren en naar achter zodat het formaat van mijn pik iets begon te groeien, waardoor hij beter uit mijn broek hing. Zo zei ik met een glimlach en ik keek haar aan. Ze glimlachte naar me met van die kleine fonkelingen in haar donkerbruine ogen. Ja goed zei ze en nu moet je in het potje plassen. En ze wees naar het potje op de wasbak en in niks leek het of ze geshockeerd was, eerder verrast en ze leek er zelfs een beetje ondeugend bij te kijken. En deze situatie liet mij geiler en geiler worden en mijn pik werd ook steeds harder en groter en dat zag ze tot haar verrassing en tot tevredenheid.

Laatst bewerkt:

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Eigenlijk vond ik het wel hartstikke tof van haar dat ze me niet direct het pand uit had geflikkerd door ongevraagd geconfronteerd te worden met een halfstijve leuter uit de broek van een klant. Ze deed eigenlijk alsof er niks aan de hand was en ik verontschuldigde me nog, zo van, ja maar ik doe in de wc altijd mijn lul uit de broek. Nee het is wel goed, kom maar, ik help je wel, zei ze. En ze pakte het potje, schroefde de dop er helemaal af en zei: plas er maar in.

Ik deed mijn voorhuid naar achteren, zodat de eikel goed ontbloot was en boog mijn nog halfstijve pik boven het potje. Ze hield met haar rechterhand het potje schuin naar mijn pik toe en bewoog het potje over mijn eikel heen. Ze stond heel dicht tegen mijn rechter schouder en ik rook haar heerlijke parfum nu goed. Je ruikt echt fantastisch, echt heerlijk, zei ik haar en keek recht in haar mooie donkere ogen. Ze glimlachte vriendelijk terug en keek daarna direct weer naar mijn lul die in het potje hing. Okee wacht, daar komt mijn pis, kondigde ik aan en probeerde me te ontspannen zodat ik het potje kon volzeiken. Okee is goed zei ze en ze leek zich schrap te zetten om de straal zo goed mogelijk op te vangen in het kleine potje. Wat een raar gevoel gaf dit. Het niet meer tegen te houden gevoel om te plassen in de nabijheid van een bloedmooie jonge meid en me zo te laten gaan. Het gaf me een geil gevoel, wat dan ook weer het plassen bemoeilijkte omdat de pisbuis weer werd dichtgekneld door mijn erectie. Het eerste wat er trouwens uit mijn pik kwam was geen straal pis, maar een sliert voorvocht dat zich tegen de rand van het potje vastplakte. Oeps sorry, dat komt door jou en door de opwinding zei ik. Ze keek me begripvol aan en zei dat het niet erg was. Dat meten we niet mee in de SOA-test hoor, grapte ze. En daarna kwamen de eerste stralen pis naar buiten. Hmmm lekker warm zei ze toen het potje steeds voller werd door de gele vloeistof. Tot hoever moet ik hem vullen vroeg ik haar nog, terwijl de vloeistof steeds dichter naar de rand omhoog ging. Nou voor een kwart gevuld is meer dan genoeg hoor, maar je was zo lekker aan het plassen en ik vond het wel leuk om te zien, dus liet ik je nog maar even begaan maar hou het nu maar tegen en plas de rest in de wc. En ik kneep m'n lul dicht, liep naar het urinoir terwijl zij zich bekommerde om het veiligstellen van mijn plas door het potje dicht te schroeven. Dat ze zich niet meer bekommerde om mijn winterjas, bleek wel dat ze die gewoon op de grond had laten vallen in al die extra medische handelingen.

Inmiddels was ik uitgepist en trok het urinoir door, maar had nog helemaal geen zin om mijn kleine speelvriend op te bergen. Met nog steeds een halve erectie door deze geile situatie draaide ik me in haar richting. Ik ga even mijn pik en mijn handen wasen zei ik tegen haar. Ik bracht mijn pik over de rand van de wastafel. Zij stond nog steeds met het dichtgedraaide pispotje in haar handen bij de wastafel. Haar beide handen omvouwden het potje, als leek het dat ze haar handen wilde opwarmen aan mijn warme plas. Ze keek aandachtig hoe ik mijn pik aan het schoonmaken was onder de ijskoude waterkraan. Stiekem hoopte ik dat ze dit als een uitnodiging zou opvatten om ook mijn pik te gaan masseren. Het uitzicht op haar prachtige vriendelijke gezicht, haar glinsterend zwarte haren, haar behoorlijk ronde borsten, ja de hele erotische situatie die tussen ons beiden was ontstaan, maakte dat ik voelde hoe meer en meer voorvocht uit mijn pik vloeide en dat op deze manier mijn pik niet schoon zou worden. En dus duurde het en duurde het maar. Ondanks de koude temperatuur van het water, werd mijn pik toch alsmaar stijver.

En plots maakte ze één hand los van het warme potje en kneep ineens in mijn stijve pik en bracht mijn voorhuid ver naar achter en vervolgens weer terug over mijn eikel. Ik slaakte een zucht van verlangen en kreunde in haar oor: oh Dios mío ! en ik zocht met mijn linkerhand steun aan de rand van de wastafel en met mijn rechter hand pakte ik haar vast bij haar slanke middel.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Met haar hand stevig om mijn stijve pik stond ze me hier in dit toilet af te trekken. Aangezien ik de dag erop een hoteldate had ingepland met een van mijn vaste fuckmeisjes, had ik zes dagen zaad opgespaard. Mijn ballen zaten dus overvol met zaad en elke beweging van haar hand deed me sidderen van genot. Ze had er zichtbaar plezier in en ging steeds sneller heen en weer met haar kleine handje en keek me met een vragende blik aan, zo van is het lekker en ga je lekker klaarkomen? Ik stamelde en kreunde wat tegen haar en probeerde haar te kussen, maar ze draaide haar hoofd weg, waardoor mijn lippen haar wang kusten.

Oh, quiero cingarte, zoiets kreunde ik. Ik weet het niet meer precies, maar het klonk vrij grof van ik wil je helemaal kapotnaaien ofzo. Waarschijnlijk vond ze dat veel te grof klinken en had ik haar heel beleefd moeten vragen of ik met haar de liefde zou mogen bedrijven. Haar antwoord was zuchtend en steunend nee amor, niet hier. Er komt na jou nog iemand testen, dus nu niet. Ik moet haar zo ophalen. Ik dacht, ze? Een vrouwelijke klant die komt testen, oeh dat klinkt geil. En ik draaide me naar haar toe en greep haar stevige billen vast. En nu kon ik haar vol op de mond kussen en dit keer beantwoordde ze mijn kussen door haar natte lippen te openen en terug te zoenen.

En nu met haar twee handjes om mijn stijve pik kon ik het echt niet meer houden. Mijn ballen zaten al overvol zaad en met een enorm lekker gevoel in mijn hele lijf schoot ik een eerste dikke stevige straal sperma precies op haar witte verpleegstersjasje ter hoogte van haar navel. Ze hield haar twee handen stil om mijn pik waardoor ik zelf naar achter en naar voren bewoog met mijn hele lichaam en bij elke beweging van mijn hele lijf naar voren, schoot er weer een dikke kleverige straal sperma tegen haar buik.

Hevig zoenend kreunde ik bij elke ejaculatie iets van oh lekker ding mi amor te amo weet ik veel. Volgens mij spoot ik wel zeven dikke klodders sperma op haar buik. Haar handen zaten helemaal onder het zaad en haar jas vertoonde een grote natte plek sperma. Onze onderlijven plakten stevig tegen elkaar en haar kleverige handen zaten stevig om mijn nek. Met haar handen streelde ze mijn nek en mijn haar. En we tongden er stevig op los. Mijn God wat was deze ontlading lekker zeg.

Amor zei ze, tussen alle dikke zoenen door. Amor ik moet naar beneden een nieuwe klant ophalen. Loop jij weer terug naar het kantoortje? Dan haal ik haar op. Sorry, het moet nu. Kun jij je potje ook mee terug nemen? En ze trok haar vieze verpleegstersjasje uit en gaf me nog een dikke zoen en liep toen snel de deur uit met haar handen nog onder het sperma. In haar gewone kleren zag ze er bepaald appetijtelijk uit zeg, een strakke stoffen broek waar haar kont nog lekkerder in uitkwam.

Ik moest even bijkomen en keek naar haar jas in mijn handen en haar naamkaartje op de jas gespeld. Yaniris T. del C. (Ik kan de naam hier uiteraard niet volledig vermelden). Ik slaakte een grote zucht van genot. Wat een lekkere meid. En er komt er hopelijk zometeen nog eentje bij , glimlachte ik!

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Okee dus ik zat weer in dat kantoortje van haar met mijn jas over mijn nog stijve pik. Het was allemaal wat uitgelopen qua tijd, voorvocht en sperma was ook wat uitgelopen in mijn onderbroek in de tussentijd. Kwam ze terug met achter haar een jong Aziatisch meisje, ja ik verzin dit echt niet, na mij kwam een Aziatisch meisje (!) ik denk Japans of Zuid-Koreaans. Met een leuk onschuldig gezichtje, kon haar lichaam niet goed in me opnemen, dat zou nogal ongegeneerd en ongepast lang naar haar kijken betekenen en dat kon echt niet. Yaniris verontschuldigde zich in Engels tegen haar dat mijn afspraak was uitgelopen en dat er nog bloed geprikt moet worden enzo en of ze dat erg zou vinden dat ik hier dan nog zat. Nee dat vond ze niet erg, al betwijfelde ik dat, ja wat zeg je, meestal uit beleefdheid knik je maar ja. Maar goed, het jonge Aziatische meisje ging dus rechts naast me zitten en ik knikte vriendelijk tegen haar. Jezusmina wat zou zo'n onschuldig meisje nou hebben uitgespookt dat ze hier een test gaat doen, dacht ik.

Yaniris legde me uit dat ze eerst een vragenlijst met het Aziatische meisje zou doornemen en vervolgens dan bij mij bloed afnemen terwijl het meisje dan urine zou gaan plassen in een potje. Okee, knikte ik en het meisje zei verder niks.

Nou, wat bleek, het onschuldige meisje bleek dus helemaal niet zo onschuldig en zou dus onbeschermd seks hebben gehad met twee jongens tegelijk. Toe maar zeg dacht ik, wow, lekker. Yaniris moest de details hebben om het risico in te schatten. Bleek dus dat ze een pik in haar kont heeft gehad en tegelijkertijd in haar kut en zo op en neer gesandwitcht te zijn. Wow dacht ik, en ik weet niet waar ik het lef vandaan haalde, maar ik vroeg haar ineens: wow, I hope you enjoyed it, did you like it? Ze giegelde wat en zei: yes I liked it very much.

But you risked a lot, zei Yaniris, did the guy cum in your ass and the other one in your pussy? Yes zei het meisje. O my God dacht ik en voelde mijn pik trillen van een naderend tweede orgasme.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Na mijn gigantische zaadsalvo's bij Yaniris voelde ik een warme connectie met haar, alsof we al heel lange tijd een hecht koppeltje waren. Ik weet niet of zij hetzelfde vertrouwde gevoel had, maar haar oogopslag naar mij toe gaf iedere keer de indruk van wel en tegelijkertijd sijpelde er ook iets ondeugends doorheen. Misschien dat het Aziatische meisje dit ook wel doorhad. In ieder geval was Yaniris heel begripvol naar haar toe. Alsof zij haar moeder was, maar ik schatte Yaniris zo rond de 25-28 jaar en het Aziatische meisje iets van 20-22 jaar maximaal.

Het plan was als volgt: het Aziatische meisje zou gaan plassen in een potje op het toilet, ondertussen zou Yaniris bloed bij mij afnemen. Vervolgens zou ook het Aziatische meisje bloed moeten afgeven, daarna een wattenstaafje in haar kont krijgen en eentje in haar kut.

Yaniris had dus best nog behoorlijk wat werk voor de boeg. Zou leuk zijn als ik haar zou mogen assisteren.

Yaniris stuurde het meisje naar het toilet. Ik vroeg haar: moet je haar niet helpen? En ze lachte naar me en meteen greep ik haar bij haar slanke taille en kuste haar vol op de mond, zodra het Aziatische meisje de deur uit was. Ze beantwoordde mijn kus met een gretige open mond en haar warme tong zat direct in mijn mond. Haar armen stevig om mijn nek en mijn pik diep tegen haar schoot aangedrukt. Ik voelde mijn voorvocht als een straaltje uit mijn pik stromen. Meteen grepen mijn beide handen haar stevige tieten. Ik ging met mijn handen over haar mooie rondingen en voelde haar tepels dwars door haar bloesje prikken.

Kom, zei ze, ik zet je in de stoel voor bloedafname. En ze knipoogde naar me. Maar ze kreeg niet echt de kans om de ader bij mij te vinden om te mogen prikken, want mijn handen waren gretig bezig om haar bloesje open te knopen en haar linkerborst uit haar beha te wurmen. Mijn God wat waren haar borsten mooi gevormd zeg. Koffiebruin met een klein donkerbruin knopje erop. Een klein mooi moedervlekje schuin onder haar linkertepel en stevig en mooi rond. Ik ben slecht in beha-maten, maar ik schatte een stevige cup B.

Ik kon het niet laten om haar tepel te sabbelen en te likken. Haar tepel reageerde direct op mijn mond en tong en stond stijf overeind. Kippenvel over haar hele linkerborst en ze liet me ook haar kippenvel op haar arm zien. En haar mond en tong zaten stevig op en in mijn mond gedrukt, terwijl ik ondertussen mijn beide handen onder haar billen had geschoven omdat ze naar mij vooroverboog. Heerlijk om haar evenzo stevige billen en dijen te kneden en ondertussen kneedde ze mijn pik door mijn broek heen.

Ik probeerde ook haar rechterborst te bevrijden uit haar bloesje, maar Yaniris duwde me terug in de stoel, pakte een naald en begon er gevaarlijk mee te zwaaien en zei: kom, ik moet je nu prikken, we willen weten of je een SOA hebt of niet. En met haar linkerborst nog steeds uit haar bloesje, haar haren een beetje in de war door mijn gewoel, haar bloesje uit de broek en helemaal opengeknoopt en ik met een gigantisch stijve lul in mijn broek, werd er bloed bij me afgenomen, een niet alledaags tafereel in zo'n doktersstoel leek me.

Het buisje werd goed met bloed gevuld en Yaniris legde liefdevol een watje op de prikplaats op mijn arm en gaf me een warme diepe lange kus die ik hartstochtelijk beantwoordde. Tegelijk zoende ik ook haar zachte onderlip en ik zoog haar lip een beetje mijn mond in. Ik omhelsde haar en wilde over haar schouder richting haar mooie linkeroorlelletje gaan om die te gaan sabbelen, maar ik schrok me wezenloos: het Aziatische meisje stond in de deuropening naar ons te kijken, een beetje verbaasd, maar ook wel verrukt zo leek het, met in haar ene hand een potje met haar lichtgele plas en haar andere hand ging zenuwachtig door haar mooie lange zwarte haren.

Yaniris draaide zich ook om en schrok. Haar linkerborst was nog steeds bloot en dat zag het meisje ook. Het meisje keek dan ook niet meer naar mij, maar haar ogen waren gericht op de mooie borst van Yaniris met stijve grote tepel.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Ik weet het niet, maar omdat ik al samen met Yaniris een seksuele grens was overgegaan, voelde ik me steeds zekerder van mijn zaak. Dat deze druilerige namiddag een fantastische seksmiddag zou worden. En dus durfde ik ook zonder schaamte het Aziatische meisje dingen te vragen. Voor ik het zelf wist, was de vraag er al uit: can I hold your plastic cup? En ik wees naar haar volgeplaste pispotje. Een beetje ongemakkelijk keek ze naar het potje en weer naar mij en Yaniris. Ik stond op en ze gaf het me met een klein beetje ongemakkelijke glimlach en een 'sure, of course'.

Het lopen naar haar toe ging een beetje moeilijk want ik had een enorm stijve lul in mijn broek, wat zij ook bemerkte. Ze keek ernaar en wilde iets zeggen, maar Yaniris onderbrak haar: now it's your turn for a blood sample en met een handgebaar nodigde ze het Aziatische meisje uit om in de stoel te gaan zitten.

En ik stond daar met het warme potje plas in mijn handen en voelde haar lichaamswarmte door het plastic heen. De plas was heel mooi lichtgeel en ik werd er knettergeil van en hield het potje tegen mijn wang zodat haar lichaamswarmte zich verspreidde over mijn gezicht. Vanuit de stoel keek het meisje tevreden naar mij en ik glimlachte terug en gaf haar een kusgebaar met mijn linkerhand.

Het meisje vertelde dat ze een beetje bang was voor het bloedprikken. Yaniris probeerde haar zo veel mogelijk gerust te stellen en dat het ook zo weer voorbij zou zijn. Tijdens het voorbereiden van de bloedafname probeerde Yaniris zich ook weer een klein beetje te fatsoeneren. Zo had ze haar borst weer teruggestopt in haar BH (jammer) en geprobeerd haar bloesje weer zoveel mogelijk dicht te knopen. Dat laatste was niet helemaal gelukt, de knopen zaten niet symmetrisch in de knoopsgaatjes zodat ze er ongeveer halverwege haar bloes maar mee gestopt was.

Yes you can hold my hand, or maybe he can hold your hand, probeerde Yaniris haar gerust te stellen en ze wees naar mij. Ik keek nog een laatste keer naar het potje pis en drukte mijn lippen stevig tegen het plastic, zodat de aangename temperatuur van de plas mijn lippen verwarmde. Daarna zette ik het op het bureau neer en kwam rechts van het meisje zitten door een stoel dichtbij haar aan te schuiven.

Ik keek in haar mooie donkere ogen en rook haar lichte parfum en tegelijk voelde ik ook de nabijheid van Yaniris aan de andere kant van het meisje en ik keek ook lang in haar donkere ogen. Het liefst zou ik nu meteen mijn broek openmaken en de twee meiden mijn voorvocht naar binnen laten sabbelen, maar Yaniris begon met het klaarmaken van de naald en het aanwijzen van de plek om te prikken.

Mijn linkerhand lag op de rechterschouder van het meisje en mijn rechterhand hield haar bovenarm vast en leunde een beetje onbedoeld tegen haar rechterborst aan. Het meisje had stevige kleine tietjes, ik denk een goede cup A. Ik manouvreerde haar rechterarm zo dat haar hand op mijn dijbeen terechtkwam. You can press my leg if you want, zei ik. Haar uitnodigend om vooral als ze dat nodig vond, zich schrap te zetten in mijn bovenbeen. En dat deed ze ook. Haar kleine scherpe nageltjes zetten zich schrap in de stof van mijn spijkerbroek en ik keek haar geruststellend aan. Vervolgens keek ik naar Yaniris die bijna klaar was om de naald in de huid van het meisje te zetten. Maar plots boog ik voorover en kuste haar op haar mooie volle warme lippen. En dat voor de ogen van het Aziatische meisje. Mmmmm kreunde Yaniris licht en ze beantwoordde direct mijn kus door naar mij voorover te buigen en me een diepe tongzoen te geven. Op dat moment slaakte het Aziatische meisje een zucht van genot en haar rechterhand verplaatste zich naar mijn harde kruis. En gelijk maakten mijn lippen zich los van Yaniris en ik kuste het Aziatische meisje vol op haar warme mond. En die kus beantwoordde ze door haar ontblote linkerarm door mijn haar en langs mijn nek te strijken en haar rechterhand stevig om de contouren van mijn pik vast te grijpen. En toen ik mijn hoofd iets terugtrok , zogen de natte monden van de twee meiden zich als twee magneten aan elkaar vast en was ik hier getuige van een heet lesbisch kusspektakel.

eljuegodelhombre

Toogplakker
27 apr 2023
99
170
Yaniris zoog zich met haar zachte lippen vast aan de onderlip van het meisje. Beide meiden konden niet van elkaar afblijven en tongden er hevig op los. Ik bedacht me eigenlijk geen moment meer en maakte mijn broek los om mijn stijve paal te bevrijden uit zijn benarde positie.

Het koude handje van het meisje zat gelijk strak om mijn warme paal. Het voorvocht dat mijn hele eikel glanzend gemaakt had, veegde ik op mijn rechterduim en bracht deze tussen de lippen van de meiden. Het Aziatische meisje was de eerste die het voorvocht van mijn duim zoog. Zodra ik mijn duim terugtrok, kuste Yaniris haar gelijk vol op de lippen, zodat hun speeksel zich met mijn voorvocht vermengde. Beide meiden draaiden zich toen glimlachend tegelijk naar mij en Yaniris dook meteen met haar warme mond op mijn pik. En terwijl ik haar krachtige pijpbewegingen steeds heviger in mijn pik voelde, zoog het Aziatische meisje zich met haar warme mondje stevig vast op mijn lippen.

Ik kon maar niet stoppen met haar heftig te zoenen. Met mijn beide handen had ik haar mooie gezichtje vast en keek haar diep in haar donkere pretoogjes terwijl onze lippen en tongen non-stop op en in elkaar zaten en ik mijn beetje zoete voorvocht proefde.

Yaniris maakte zich los van mijn pik en zoende het meisje weer en vervolgens kuste ze mij. Daarna keek ze weer naar het meisje en tongde hevig met haar terwijl ik op dat moment Yaniris wilde zoenen. Mijn natte kus belandde op haar wang. Ze draaide zich weer naar mij en kuste me lang en innig. Het Aziatische meisje draaide zich ook naar ons toe en plots raakten onze drie tongen elkaar. Ik voelde twee heerlijke warme natte tongen naar mijn lippen gaan en ik beantwoordde deze toenadering maar al te gretig. Ik kuste, of eigenlijk hapte, deze twee meiden tegelijk. En ik merkte dat beide meiden elk een hand om mijn pik hadden en me behoorlijk stevig aan het aftrekken waren. Dit moest niet al te lang meer duren of ik zou al meteen dikke stralen sperma spuiten.

Daarom probeerde ik me los te wrikken want ik wilde per sé mijn zaad in hun kutjes pompen. Nee nee stop, zei ik. Yaniris, je moet haar bloed nog prikken. Als de test goed is, kunnen we lekker met zijn drieën neuken, please. Yaniris en het Aziatische meisje keken elkaar aan, alsof ze zonder iets te vertellen aan elkaar al meteen instemmend leken te knikken, zo van: dat is een geil idee.

Yaniris zei tegen haar: yes we still have a lot of tests to do on you. You also need a vaginal and an anal swab. So let's get you tested. En met een dikke kus op haar lippen, bracht Yaniris het meisje terug in een relaxte positie in de stoel en de arm klaar om geprikt te worden. En ik zat met mijn stijve pik uit mijn broek naar deze medische test te kijken. Het liefst wilde ik ze allebei tegelijk uitkleden en ze naast elkaar in doggy-style zetten om ze om en om te neuken, maar nee, eerst de test, waarvoor het meisje hier was gekomen. Ter afleiding bood ik mijn pik aan om vast te houden tijdens het prikken. Het meisje glimlachte naar me en liefdevol bracht ze haar vingers om mijn kloppende paal. En ontspannen onderging ik deze heerlijke penismassage terwijl het meisje een pijnlijke prik in haar arm kreeg.

Terug
Naar boven